Een beetje verveeld dus daarom de vraag
Met hoeveel trip je het liefst?
Of trip je het liefst alleen?
#3
niet meer als 3 man iig anders wordt het te druk, liefste alleen of met zn 2
geen echte keuze.,. hangt van mn bui af
#4
2 vindt ik ideaal. Zeker bij hoge dossis
4 vindt ik wel de max anders drukte en verwarîng
greetzz
#5
Het liefste met 2 tot 5 mensen
#6
Ik heb afgelopen zaterdag met 7 mensen getript in Park Nieuwegein, we lagen verspreidt door het park en was geweldig.. Ik kon steeds naar andere mensen en daar was weer wat nieuws te beleven.
#7
Met mensen erbij kan erg lachen zijn. Samen trippen ook. Maar ik heb altijd de pech dat ik het hoogtepunt op een ander moment heb dan mijn medetripper!!! Erg vervelend.
Maar het liefst doe ik het alleen. Je gaat dan dieper.
#8
Ik trip altijd alleen.
Drugsgebruikers zijn irritand
#9
Tot nu toe alleen ervaring met samen trippen... Als er andere bij zijn heb ik het liefst dat ze hetzelfde op hebben anders heb ik altijd een gevoel van schaamte omdat ik zwaar aan het trippen ben en dus er niet uitzie..
#10
Het heeft beide voordelen. Het voordeel van trippen met iemand anders heeft als voordeel dat die persoon er voor kan zorgen dat je niet TE diep gaat, doordat je met hem praat enzo. Daarnaast voel je, je tijdens trips toch altijd wel 'verbonden' met andere mensen dus het geeft wel een extra dimensie.
Het nadeel is alleen dat als je mede tripper bad gaat, jij het ook gelijk een stuk moeilijker krijgt. En als er kleine dingetjes zijn waar je, je aan irriteert haal je misschien niet het uiterste uit je trip.
Maar ik zou wel zeggen dat alleen trippen alleen voor wat gevorderde psychonauten is. Als het je eerste keer is zou ik het sowieso altijd met meerdere mensen doen (en een sitter in de buurt).
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.