Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het hele album "Spokes" van Plaid, het hele album "The Campfire Headphase" van Boards of Canada. electro-spacey shit Unknown Soldier en Break On Through van The Doors hebben wel wat 60's psychedelisch over zich heen. Have fun! ik kan niet wachten tot de lente/zomer, dan ga ik weer paddo's eten."
"ik kon na het roken van isolator (of ice-o-later ) heel slecht slapen, 3 uur ofzo. en ik kreeg migraine na meerdere keren. echt, de hoofdpijn drukte helemaal op mijn ogen. het is volgens mij voor mij teveel bewerkt... nxmznejktvcxcvjxcbb."
"ik heb nu nog 4 à 5 hijsen nodig (dan wel door een waterpijp) terwijl ik vroeger een hele staaf/bonk hash/wiet nodig/had. omgekeerde tolerantieee!!!"
"Wat is eigenlijk het verschil qua effect van een pure joint en een joint met tabak? Word je bijvoorbeeld actiever van een joint met tabak? Ik weet het verschil echt niet meer, daarvoor blow ik nu nog te weinig maar ik vraag het me echt af. Ik heb ook nooit sigaretten gerookt dus ik weet niet of tabak nu stimulerend of rustgevend werkt."
"gisteravond vond ik het weer tijd... Ik haal mijn waterpijp uit mn nachtkastje en ik heb nog een klein beetje white widow van 3 weken oud. ik deel het in 2en. Ik neem 4 middelgrote hijsen, hou elk 10 seconden in en adem relaxed uit. ik deed rustig aan, na 2 minuten was ik klaar en er was zelfs nog wiet over. Ik ging naar boven, zette n cd van Boards of Canada aan (Campfire Headphase) en ja hoor ik zag dus kleuren om alles heen, zelfs om de letters heen in een tijdschrift. Verder was ik aan het communiceren via gedachgten/oogcontact tegenover mijn hond en ik luisterde later naar wat mijn kamer te zeggen had tegen me. Oh ja mn lichaam zei dat ik meer moest gaan sporten, en dat muziek "genezend" werkt (als je ooit eens ruzie hebt gehad en je luisterde daarna naar lekkere muziek, dan voelde je je vast weer beter kort daarna) hahahahahahahaha heerlijk, ik heb dus gewoon zelf in de hand hoe stoned ik word, maakt dus niet uit of ik 4 hijsjes of een halve joint op heb, maar ik kan nog spacen als de beste als ik het maar wil! ik snap het helemaal hoor 't is zo simpel allemaal"
"eindelijk heb ik nu n nederlands drugs forum gevonden! en n goeie hoop ik! ik ben een regelmatige roker van wiet geweest.. ik rook verder geen sigaretten ofzo, dus ik heb altijd n beetje moeite met hijsen. een aantal jaar geleden rookte ik veel joints, bijna in elke schoolpauze, met een paar junkies. na een tijd kwam ik in nuchtere toestand moeilijker uit mijn woorden dan de jaren daarvoor, en ik werd me er van bewust dat ik de roes eigenlijk helemaal niet meer leuk vond. waar deed ik het nog voor? toen ben ik een half jaar gestopt. de eerste keer weer deed ik het thuis, door een waterpijp. Het was heel anders omdat de omgeving rustig was, zonder mensen. Ik kon daarom veel makkelijker geconcentreerd in mijn gedachtenwereld blijven en ik kreeg ontzettend veel inzichten over de situaties in mijn leven op dat moment. ik heb die avond 2 A4'tjes vol geschreven over de inzichten. Ik was zó enthousiast dan ik het de volgende avond weer deed. Deze keer was de kwaliteit van de ervaring wat minder. Ik wilde iets gaan doen, ik ging naar mijn café. Toen ik voor de deur stond, schoot me te binnen welke mogelijkheden er zijn, wat er allemaal kon gebeuren op die zaterdag avond, alleen in dat café al. en nog leuker, ik kon zelf meedoen en de gebeurtenissen beïnvloeden en creëeren. Voor sommigen klinkt dit inzicht raar of dom, maar wanneer realiseer je je zoiets werkelijk uit jezelf? dan is dat echt een ontdekking. die avond bekeek ik alles op die manier, ik had de beste avond. Het was op het eerste gezicht een normale gezellige avond daar, maar alles wat daar gebeurde accepteerde ik. Zelfs de mensen die niet begrepen waar ik het over had en die raar over me dachten, hadden hun rol daar en maakten deel uit van alles. Zonder hen was het café gewoon niet compleet. - Ik denk even helder na wanneer me een joint wordt aangeboden. Ik weet nu eerder of het een goed moment is ( dat ik er veel van kan leren ) Ik vind het leuk om te zien hoe mensen het naar hun zin hebben als ze stoned zijn, maar ik vind het ergens ook jammer dat veel van hen niet beseffen dat wiet meer kan zijn dan een middeltje om van te spacen. het kan heel veel belangrijke inzichten over alles geven. Je zou eerst meer respect moeten hebben voor wiet als je kennis wilt maken met de leraar ervan. Hiermee wil ik zeggen dat je eerst moet weten en leren inschatten in welke situatie je veel van een wiet ervaring kunt leren. Voor mij gaat er in ieder geval sinds een paar jaar geleden een wereld voor me open, elke keer dat ik wiet rook"
"zometeen mn laatste restje oproken! ik heb genoeg aan een restje, dat weet ik nu wel zeker I'm off, goodnight people!"
"precies het kan me soms nog onzeker maken maar ik herken het steeds vaker wanneer ik in die neerwaartse spiraal zit zodat ik er 9 van de 10 keer uit kan stappen gelukkig. oogcontact gaat ook veel veel dieper als je stoned bent. heeft iemand anders dat ook?"
"ik DURF soms niet mensen voor 100% in hun ogen te kijken als ik stoned ben omdat ik dan het gevoel heb dat ik "te ver ga" Het geeft hetzelfde gevoel alsof ik een deur open doe waar op staat:"geen ingang, privé" en dat ik dan vind wat erachter zit :P ik had op die manier met iemand anders een keer dat we raadden welk getal ieder van ons in ons hoofd had. stoned zijn heeft zo z'n meerwaarde"
"Gistermiddag heb ik geblowd, en echt echt voor de allerlaatste keer. Mijn handen en neus worden trouwens altijd koud na het blowen, ik word helemaal wit en krijg zwarte kringen onder m'n ogen, m'n neusholte stinkt naar wietrook (ja dat ruik ik dus de hele tijd en dat ruikt smerig) en ik voel me dan weer zoals een paar jaar geleden: een stuk onzekerder omdat ik niet meer helder kan denken. Gistermiddag kreeg ik de laatste paar inzichten van het blowen: Minder aan mezelf denken, meer warmte geven aan de anderen, en ik kan het dan ook terugverwachten. Meer vragen naar een ander dan over mezelf lullen (ja dat deed ik dus steeds terwijl ik dat niet doorhad) En drugsgebruik hoort bij de gozer die ik 2 jaar geleden was, nu stop ik om verder te gaan. Het past niet meer bij me Jaja ik ben blij en ik hou me hier aan mensen, al vind ik het af en toe nog wel leuk om hier paddotripreports te lezen van anderen. Mazzel! Love Peace Happiness"