Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk zou graag info willen over een bepaalde pil

Ik zou graag info willen over een bepaalde pil

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
timertimeLid
01-01-2024, 00:00
Hallo,ik zou graag wat ervaringen en/of info willen hebben over een 'blauwe swirl' pil.
Ik heb pas 1x eerder een halve genomen( oranje Q dance) en dat ging allemaal prima.
Nu bood een vriend van mij deze blauwe swirl aan,maar ik zou wel graag willen weten wat ik inneem!
A
Amfitamientje PowerLid
Die pillreports website is niet betrouwbaar omdat er steeds andere batches worden gemaakt van een pil die er hetzelfde uitziet.

Goede mdma is op het moment helemaal niet moeilijk verkrijgbaar. Het is zuiverder dan ooit en goedkoper dan ooit. Nederland is een grote mdma berg.

Laat je pillen en poeders testen bij het DIMS. Drugs info en monitoring system.
T
TijdloosLid
Welkom op het forum! We weten niet wat er in die van jou zit, even langs test centra brengen is het echte antwoord! Voor de zekerheid :)
K
KwalvisLid
Meetstal kun je ook wat info erover vinden op pilldatabase, echter is die website nu al enige tijd offline.
e
edblok2Lid
die blauwe swirls waren toch zo bekend omdat het de eerste pillen met mephedrone waren? ofzoiets?
K
KaCoLid
pillreports.com is een hele goede website als je iets wilt weten over een bepaalde pil. De meeste (wereldwijd) staan er op en elke nieuwe die er komt staat meestal vrij snel op deze website.

Tis tegenwoordig erg lastig goede mdma te krijgen/vinden. Gebruikte tot voor een half jaar terug vrij regelmatig voor de lol, lekker chillen dus maar merkte dat de kwaliteit steeds meer te wensen over liet. Werden misselijk van sommige pillen of ze sloegen gewoon niet goed in/aan. Hebben de afgelopen 8 maanden niets meer genomen want het was niet echt chill meer als je snoepjes hebt met extra bestandsdelen die niet echt een prettige werking hebben.
T
TufnutLid
^Als jij misselijk wordt van je pillen terwijl je ze hebt opgezocht via internet dan toon je daramee duidelijk aan dat dat niet de meest betrouwbare manier is. Testen bij een testcentrum is en blijft de enige echte betrouwbare optie.
En dat jouw ervaringen de laatste tijd minder positief zijn zegt niets over de markt in zijn geheel.
a
anoniemetripLid
www.pillreports.com
als het er niet bij staat ga je naar testcentrum of koop zo een zelftest kit ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."