Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goddelijk hemels bedankje en sex… tja { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } .. Geweldig …. Als er geen aanleiding is voor sex wordt je altijd toch wel een beetje warm van binnen… (kan vaak dan niet van mezelf afblijven als ik in een thuissituatie inneem . Bedoel borsten heb er piercings inzitten en als je daar aankomt als ik onder g zit nou nou nou).. Ga ik uit en neem dan g.. dan sta ik de hele avond te dansen .. en geniet optimaal van de muziekklanken die door mijn lijf gieren. Zit je met iemand waarvan je weet dat er sex gaat komen.. en je begint eenmaal met kussen...dan is de hek van de dam .. eenmaal als de tongen elkaar raken lijkt het net of de g aanslaat op je lusthormonen en je kan bijna niet meer stoppen. De g roes slaat om in een andere soort roes.. Voorspel duurt dan vaak uren omdat het aanraken je al een bevrediging geeft .. pak beetje massage olie en ga dan op elkaar liggen en ….. of onder de douche en zeep elkaar in .. …super!!! Je voelt je ook helemaal vrij in je doen en laten, alle remmen gaan los . Wil ik iets niet dan mag ik nog wel g hebben genomen, maar dan gebeurt het ook echt niet .. Je bent hoe dan ook toch altijd wel bij, althans is mijn ervaring.. Of nu sex zonder g anders (minder lekker) is dan met, ben ik het niet eens. Als je een goede sexpartner hebt is de sex sowieso lekker en kan je er optimaal van genieten zolang je op 1 lijn zit . Heb je een saaie sexpartner waar weinig inzit dan zal de sex met g op ook een saaie bedoeling worden .."
"Enesteene zei: wil zsm een keer tútsjeboartsje (kussen in het fries) en de rest :P maar dan wel op een pil Klik om te vergroten... Lol klinkt meer als; je tutje op een borstje en dan maar zuigen... Mijn goede vriend is gay... en die kus ik zo af en toe wel eens.. Heel lekkah moet ik zeggen.. Ook al is er geen aantrekkingskracht tussen ons.. Is meer vriendschappelijk... Enesteene zei: Klopt... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken Klik om te vergroten... als je die kans krijgt, moet je hem zeker gaan benutten...Wel denk ik met mensen waar je je echt op je gemak bij voelt.. misschien mensen die je al wat langer kent.. wat ik alleen nog een keer wil meemaken is MMV en ik natuurlijk de V...En niet MM die niet aan elkaar zitten of al bang zijn dat hun ballen elkaar al raken tijdens .. Of dat je hoort zeggen.. hmmm lekkah kontje heb je.. en dat hij erachter komt dat het niet mijn kont is maar van die andere M.. en zich eigen dan helemaal kapot schrikt .. Ben altijd open geweest in het bespreken van sex.. daarin wordt de sex alleen maar leuker door er openlijk en eerlijk voor uit te komen wat je lekker en wat je niet lekker vindt. Door dingen daadwerkelijk te doen, kan je pas weten of het iets is of niet... Mits je ervoor open staat... Veel vrouwen vinden het niks met andere vrouwen en idem dito voor mannen.. Een ex van mij die vertelde mij eens .. dat hij samen was met een vriend en die vriend hem heeft gepijpt.. Hij vond het een hele leuke ervaring.. maar toch de schaamte dat hij niet durfde te vertellen wie het was.. Ik dacht.. joh wie weet een MMV.. maar nee.. zat er niet in.. Hij vond het trouwens absoluut niet leuk om mij te zien met een andere vrouw. terwijl hij het wel sexy vindt 2 vrouwen met elkaar.. zolang ik het maar niet was.. Kennen jullie dat ook? Dat je het absoluut wel sexy vindt 2 vrouwen, maar echt niet je eigen vriendin???"
"trouwens experimenteren met een man wilt nog niet zeggen. hem gelijk in zijn sterretje te duwen... LOL.. .. wel weer jammer dat mensen dat gelijk denken.. man man.. ooo die neuken in 't holletje.. Er zijn nog veeéééél meer dingen om van elkaar te genieten en tot een hoogtepunt te raken.. voor de duidelijkheid.. ik bedoel dus NIET experimeteren met een man=anaal Wat veel vrouwen ook denken als 2 vrouwen het met elkaar doen. dat ze dan iets "moeten" missen.. is ook absoluut niet zo.. (ok je hebt hulpmiddelen ).. zijn zoveel mooie plekjes rondom het lichaam.."
"Temptation zei: nee, maar ik ben wel niet een vrouw als een andere... ik ben niet erg truttig en ik vertoef het lieftst in gezelschap van mannen omdat die niet zo krengerig zijn (kan ik er ten volste eentje zijn hihi). Klik om te vergroten... Helemaal mee eens.. .. als ik ga stappen ben ik ook altijd met mannen. . of een gezellige avond doorzakken ook met mannen.. Gebeurt wel eens dat er een meisje/vrouw meegaat.. Komt heel weinig voor dat ik me dan kan vinden in dat meisje/vrouw.."
"Psychonaut1976 zei: Saivy zei: Psychonaut1976 zei: Saivy zei: Psychonaut1976 zei: Speed is gewoon om wakker te blijven en niet zozeer voor een gevoel. Klik om te vergroten... Waar haal jij die onzin nou uit? Klik om te vergroten... Had me zin maar half af idd...heb hem aangepast.... Klik om te vergroten... Heb jij dan geen euforisch, zwevend gevoel dan? Klik om te vergroten... Nee ik lul alleen rap,en kan zoveel zuipen als ik wil maar voel me te helder om het leuk te vinden,net alsof ik stront nuchter ben.. Als ik overdrijf met speed ga ik gelijk weer klapper tanden,waar ik ook niet van houd en de hartslag die mij iets te hoog wordt ervaar ik als zwaar kut. Euforisch ja mischien heel ff het eerst uurtje maar daarna krijg ik meteen zo vies speed gevoel over me heen....moeilijk uit te leggen.. Heb er ook wel leuke avondjes mee gehad hoor voor je het weet fluiten de vogels weer buiten,maar echt zo nutteloos allemaal.. En het is de enige drug waarvan ik echt een depressie ervaar na gebruik, totaal onterechte depressies,trouwens al mijn bekende die speed gebruikte kennen dat fenomeen,ook zoiets waarom het mij niet waard is. 1 nachtje gebuiken bijna 2 dagen ontrecht neerslachtig...nee...tnx Klik om te vergroten... Helemaal mee eens het is eerste uur lekker.. drinken kan je erbij.. maar je blijft gewoon nuchter.. je kop begint raar te denken.. in je hoofd ben je al veel verder dan je gesprek...theorieën die nergens op slaan.. althans had ik last van... en de depri shit erna... neeeee echt niks voor mij.. depri zijn om gewoon niks.. echt voor mij geen speed meer.. daarom speed kan je echt niet met sos vergelijken.. is totaaaaal anders.."
"Ik heb ook beschreven dat het enige wat ik proef is zout. meer niet, echt niet!!! aangezien ik altijd veel zout op mijn eten flikker is dit niet vreemd voor mij en kan ik het zo weg laten glijden in mijn mond. Heb ook 1 keertje 1tje gehad.. ik ging al kokhalzen voordat ik het op moest drinken, gadverredamme wat was dat vies zeg... Het heeft puur te maken of het gezuiverd is. zuiveren is heel makkelijk, maar dat is een andere verhaal.. ---->daavoor moet je niet bij mij wezen { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } maar"
"meisje ik zal niet stoppen in 1 keer!!!!!!!! dit gaat niet goed zo... GHB moet je afbouwen en zeker niet in 1 keer doen.. neem een halve buisje om je lichaam tot rust te krijgen.. Mensen kunnen nu boos op me worden omdat ik dit zeg, maar interesseert me niet. Als mensen genoeg info weten over GHB zouden ze precies hetzelfde zeggen.. hoe gaat het nu met je en wat heb je verder gedaan???"
"jeetje man.. valt me wel op dat er echt veel mensen bijkomen die verslaafd zijn... Ik kan gelukkig nog zeggen dat k het (nog) onder bedwang heb... Heb een keer 2 weken echt heel veel ghb genomen.. puur om te weten wat het met je doet. Omdat er vaak staat: is niet verslavend. dagenlang van 's ochtends 8 uur tot 's nachts.. voor 14 dagen lang. Ik moest en zal na die 14 dag stoppen om te kijken wat het met je deed.. Ben er nog steeds van onder de indruk van die 14 dagen 's nachts niet slapen al na 5 dagen ghb. dan ghb nemen om in slaap te komen.. dagen erna.... na ja. laat maar.... heb in ieder geval voor mezelf een ghb boekje bijgehouden (je kan nu heel hard gaan lachen door mijn ghb boekje hehe). Als ik terug lees wat erin staat word ik gewoon angstig. Had alles eerlijk erin beschreven hoe ik me voelde wat mijn gedachtes waren etc. etc.. ben zoals mijn trots hoog is gestopt na die 14 dagen. 1 nacht en 1 ochtend fucking hell!!! en daarna 3 dagen nog onrustig geslapen.. .. kan je nagaan wat jij nu moet doorstaan na zo'n lange tijd!!!"
"Atropa zei: En een seksverslaving, 6 tot 7 keer per dag. Klik om te vergroten... Door de GBL gebruik.. of van jezelf??? Heb er ook last van... niemand kan me daarbij helpen, helaas.. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ook gehoord dat een man door teveel gebruik impotent kan worden, is dat zo?"
"Xtc Bob zei: ik betaal 50€ voor 1 liter Klik om te vergroten... dat is idd wel heeeeeeel goedkoop... 100 euro Halve Ltr wat ik weet.."