Wat ik niet van plan ben uiteraard. Ik wil het bij deze laatste keer houden en kijken hoe lang het duurt voordat het spulletje uit werkt.
Ik kom er nu wel achter hoe "gevaarlijk" deze drug is. Het is nu 2 uur na de laatste keer dat ik heb bijgepakt.
De rush ebte een kwartiertje geleden toch wel redelijk weg.
Ook al had ik met mezelf afgesproken niet meer bij te pakken, zegt dat stemmetje in je hoofd toch "Ah joh, nog één nakje. Kan toch best?"
En ja hoor daar ging ik weer. En nu niet 50mg, nee datzelfde stemmetje die zegt "oké de laatste keer dan, maar pak dan wel 100mg".
Dus 5 minuutjes geleden 100mg door mijn neus. Vrijwel direct dat fijne gevoel weer terug. Heerlijk!
Ik ben niet verslavingsgevoelig, maar als ik potentieel verslaafd zou raken aan een drug, dan is het deze.
Het is dat ik mezelf nu bij uitzondering een doordeweekse dag gun om even lekker te gaan, maar dit ga ik never nooit meer doordeweeks doen. Dan gaat het rap van kwaad tot erger denk ik.
Totaal tot nu toe: 250mg.
Nu begin ik toch wel behoorlijk hard te gaan, transpireren, maar nog niet onaangenaam. Pupillen nog klein. Kaakschaatsen is er ook nog niet bij.
Als ik nu nog bij ga pakken dan ga ik wel te hard denk ik. Dus nu laat ik het écht hierbij!
EDIT: mijn buik voelde een beetje vreemd na het laatste lijntje dus net even een banaantje gegeten. Hele aparte smaak had het, wel lekker!