Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPersoonlijke muziek voor jezelf

Persoonlijke muziek voor jezelf

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#1
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZiggyStardust zei:
Klik om te vergroten...
Prachtig zeg! Ik ken Ludovico enkel door de frenchcore scene. Sefa gebruikt zeer veel van hem in stukken. Kan van beide versies genieten!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alle duistere en drugs gerelateerde muziek. Kan niet grof genoeg.

En early hardcore, daar krijg ik verliefdheid kriebeltjes van!
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#4
BraboF zei:
Prachtig zeg! Ik ken Ludovici enkel door de frenchcore scene. Sefa gebruikt zeer veel van hem in stukken. Kan van beide versies genieten!
Klik om te vergroten...
jaaa, lekker nummertje! Idd beide versies kan ik erg waarderen :relieved:
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZiggyStardust zei:
jaaa, lekker nummertje! Idd beide versies kan ik erg waarderen :relieved:
Klik om te vergroten...
Dit is ook een stuk van Ludovico. Wat prachtig 😒😍
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardrock had ook niet bestaan zonder Mozart en de andere klassieke meesters.

Nu s Ludivico geen oude meester, maar ook dat klassieke hoor je veel terug bij happy hardcore en trance.. TiΓ«sto heeft behoorlijk veel klassiek gebruikt.


Er zijn zoveel meer stukken uit hardcore.of welk genre dan ook waar klassiek word gebruikt.( bach..a whiter shade op pearl)
Wat luisteraars niet beseffen.

Nu voel ik me net zo'n grootouder die reageert op de happy hardcore van kleinzoon:grinning:

Ps..daarom altijd zwak voor Avicii gehad. De nummers van vocalisten en instrumenten waren op zich zelf staande hele sterke nummers. En allemaal door hemzelf bedacht, niets rippen , gewoon uit zijn mouw geschud.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Knuffelpanda zei:
Klik om te vergroten...
Freddie Mercury!
Hij krijgt genoeg waardering en alsnog vind ik hem soms toch ondergewaardeerd.

Kijk naar zijn periode met Montserrat CaballΓ©
Je smaak of niet..dat moet je zangkwaliteit echt top zijn. Ik had het nooit verwacht. Maar deze (komende) tour met Adam Lambert wil ik echt bij zijn. Het is geen freddie maar het is wel echt Queen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt vast weleens ervaren een nmr.te horen wat .je meedroeg. En al dat door 1 lied..de tekst.

Heb jij zo' nummer..weleens door de kracht ervaring. Beslissingen gemaakt.

Of nmrs met associaties
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10



damm ninjas
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
De connectie die ik heb met dit nummer is onmogelijk voor mij om onder woorden te brengen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na de scheiding met mijn ex had mm zoontje ineens 2 huizen en een gebroken gezin. Dit nummer kwam ineens op de radio en kwam wel even binnen....

M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Twee complete albums van dezelfde band hebben mij door de middelbare school en het studentenleven getrokken. Nu zijn ze mijn jams als ik ga trainen of weer eens last van schoonmaakwoede heb! πŸ’ͺ🏻😎❀️


R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetalGuy zei:
Twee complete albums van dezelfde band hebben mij door de middelbare school en het studentenleven getrokken. Nu zijn ze mijn jams als ik ga trainen of weer eens last van schoonmaakwoede heb! πŸ’ͺ🏻😎❀️


Klik om te vergroten...
Heerlijk Linkin Park !
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetalGuy zei:
Twee complete albums van dezelfde band hebben mij door de middelbare school en het studentenleven getrokken. Nu zijn ze mijn jams als ik ga trainen of weer eens last van schoonmaakwoede heb! πŸ’ͺ🏻😎❀️


Klik om te vergroten...
Ook rond de 30 dan veronderstel ik ? :grin:

Deze tekst raakt me ook altijd als ik het moeilijk heb..
Dan moet je wel de story tussen em en proof een beetje kennen

En deze tribute naar proof van em heeft ook een plaatsje in men hart achtergelaten.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Ook rond de 30 dan veronderstel ik ? :grin:

Deze tekst raakt me ook altijd als ik het moeilijk heb..
Dan moet je wel de story tussen em en proof een beetje kennen

En deze tribute naar proof van em heeft ook een plaatsje in men hart achtergelaten.
Klik om te vergroten...
Mooie nummers! 😎πŸ₯°

Ja, 29 jaren jong en in de bloei van mijn leven. Linkin Park vond ik na minutes to midnight overigens wel bergafwaarts gaan muzikaal.

Hoe jong ben jij?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetalGuy zei:
Mooie nummers! 😎πŸ₯°

Ja, 29 jaren jong en in de bloei van mijn leven. Linkin Park vond ik na minutes to midnight overigens wel bergafwaarts gaan muzikaal.

Hoe jong ben jij?
Klik om te vergroten...
30 😁✌️
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
30 😁✌️
Klik om te vergroten...
Heb jij ook zo'n "nu-metal" fase gehad?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."