Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb pep binnen zo als altijd . Ik heb sigaretten gerookt dus tel nicotine er ook maar bij. Ook cafeïene want ik heb cola gedronken. Dan nog op voorschrift anti-depresiva, lithium, Solian, Seroquel en Concerta"
"Hoi speedfan hier ikzelf af en toe is 4 dagen wakker,soms 3 wel fun,pakt tussendoor gewoon een halve xanax ,u hart en spiertjes minder strak maken een rijstpappeke,een tiramisuke..da ga allemaal wel als je het zelf aankan. Zie mensen elke persoon reageert anders zowel fysiek als psychisch.zie mijn ventje heeft ook al is 2 weken wakker geweest en gesnoven da wil je niet weten.Ik heb hem al gezegd ik geef je later als je dood bent aan de wetenschap,ijzersterk gestel,zeg niet dat hij er geen tekenen aan heeft overgehouden maar tis zo.en waarom wij wakker zijn plezant vinden awel omdat wij nie wakker blijven om wa buitenaards te doen maar wel om wa te feesten tot zover je kan.dus eigenlijk vinden wij mekaar fantastisch en maken gene ruzie of paranoie.wij geloven zeker den BERRE 14 dagen goe ee gefeest !En diee fucking bullshitt dat je na 6 dagen dood bent,amai dan had ik al heel wat vrienden moeten begraven. Dus goe wij gon nog wa voort !!!!"
"jullie zitten ier omda gulle zelf pep lee te pakken ,of wa doe je her dan ieder zijn ding dat is hier precies anti drugs forum,ik denk da wij wel ons eigen mening ook mogen geven .kunde er ni mee lachen blijft dan van den dope!!!"
"Als het plakkerig is moet je zoals ik doen in plaats van al die moeite te doen om een lijn van dat spul te kunnen leggen, gewoon vinger in het zakje steken en dan vinger in het mondje effe lekker zabberen en die speed is ook weeral geconsumeerd."
"Ergens onderweg ben ik gestopt met speed snuiven en heb ik besloten mijn speed op te eten. Sinsdien snuif ik alleen maar Coke maar das al zo lang geleden dat ik niet meer weet wat mijn neusgat is waar ik gewoonlijk mee snuif maar als ik me niet vergis is het mijn linkse."
"Ge kunt paranoia worden als ge teveel gepakt hebt of als ge te lang wakker zijt of als ge niet op uw gemak zijt in het gezelschap waarin ge verkeerd. Maar zolang dat ge blijft beseffen dat ge niet nuchter zijt en da ge ook inziet dat ge paranoia zijt, kunt ge da allemaal onder controle houden. Het is niet omdat ge paranoia wordt dat ge op het punt staat van een psychose te krijgen. Ofwel hebt ge aanleg om een psychose te krijgen en dan zal die er bij speed of weed gebruik zo goed als zeker kome. Ofwel hebt ge geen aanleg voor psychoses en dan zal die er niet komen. Ik weet waar over ik praat want ik ging er vroeger altijd over. Als ik paranoia wordt dan pak ik kei veel speed en dan gaat dat over. Ik vindt het zelfs leuk als ik paranoia wordt om zo normaal mogelijk te doen zodat niemand iets door heeft."
"Ik krijg zelf vrij veel antidepresiva en stemmingsstabilisatoren en antipsychotica en concerta en ik gebruik daar bovenop mijn dagelijkse portie speed. ik merk helemaal niks op van bijwerkingen ofzo. Het is niet zo omdat het een en het ander wel eens op elkaar kan reageren dat dit bij jou het geval is. Ik zou zeggen in plaats van het zo te laten gewoon eens poroberen mischien valt alles wel goed mee. Volgens mij is het allemaal meer tamtam dan wat anders"