Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoverdossis

overdossis

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#1
de blue tree's

dikke pil die nogal brokkelt aan de kantjes en er staat en dennenboom in die niet diep is gedrukt
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik weet zelf ook wel dat ik na die 2de hade moeten stoppen maar ik had nog 2,5 uur feest te gaan en zag me vrienden daar zo leuk staan :rolleyes: en je weet dat je vanaf nu jezelf ook slechter en slechter gaat voelen (of moet ik zeggen minder beter^ :grin: ) de vermoeidheid slaat toe en die laatste pil die zo hard jeukt in je broekzak


ook even te melding tot mijn grootste verbazing dat ik TOTAAL geen kut gevoel heb vandaag buite dat ik super lui ben maar ook wat zwarte plekken heb van het einde van het feestje
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik ken het xD
gebruik je ook nog andere drugs potjes of speed? :confused:
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
owh ok ja ik gebruik zoveel maar pillen blijven gewoon leuk
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#5
al veel geprobeert maar van gebruik houd ik het bij speed en pillen ... heel soms ook coke maar echt niet vaak
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
maar speed blijft bij mij toch iets gevaarlijks moeilijk om nee tegen te zeggen terwijl ik het meer beschouw als vervanging tegen dat XTC weer leuk wordt ^^
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#7
zeker de blauwe boompjes 184mg getest

had ook eens blanco groene met een breeklijn die op 143 getest waren maar ik had er 3 gekocht 1ntje laten testen dus nog 2 over en de dealer verdween

verder heb ik nog nooit echt veel sterks gehad altijd 90-120 mg
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja wat zijn eigelijk de beste pillen die je ooit hebt gehad?? :confused:
bij mij toch echt die q-dance :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik kan me nog die groene en blauwe hd herinnere die waren ook best goed vooral die blauwe ik d8 120 en voor mij was die 180mg wel heel sterk ik weeg maar 49.5 kilo (ja ik ben te dun weet ik) :xtc:
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMA LD-50 zit op 92mg/kg dacht ik zo uit mijn hoofd :wink:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauwe boompjes schijnen idd erg lekker te zijn
zelf geen ervaring mee maar een vriend van me had er ook 3 op
Hij ging ontzettend hard die avond en toen ie naar beneden wou lopen om wat te drinken te halen ging die 3 keer out op de trap
best gevaarlijk natuurlijk gelukkig waren ik en nog een vriend van me nuchter en konden hem opvangen
Hij vond t zelf geen probleem trouwens, hij voelde zich super
Na 2 seconden kwam die ook weer bij na iedere keer out gaan trouwens
zelf ben ik geen fan van veel mdma
van 2 groene canadezen van rond de 140 mg (dacht ik) ga ik de hele avond lekker
hou er niet zo van om te moeten kotsen op n lekker hardstyle/hardcore feestje :grin:

Greetz Psychedelicious
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#12
heey, ( dit is eigelijk een vraag en een pilreportje in een omdat ik hoop dat jullie dan kunnen vertelen waar het mischien aan ligt en wat ik mischien beter doe)

gisteren naar feestje geweest en na 2.5maand geen X meer te gebruiken had ik nog eens iets lekkers kunnen regelen getest op 184mg


had er 3 meegenomen aangezien de hoge dossis en we hadden geplant van 21u30 tot 07.00 u daar te blijven

de avond begon en het was wel wat druk dus waren we aangekomen om 10u30 .geen probleem na even de sfeer op te snuiven en de boel te verkennen denk ik "kut ik heb nog niet gegeten vandaag" snel een servela gegeten waar ik TOTAAL geen zin in had en heb hem dus maar 1/2 opgegeten .nadat ik het beu was om mijn "eten" verder te laten zakken besluit ik een halfje te droppen rond 00.15 en een +/- 20 min later nog een halfje. (als ik een heele er meteen ingooi ga ik over men nek)

leuk gevoel,hij sloeg traag in en ik voelde hem met de 10 seconde sterker worden en men gezicht ging van :) naar :openmouth: in 5 min

net op mijn piek nog een heele gedropt en ging weer super lekker

denk tot hier mijn beste ervaring met XTC ooit want had me nog nooit gewaagt aan zo'n grote dossis na een lange termijn wachten.

pil begint uit te werken terwijl mijn vrienden (die sneller waren begonnen als mij) er nog volledig in zaten.dus besluit net zoals de andere een 3de te droppen en toch even vergeten dat zij best wel doorgewinterde gebruikers zijn.

bleek al snel een slecht idee te zijn en voelde me naja zal niet zeggen kut maar opgeblazen en kreeg zuuroprispingen.toen er telkens een paar man van onze groep op de bankjes gingen zitten besloot ik mee te gaan. hier kreeg ik het moeilijk alles werdt SUPER wazig ,ik kon men gsm niet meer lezen en begon weg te vallen op de bankjes .kan maar niet zeggen ofdat ik moe was of gwn out aan het gaan was had in totaal dus +/- 550mg MDMA op en ben HELEMAAL niet gewend aan deze hoeveel heden (buiten een festival waar ik eens te hard ben gegaan en heel onverantwoord te werk ben gegaan en hier dus ook een depressie van overhield voor een 2 weekjes maar heb hier enorm veel van geleerd en ben blij dat het in orde is gekomen en er niets enstig is gebeurt)

dus mijn vraag is : is dit normaal bij een overdossis of zijn er andere factoren die dit hebben beinvloed?

melding : ik had goed geslapen ,geen alcohol gedronken maar wel een lijntje pep gesnoven maar dit was wel 6-7 uur voor ik het eerste halfje nam
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
xD ongeveer 550 mg is egt heel veel...maar dat had je denk ook wel door :P
dus ik heb een vraagje welke pillen waren het????

want ik had dit weekeind ook hele goeie oranje q-dance (met die aan-uit knop) daar zat rond 185mg had ook eerst een halfje gepakt en na 2.5uur de andere helft en was in totaal 6 uur lang wous en dat is nog al lang :grin: voor 1 pilleke :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."