01-01-2024, 00:00#4Ik verveelde me een beetje dus heb'k dit gemaakt Lalala wakker zijn is saai ... Ciao mensen ik ga game en ff een frisse neus hale
01-01-2024, 00:00#11 SperSIZEboon zei: je naam in pep? gelukkig spel je beter dan deze prutsers... Klik om te vergroten... inderdaad.. Maar volgens mij hebben ze wel een leuk feestje gehad als ik dat zo zie liggen