01-01-2024, 00:00#1Ik moet antibiotica nemen voor mijn blaasontsteking en ik blow toch wel regelmaat, Is dit erg?
01-01-2024, 00:00#3inderdaad ik had ook geen nare effecten en mijn antibiotica werkte prima. peace C`tje