Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemorgen! Ik ben van plan om binnen 2 weken voor het eerst LSD te gaan doen. Dat is het probleem niet.. Ik wil echter in de week van 23 tot 30 augustus (dan zit ik met vrienden in een vakantiehuisje aan zee) een keer LSD doen, maar ook paddo's.. Bestaat er een kans dat als ik eerst LSD doe, de paddo's niet meer werken..? I.v.m. tolerantie.. Alvast bedankt"
"Je moet geen paddo's nemen met alcohol, dus bier en whiskey lijkt me geen goed idee. Ikzelf heb mn eerste trip in een park gedaan met een halve portie mexicaanse, voor de eerste keer vond ik het voldoende, ik denk dat dat met iedereen verschilt.. De vrijheid van de natuur is geweldig, je kan dingen ontdekken en! Veel plezier"
"Ik heb afgelopen zaterdag met 7 mensen getript in Park Nieuwegein, we lagen verspreidt door het park en was geweldig.. Ik kon steeds naar andere mensen en daar was weer wat nieuws te beleven."
"Silver Haze Amnesia en shabab power heb ik ook veeeeel gerookt"
"bij de Zanzi. Zit een stukje verder op de vleutenseweg. Lekkere jointjes waar je goed stoned van wordt"
"Re: Trilogie Paddotrips; twee maal niets, en een keer alles. Mooi report! Ikzelf herken me er wel een beetje in, alleen gingen mijn eerste 3 trips wel zoals ik het wou, lekkere bodyload, leuke visuals en veel gelachen Ik heb sindsdien nog 2x gepaddo'd maar daar merkte ik niet zoveel van voelde me er ook niet echt gelukkig bij.. Daarom twijfel ik bij mezelf of ik het nog wel een keer zal doen.. Maar nu ik je 3e tripreport lees begin ik er wel weer zin in te krijgen"
"PEPTALK!"
"Debris zei: Battieh zei: Ja,lachgas is inderdaad rotzooi, ik ben ook niet van plan om het vaker te gaan gebruiken. Het lijkt allemaal zo onschuldig, omdat ze het gewoon in discotheken in Spanje verkopen. Klik om te vergroten... Spanje? Belgie, Nederland,... Overal, niks speciaals. Een ballon af en toe op de mdma of lsd is leuk. Maar verder moet je dat niet doen. BTW, Lachgas + ketamine, slechte combo. Heb er al eens ene zien slecht gaan daarop. Klik om te vergroten... Lachgas + Ketamine vond ik juist een zieke combo, ik zat de hele avond al aan de keta, er was zo'n 450 mg doorheen gegaan. Bij de laatste lijn moest ik kotsen van de smaak maar toen ik in mn bed lag kwam was er nog een ballon over, die space die volgde was echt"
"En als je nou zegt dat íemand het in je drinken heeft gedaan..?"
"P'tje. Snoepje. Pille. Stuitere."