Prachtig zeg! Ik ken Ludovico enkel door de frenchcore scene. Sefa gebruikt zeer veel van hem in stukken. Kan van beide versies genieten!
jaaa, lekker nummertje! Idd beide versies kan ik erg waarderenPrachtig zeg! Ik ken Ludovici enkel door de frenchcore scene. Sefa gebruikt zeer veel van hem in stukken. Kan van beide versies genieten!
Dit is ook een stuk van Ludovico. Wat prachtig π’πjaaa, lekker nummertje! Idd beide versies kan ik erg waarderen![]()
Freddie Mercury!
Heerlijk Linkin Park !Twee complete albums van dezelfde band hebben mij door de middelbare school en het studentenleven getrokken. Nu zijn ze mijn jams als ik ga trainen of weer eens last van schoonmaakwoede heb! πͺπ»πβ€οΈ
Ook rond de 30 dan veronderstel ik ?Twee complete albums van dezelfde band hebben mij door de middelbare school en het studentenleven getrokken. Nu zijn ze mijn jams als ik ga trainen of weer eens last van schoonmaakwoede heb! πͺπ»πβ€οΈ
Mooie nummers! ππ₯°Ook rond de 30 dan veronderstel ik ?
Deze tekst raakt me ook altijd als ik het moeilijk heb..
Dan moet je wel de story tussen em en proof een beetje kennen
En deze tribute naar proof van em heeft ook een plaatsje in men hart achtergelaten.
30 πβοΈMooie nummers! ππ₯°
Ja, 29 jaren jong en in de bloei van mijn leven. Linkin Park vond ik na minutes to midnight overigens wel bergafwaarts gaan muzikaal.
Hoe jong ben jij?
Heb jij ook zo'n "nu-metal" fase gehad?30 πβοΈ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."