Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"inderdaad ik had ook geen nare effecten en mijn antibiotica werkte prima. peace C`tje"
"Hallo iedereen, zijn er nog DFers die naar Sziget 2009 gaan? :P Ik heb mn vliegticket en festivalkaartje al veilig in bezit!"
"gemiddeld 3 jointjes per dag"
"On acid: Ik had het met een vriend over dingen als "cosmische straling" en dat soort dingen. Uit het niets zegt een andere vriend ineens : "Ja, je buurman was echt lekker" Wij:" ", gevolgd door een enorma lachkickXD Peace, C"
"denken dat het nog wel een tijdje duurt voordat de acid inslaat, vervolgens bij je ouders op de bank gaan zitten, waarna de bank plotseling nogal begint te golven"
"Denken dat je acid niet werkt, vervolgens nog anderhalf keer zo veel nemen en een half uur later ineens helemaal van de wereld zijn."
"Nja ik vond het nogal vreemd dat ik na 2 uur nogsteeds zo goed als niets voelde. En ik had ze laten testen op 90 mics. Maarja, verder was het wel een leuke trip. peace"
"Ik heb ze gehad, niet zoals die hierboven, maar elke zegel had een andere kleur en op elke zegel stond een beertje. Ik dacht, dancing bear van the grateful dead dat moet goede acid zijn. Achteraf bleek dat er DOB op zat ipv LSD en dat was geen plezierige verassing. Voortaan toch maar even laten testen. Peace"
"je trip is veel fijner als je er de tijd voor kan nemen en geen zorgen aan je kop hebt"
"Richie Hawtin"