Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSamen of alleen trippen

Samen of alleen trippen

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heheh dat is ook een visie
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een beetje verveeld dus daarom de vraag
Met hoeveel trip je het liefst?
Of trip je het liefst alleen?

:wave:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#3
niet meer als 3 man iig anders wordt het te druk, liefste alleen of met zn 2
geen echte keuze.,. hangt van mn bui af
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 vindt ik ideaal. Zeker bij hoge dossis
4 vindt ik wel de max :) anders drukte en verwarîng :openmouth: :hearteyes:

greetzz :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het liefste met 2 tot 5 mensen :)
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb afgelopen zaterdag met 7 mensen getript in Park Nieuwegein, we lagen verspreidt door het park en was geweldig.. Ik kon steeds naar andere mensen en daar was weer wat nieuws te beleven. :grin:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met mensen erbij kan erg lachen zijn. Samen trippen ook. Maar ik heb altijd de pech dat ik het hoogtepunt op een ander moment heb dan mijn medetripper!!! Erg vervelend.

Maar het liefst doe ik het alleen. Je gaat dan dieper.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik trip altijd alleen.
Drugsgebruikers zijn irritand :)
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tot nu toe alleen ervaring met samen trippen... Als er andere bij zijn heb ik het liefst dat ze hetzelfde op hebben anders heb ik altijd een gevoel van schaamte omdat ik zwaar aan het trippen ben en dus er niet uitzie..
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het heeft beide voordelen. Het voordeel van trippen met iemand anders heeft als voordeel dat die persoon er voor kan zorgen dat je niet TE diep gaat, doordat je met hem praat enzo. Daarnaast voel je, je tijdens trips toch altijd wel 'verbonden' met andere mensen dus het geeft wel een extra dimensie.

Het nadeel is alleen dat als je mede tripper bad gaat, jij het ook gelijk een stuk moeilijker krijgt. En als er kleine dingetjes zijn waar je, je aan irriteert haal je misschien niet het uiterste uit je trip.

Maar ik zou wel zeggen dat alleen trippen alleen voor wat gevorderde psychonauten is. Als het je eerste keer is zou ik het sowieso altijd met meerdere mensen doen (en een sitter in de buurt).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."