Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt als een leuke trip"
"GHB is opeens een hot item in de media lijkt het wel, door die extra aandacht gaan nog meer mensen het gebruiken en kunnen we echt gaan lachen over een jaar of wat. De ziekenhuizen gaan het druk krijgen."
"Gaat lekker hier he met al die oproepen"
"Heb dat ook 1 keer gehad hoor met GHB. Zat ergens mee en had eindelijk de oplossing gevonden. Kan gebeuren en werkt heel bevrijdend!"
"Ff een vraagje hier. Heb in 7 maanden tijd 200 ml GBL gebruikt, dit gebruik stopte in April en 1 keer per maand cocaine ong 2 gram, de laatste keer vorige week zaterdag. Krijg je hier problemen mee bij een operatie onder narcose? De anesthesist belde mij al op en vroeg hier naar. Wat kunnen de consequenties zijn? Of gaat de operatie gewoon door? Heb nu trouwens al 2 weken niks meer gebruikt en ben dat ook niet meer van plan. GBL al sinds April helemaal niet meer gedaan. Alvast bedankt."
"Ff een update van mijn kant. Operatie gewoon door gegaan, geen problemen ondervonden. Hoop dat dit een hulp is voor andere mensen"
"1. Discotheek (eruit gesmeten door portiers) daarna ziekenhuis beland via ambulance 2. Thuis in bed (gevonden door ouders) 3. Op werk Geen GHB meer voor deze jongen"
"grapjas zei: Je moet meer pakken, je gaat na lang gebruik dus ook minder snel out? Klik om te vergroten... Nope, niet als je pure GBL doet."
"Kut combi. De sos houdt je wakker en helder, de G doet juist het tegenovergestelde. Heb het 1 keer gedaan, had best wat G op en flink wat sos erin zitten. Sos werkte uit, effect van de G kwam naar boven en dan ga je KO. Niet doen dus, verspilling van je sos en G."
"Conclusie: Niet voor herhaling vatbaar. Klik om te vergroten... Haha ja dat zeggen we allemaal de 1e keer"