Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pilletje van 500mg"
"Het zijn Diazepammetjes van 10 mg!!! Sorry ik had ze verwisseld met Paracetamol. Ben toch nog helemaal helder hoo r"
"Hoeveel lijntjes leggen jullie uit een gram? Ik heb zelf geeeeeeen idee. Snuif je een gram in een keer "hoppa" op of doe je daar een hele avond/nacht mee???"
"Snuiven vind ik nix aan. Op de andere manier te lekker, dus NOOIT meer."
"HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL klaar mee!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig op tijd mee gestopt!! Nu na zeker ander half jaar niet meer gebased te hebben kan ik echt zeggen NOOIT MEER!!! Wat een klote zooi is dat. Al leggen ze het nu bij me op tafel, ik zou het zo door de plee spoelen. Heerlijk om er zo vrij van te zijn. Als je eenmaal een eerste keer van de pijp hebt geproeft kom je er nooit meer echt vanaf, het blijft in je hoofd zitten voor de rest van je leven. Je geest moet de sterkste zijn, om nooit meer in de verleiding te komen. BTW. Ik ben nooit echt verslaafd geweest aan crack hoor. Deed het heel af en toe puur recreatief en was me altijd bewust van het grote gevaar dat dit spul met zich mee bracht. Ik kan wel zeggen van mezelf dat ik er goed mee ben omgegaan, maar..........................het is heel moeilijk en gelukkig heb ik op tijd mijn verstand gekregen en er totaal mee gekapt. Free you mind!!!!!"
"Tja de eertste pijp blijft het lekkerst, daarna ga je door omdat het toch op moet!!! Na de laatste sweer je dat je er nu helemaal klaar mee bent en na een dag (of twee) gaat het weer knagen en doe je het toch weer. Niet te vaak maar toch............"
"Ik ben ook een "recreant "geweest. Het heeft een tijdje een grote indringende rol in mijn leven gespeeld maar ik heb het gelukkig goed onder controle kunnen houden. Toch ben je steeds met jezelf in gevecht. Je wil het wel weer gebruiken maar je MAG het niet!!!!! Het put je op een gegeven moment zo uit. Toen was bij mij de maat vol en heb ik besloten om het nooit meer te doen. Gelukkig ben ik op tijd wijs geworden en tot de conclusie gekomen dat het niet recreatief te gebruiken is. Het is een te verslavende,opdringerige,alles overheersende en meest kapot makende drugs die er is. Blijf er van af!! Die paar lekkere rushes zijn de ellende niet waard!"
"Vandaag is het Sinterklaas dus geef eens een kado'tje aan Barbara 1976. Armani geef haar die 60 euro terug en beloof dat je nooit meer iemand belazerd op die manier. Als je nog maar 16 bent kun je beter iets nuttigs gaan doen met je leven ipv. te gaan dealen (suiker of geen suiker)! De rand van de pot staat nog in je billen man!! Natuurlijk mag je niet naar drugs vragen op dit forum, maar jongens fff eerlijk zijn nu..................hoeveel hebben dit niet gedaan???Hoeveel hebben hier geen "vriendjes" die leveren en die ze hebben leren kennen via dit forum???!!!! Het is een forum voor en door drugsgebruikers, dus elkaar een beetje helpen zo nu en dan, is toch niet verkeerd? Dat je iemand bedonderd vind ik netjes gezegt een vuile rotstreek. Je kan met smoesjes komen maar waar het gewoon op neer komt is dat je dacht ff makkelijk 60 euro in je zak te kunnen steken.. Barbara ik heb zelf ook wel eens een heel duur suikerklontje gekocht Het was voor mij een hele dure les en de zoektocht naar goeie coke heb ik maar opgegeven want dat is toch niet meer te vinden. Het is rommel dus je kunt er maar beter niet meer naar op zoek gaan en zeker niet meer via dit oooooooooooo zo "gezellige"forum Groetjes aan iedereen hier en een fijne Sinterklaas toegewens!!"
"Nou ik ben nu op het punt aangekomen dat ik liever niet meer gebruik als het alleen maar zooi is. Vorige week nog weer eens een keer wat genomen Mod: Gedeelte verwijderd maar helaas!!!!! Mensen lever toch kwaliteit!! Voor mij hoeft het zo niet meer. Heeft opzich wel z'n voordeel Maar af en toe een lekker feestje zou toch wel leuk zijn.. Als je een recreative gebruiker bent wil je wel lekker 'recreeren" Dus beter geen ZOOI dan slechte ZOOI"
"Wij nemen altijd een Diazepammetje (max 2) en dan val je toch wel na een uur of 2 in een onrustige slaap. Zonder stuiter je wel de hele nacht door hoor."