Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik was er pas geleje ook al achtergekomen....na een weekeind goed vaag van de pillen en dan s'avonds klein lijntje en een mooi bommeke en dan de 2e dag begint alles te bewegen foto's dansen en bewegen enzo."
"bommetjes ik vind het gewoon makkelijker in te nemen, maar is kut te doseren maar naar enige tijd snap je het wel en gooi je er precies genoeg in net als de keren er voor soms is een lijn ook gewoon lekker!!, en als je geen zin heb om een bommetje te maken xD en als je begin met een lijn heb je meestal wel zin om een bommetje te maken en je kamer op te ruimen wat ik trouwens vaak doe als ik pep op heb xD"
"je proeft egt wel of er ghb in je drankje zit....het is egt een heel sterke vieze zoute smaak. en als je veel alcohol op hebt dan is de ghb nog riskanter want ghb + alcohol is levensgevaarlijk en je gaat dan waarschijnlijk nok."
"Immo zei: Ik begin zelf ook altijd eerst met speed, maar niet om bovengenoemde reden. Klik om te vergroten... wrm niet hou jij niet van uure lang dansen achter mekaar. enzo"
"dat is wel waar, maar ieder zo zijn ding :P"
"gewoon het aparte gevoel, en het mooie van muziek en gaat ook nog goed samen met pillen het is gewoon een heerlijk gevoel daarom pak ik het"
"speedpillen zijn egt vet heb ze nog maar een paar keer gedaan maar ze bevallen me wel"
"hallo, ik heb een vraagje als ik 1 tot 2 nachten wakkerblijf en ik ga dan achter de computer (met speed uiteraard) dan bewegen alle letters en cijfers en ga zo maar door. wat kan ik er aandoen dat dat niet meer is, ik d8 andere speed ps. je went er wel aan xD"
"ja ik had net een nieuwe bommetje gepakt..... want ik d8 dat het wel ging en toen begon ik te zwaar freaken en normaal hou ik het veel langer vol maar ik denk dat ik gewoon teveel had gepakt.....maar dan kan je toch geen dingen gaan zien die er niet zijn ik had 3 (grote) bommetjes gepakt in 4 uur tijd....gaat normaal altijd goed"
"ja maar dat lukt toch niet slapen xD heb maar gewoon afgewacht. tot dat ik een flesje g vond dat was het mooiste wat ik ooit had gezien op dat moment!!! dus ik pak een poje met mijn trillende handen, wacht 15 min en ik begin hem te voelen kon nog steeds niet slapen maar lag wel op mijn bed en na een uur of 3/4 was ik in slaap gevallen stond op....stik gaar en heb me ziek gemeld en heb de res van de dag op bed gelegen xD ja weet ik boontje komt om zijn loontje"