Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speculeren is niet toegestaan. Laat je spul vooraf testen voordat er echte ongelukken gebeuren."
"Neo-Shulginist zei: Ja die Boom nieuwsbrief is wel essentieel inderdaad. Klik om te vergroten... Ja goeie tip, ik sta ingeschreven voor de nieuwsbrief. Dat is stap 1."
"@Wonderlandnl zou je ons willen meenemen in hoe het verder gaat? Ik zou daar graag oordeelvrij over mee willen lezen en ben vooral benieuwd wat dit je brengt."
"Ik ben dankbaar voor de ontmoeting met @Mevrouw Pløp vandaag. Vond het ook wel een beetje spannend, maar was erg leuk! Gewandeld, gekletst en geluncht. Wat een top weer ☀️☀️☀️ En dat ze ook speciaal voor mij een Zeehond heeft gehaakt, hoe mooi is dat 🙏"
"Hier ook een gesteriliseerde man in een vaste relatie. Overigens pas jaren nadat we twee prachtige en gezonde kinderen op de wereld hebben gezet en onze kinderwensen vervuld zijn ❤️ Dankbaar 🙏"
"Deadwing zei: ik vind ook dat je daar geen maanden bezig mee moet zijn. Klik om te vergroten... Ik vind dat er voor het verwerken van verlies, zoals na overlijden van een dierbare, maar ook het einde van een relatie geen termijn staat. Voor jou is maanden kennelijk te lang, prima. Wat mij betreft is het een oordeel wat je geeft. Iedereen verwerkt verlies op zijn of haar eigen manier. Daar staat geen tijd voor. Wel mee eens om pas open te staan voor iets nieuws voordat je het vorige goed hebt afgesloten (hoewel dat ook zoeken is, want er gaat nergens een groen lampje branden met ‘ja goed verwerkt’)."
"Gemberthee zei: Een andere ex van mij is ook al extreem succesvol geworden. Zo grappig om te zien wat je exen ervan bakken. Toevallig was hij onlangs nog opnieuw verliefd op me geworden. Alleen ik niet op hem. Wat is dat toch met exen . Klik om te vergroten... Je bent er niet voor niets ooit verliefd op geweest. Dat je een ‘zwak’ blijft houden voor een ex is denk ik heel normaal. De mooie herinneringen blijven 🤩 Ik heb niet dat gevoel bij exen zoals jij. Het lijkt alsof je er nog mee bezig bent. Dat je het nog niet helemaal los kunt laten. Dat gevoel mag er zijn. Focus op jezelf, je gezin en je eigen geluk en koester dat. Af en toe bewust stil staan bij hoe fijn je het nu hebt ❤️"
"De relatie ontstaat vanzelf, leuk om te lezen en geniet ❤️ Liefde is alles, alles is liefde."
"Casrus zei: Kan nog steeds niet omgaan met het schuldgevoel. Klik om te vergroten... Ik snap dat het fijner was geweest om nog op het laatste moment afscheid te nemen. Maar dat lukt niet altijd. Je bent altijd goed voor hem geweest, hij heeft jouw liefde gevoeld en ervaren ❤️ Ik denk dat hij heel graag zou willen dat jij ook verder gaat met je leven en dat een schuldgevoel niet nodig is."
"Je bent zoals je denkt - Michael Pilarczyk"