#1
Hoe komt dat, geen restless legs meer?
Kwam dit door de diazepam misschien?
Kwam dit door de diazepam misschien?
Dit is een bekend ontwenningsverschijnsel van benzo's alsook van antidepressiva.Hoe komt dat, geen restless legs meer?
Kwam dit door de diazepam misschien?
Ik ben van 80 mg naar 2.5 gegaan in iets van 2,5 maand. Is wel heel snel, maar mijn lichaam kon het aan. Elke week check-ups met de arts gehad.@Spyro hoelang duurde dat afkick schema ?
Goud voor Nederlandse gezondheidszorg 🥇Ik ben van 80 mg naar 2.5 gegaan in iets van 2,5 maand. Is wel heel snel, maar mijn lichaam kon het aan. Elke week check-ups met de arts gehad.
Het is echt wel te doen.
Met zoiets potents als clonazolam kan tolerantie aardig oplopen ja. Ik weet de equivalente doseringen niet, maar als je een pakje 10mg 30stuks hebt dan zou ik toch niet zomaar een pakje opetenMaar stel nu je bent tot over je oren verslaafd aan clonazolam. Maar echt trillen als een vibrator. Dan moet je zowat een pakje diazepam nemen om nog normaal over straat te kunnen?
Is baclofen verslavend? En kun je van lorazepam afkicken met baclofenIk ben van 80 mg naar 2.5 gegaan in iets van 2,5 maand. Is wel heel snel, maar mijn lichaam kon het aan. Elke week check-ups met de arts gehad.
Het is echt wel te doen.
Nee je kunt lorazepam omzetten naar diazepam en dan de diazepam rustig aan afbouwen. Dat is de beste optie die je hebt.Is baclofen verslavend? En kun je van lorazepam afkicken met baclofen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."