Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo maar even een berichtje

Zo maar even een berichtje

55 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk om te lezen over je ‘experiment’ en geniet lekker!
Juist door het nu op te schrijven herinner je dingen nog, handig om later terug te lezen.

En veel plezier alvast op het echte feest 😅
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik merk dat het in MDMA achtige golfjes komt. Ook kan ik het prima sturen a la 6APB. Als ik een lekker youtube filmpje op zet kan ik helemaal los gaan, maar een berichtje als dit typen kan ik gewoon prima de tijd voor nemen. Met wiebelende benen weliswaar.

Eerste keer dat ik het gebruik in thuissituatie, dus waarschijnlijk heb ik bovenstaande op feesten niet door en ga ik alleen maar los.

Wat ik ook merk is dat de tintelingen in het hoofd langer aanhouden, reeds al 45min. Bij bommetjes zijn ze altijd vrij snel weer weg na een kwartiertje en resteert de energie.

Sorry trouwens als mijn berichten soms een beetje onsamenhangend zijn. Ik ben een hardop denker en dat resulteert nu ook dat ik alles opschrijf wat ik denk haha :relieved:

Oeh mooi stukje op youtube, even gassen!
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Net weer ca. 50mg bijgepakt. Best snel, vind ik zelf, maar het moment dat je denkt dat je bij moet pakken was er, en wie ben ik om dat gevoel te negeren. Ik las veel ervaringen dat er meestal na 2-3 uur wordt bijgepakt. Nu zijn mijn doseringen natuurlijk niet extreem hoog. Ook werkt alle drugs bij mij snel uit. Alcohol, MDMA (moet ik vaak binnen 5 kwartier écht bij pakken).

Ik merk dat er een enorm bijpakgevaar aan snuiven hangt. De behoefte om bij te pakken is echt wel groot. Wat bij een bommetje toch een stuk minder is. Ik ben niet verslavingsgevoelig, maar ik kan me echt enorm goed voorstellen dat je hier verslaafd aan raakt. Het is goedkoop, en binnen enkele minuten krijg je je "beloning". Heerlijk zeg, die rush. Ik zie mezelf, bij wijze van, vandaag nog wel 10x bijpakken. Wat ik niet van plan ben uiteraard. Ik wil het bij deze laatste keer houden en kijken hoe lang het duurt voordat het spulletje uit werkt.

Nog steeds kleine pupillen. Geen kaakschaatsen of iets dergelijks. Enigzins droge mond en zweethandjes maar niks geks. Ook was ik vergeten dat ik gewoon nog kan plassen onder de invloed van speed. Al is het wel extra goed richten want "hij" is qua proporties gedegradeerd tot niveau veldmuis.

PS: wat is die speed drip vies zeg!!
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even een rondje buiten aan het lopen. Heerlijk die zon op mijn hoofd. Tintelingen overal!

Het ontbreken van negatieve bijwerkingen verbaast me een beetje. Heb er toch al 150mg in zitten en het blijft lekker subtiel en constant. Ik ga zeker niet hard, wat ook niet per se hoeft nu.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb je topic met een lach op m’n gezicht gelezen😂

Veel plezier nog!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker bezig hoor!
Leuk om je ervaring te lezen.
Ik vind thuis snuiven wel fijn maar tegenwoordig combineren wij het ook altijd wel met bommetjes.
En op feesten nemen wij eigenlijk ook altijd alleen nog bommetjes om de redenen die jij ook noemt.
Ik ga morgen met @Aniet_Speed en haar vriend naar Megarave in de Maassilo en ik ga samen met mn vriend ook naar Masters of Hardcore 👊

Wij hebben alleen wat meer ervaring met pep en ik maak voor een feest altijd 5 bommetjes van 100mg per persoon😅
1 nemen we onderweg, 3 op het feest zelf en 1 voor de terugreis.
Met snuiven is het effect nog wel korter, dan pakken wij wel elke 1-1.5 uur een lijntje. Tenzij we met seks bezig zijn, dan zit er soms wat langer tussen omdat we druk met andere dingen bezig zijn en de tijd vergeten😇
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dank voor je reactie!
Goed om te lezen dat mijn bijpakken na 1,5 uur toch niet zo heel vreemd is.
Om de hoeveel uur pak je een bommetje bij op het feest? Of gaat dat meer op gevoel? Ik neem meestal 1 flinke bom bij aanvang, en dan nog een klein boostertje na een uur of 2-3.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik begin nu overigens wel wat lichamelijke ongemakken te ervaren. Opgeblazen gevoel, boertjes laten, kurkdroge mond, beetje verkrampte spieren in mijn rug (van de spierspanning en vernauwde bloedvaten). Hartslag nog wel een steady 74 in rust.

De tintelingen zijn echt ongelofelijk, die houden al dik 2 uur aan. Zoals eerder gezegd heb ik die tintelingen bij een bommetje nauwelijks.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook heerlijk onder de invloed van speed: jezelf in een filmpje terugzoeken in het publiek bij Dominator. Wat een concentratie!
Overigens wel 8x gedacht dat ik mezelf zag, maar ik was het niet :sweatsmile:

Knipsel.PNG
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wollukker zei:
Dank voor je reactie!
Goed om te lezen dat mijn bijpakken na 1,5 uur toch niet zo heel vreemd is.
Om de hoeveel uur pak je een bommetje bij op het feest? Of gaat dat meer op gevoel? Ik neem meestal 1 flinke bom bij aanvang, en dan nog een klein boostertje na een uur of 2-3.
Klik om te vergroten...

Ja dat gaat meer op gevoel gewoon. Maar feest duurt eigenlijk altijd van 22-6 dus om de 2.5-3 uur ofzo dan dus.
Helemaal in het begin van mn gebruik redde ik het ook wel op 1-2 bommetjes de hele nacht. Maarja als je een tijd dagelijks flink hebt gebruikt dan wordt het toch anders🙈
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Ja dat gaat meer op gevoel gewoon. Maar feest duurt eigenlijk altijd van 22-6 dus om de 2.5-3 uur ofzo dan dus.
Helemaal in het begin van mn gebruik redde ik het ook wel op 1-2 bommetjes de hele nacht. Maarja als je een tijd dagelijks flink hebt gebruikt dan wordt het toch anders🙈
Klik om te vergroten...

@Wollukker Nu heb ik het wel weer redelijk onder controle en gebruik ik ook weer voornamelijk op feesten of in vakantie hoor👍
Heel soms een terugvalletje om een andere reden, maar gebruik gelukkig niet meer dagelijks nu👍
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wollukker zei:
Wat ik niet van plan ben uiteraard. Ik wil het bij deze laatste keer houden en kijken hoe lang het duurt voordat het spulletje uit werkt.
Klik om te vergroten...

Ik kom er nu wel achter hoe "gevaarlijk" deze drug is. Het is nu 2 uur na de laatste keer dat ik heb bijgepakt.
De rush ebte een kwartiertje geleden toch wel redelijk weg.
Ook al had ik met mezelf afgesproken niet meer bij te pakken, zegt dat stemmetje in je hoofd toch "Ah joh, nog één nakje. Kan toch best?"
En ja hoor daar ging ik weer. En nu niet 50mg, nee datzelfde stemmetje die zegt "oké de laatste keer dan, maar pak dan wel 100mg".
Dus 5 minuutjes geleden 100mg door mijn neus. Vrijwel direct dat fijne gevoel weer terug. Heerlijk!
Ik ben niet verslavingsgevoelig, maar als ik potentieel verslaafd zou raken aan een drug, dan is het deze.
Het is dat ik mezelf nu bij uitzondering een doordeweekse dag gun om even lekker te gaan, maar dit ga ik never nooit meer doordeweeks doen. Dan gaat het rap van kwaad tot erger denk ik.

Totaal tot nu toe: 250mg.

Nu begin ik toch wel behoorlijk hard te gaan, transpireren, maar nog niet onaangenaam. Pupillen nog klein. Kaakschaatsen is er ook nog niet bij.
Als ik nu nog bij ga pakken dan ga ik wel te hard denk ik. Dus nu laat ik het écht hierbij!

EDIT: mijn buik voelde een beetje vreemd na het laatste lijntje dus net even een banaantje gegeten. Hele aparte smaak had het, wel lekker!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha wat een heerlijk topic om te lezen 😍 Ik geniet op afstand met je mee. Hardop gelachen om sommige opmerkingen. Bijvoorbeeld zoals deze:
Wollukker zei:
Net weer ca. 50mg bijgepakt. Best snel, vind ik zelf, maar het moment dat je denkt dat je bij moet pakken was er, en wie ben ik om dat gevoel te negeren.
Klik om te vergroten...
😂😂

Nog wel een tip: ondanks dat de piek gevoelsmatig na twee uur weer begint af te zwakken, kan de nastimulatie nog heel wat uren duren. Iets om rekening mee te houden als je vanavond wel gewoon je bed in wil duiken.

Enjoy!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
TIP! 👯‍♀️😍

Zoek op Spotify: road to Defqon.1 OST - nieuwste release van Sefa!!

Jammer, lees net dat de behoefte aan knallend stuiteren op muziek voorbij is voor je.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hahaha ik lig echt dubbel hier om je posts nu🤣
Kamagra en pep kun je best samen gebruiken hoor, doet mn vriend ook als we samen doorhalen.
En bij mij duurt het ook altijd wel even voordat mn pupillen echt groot worden.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
Haha wat een heerlijk topic om te lezen 😍 Ik geniet op afstand met je mee. Hardop gelachen om sommige opmerkingen. Bijvoorbeeld zoals deze:

😂😂

Nog wel een tip: ondanks dat de piek gevoelsmatig na twee uur weer begint af te zwakken, kan de nastimulatie nog heel wat uren duren. Iets om rekening mee te houden als je vanavond wel gewoon je bed in wil duiken.

Enjoy!
Klik om te vergroten...
Goeie ja! De vorige keer dat ik gebruikte (op een feest) heb ik de fout gemaakt om nog veel te laat bij te pakken met als gevolg 42 uur wakker. Die fout maak ik (bewust) niet nog eens
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ondertussen ga ik al meer dan 6 uur goed. Ik ga nog steeds vrij hard, maar de behoefte aan knallen op muziek is wel voorbij. Ben nu meer relaxed internet aan het afstruinen en mijn vriendin aan het storen op haar werk via de app. Ik had nog een halve fles fruitontbijt over van vanochtend. Die heb ik even soldaat gemaakt voor de vitamientjes.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Update: kon om 5.30u pas slapen. Nu weer klaarwakker :tearsofjoy:
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm..ik ben eigenlijk niet zo'n grote fan van Sefa, maar ik zal het zeker eens checken!

Gelukkig voel ik de drang om bij te pakken niet meer. Met name omdat ik ook écht het gevoel had net dat ik genoeg heb gehad. Vooral mijn ademhaling voelde niet meer lekker. Veel te hoog en onregelmatig. In tegenstelling tot MDMA waarbij je longinhoud wel lijkt te verdrievoudigen.
Geen stemmetjes die zeggen dat ik bij moet pakken meer gelukkig! Voelde me net ook een beetje misselijk. Heb ook bijna niets gegeten vandaag op een banaantje en wat fruitontbijt na. Even een vers kauwgompje en de misselijkheid werd al snel minder. Straks even proberen om een peer te eten.

Net toch even wat NSFW videootjes gekeken en het begon toch wat in beweging te komen daar beneden, dus dat is positief. Want even daarvoor ging ik plassen en ik schrok me dood. Ik dacht dat hij niet kleiner kon, maar het kon toch echt.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vandaag heb ik een vrije dag. Geen verplichtingen.

Op Masters of Hardcore wil ik speed gaan gebruiken. Tot nu toe alleen ervaring met bommetjes. Dus ik dacht, laat ik eens kijken of snuiven wat is.

Om 8:30u ca. 50mg nakkie gedaan, getest op 72%. Ik merkte wel wat maar niet extreem veel. Na 10 minuutjes kreeg ik het wat warmer en de behoefte werd iets groter om mensen te bellen.

Zojuist om 9:50u nog eens 50mg genakt. Nu zit ik op het niveau waar ik naar op zoek was. Na een paar minuten direct tintelingen. Wil alleen maar dansen en praten met mensen (die er niet zijn, ben alleen thuis). Oppassen dat ik niemand ga bellen. Dat ik nu doordeweeks gebruik is iets eenmaligs, dat hoeft verder niemand te weten. Lekker onderstaand filmpje op gezet.

Ik merk echt wel sterkere euforie dan met bommetjes. Voor de rest is de ervaring ongeveer hetzelfde. De rush en euforie zijn iets intenser. Het is op zich best subtiel allemaal, ook al is de dosis niet kinderachtig. Wellicht heeft het ermee te maken dat de speed zuiver is, zonder ander rotzooi.

Terwijl ik dit typ lijken mijn oren iets dicht te gaan zitten? Alsof ik oordoppen met een goede muziekfilter in heb. Ook koude handjes, maar warm lijf. Maar even de trui uit en iets koelers aangetrokken.

Heerlijk, echt het speedgevoel wat ik me herinner (ik gebruik maar 1x in de twee maanden ongeveer dus het was alweer even geleden).

Voor Masters of Hardcore hou ik het denk ik toch bij een goed bommetje en wellicht nog 1x bijpakken. De meerwaarde van snuiven is voor mij slechts wat meer euforie en de snelle inwerking. In het publiek hoef ik niemand te confronteren met mijn drugsgebruik en om in de rij te wachten voor de wc's vind ik niks. Lekker makkelijk een bommetje erin gooien voordat we naar binnen gaan en GO!

Ik realiseer me dat dit ondertussen een verkapt tripreport is, en ik twijfel aan de meerwaarde van mijn bericht maar misschien leuk voor mensen om te lezen op de vrijdag.

Ik wens jullie allemaal een hartstikke fijn weekend, en laat even weten als je ook naar Masters of Hardcore gaat!

Wellicht maak ik er een live trip reportje van. Ik kijk wel even!

EDIT: kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten qua werkingsduur? Met een bommetje van 100mg 72% ben ik wel 6-8 uur zoet. Met snuiven de helft?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."