Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeel hier je psytrance parels (wat luister je nu?)

Deel hier je psytrance parels (wat luister je nu?)

66 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
@Neo-Shulginist maak je veel gebruik van Bandcamp? Je bent tot nu toe de enige andere op het forum die ik er gebruik van heb zien maken.
Klik om te vergroten...
Ik heb er ook al gretig gebruik van gemaakt, ik vind het heerlijk nog old school cd´tjes te kopen. Net zoals neo vertik ik het ook geld uit te geven aan streamingsdiensten.
Een cd´tje inleggen heeft voor mij persoonlijk veel meer charme, ook m´n cd collectie bekijken is leuk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hippie Langwaus zei:
De vraag was niet aan mij, maar ik gebruik ook Bandcamp. Ik volg een favoriet label en bijna al hun releases vind ik vet. Ik heb nog geen vinyl gekocht, maar wel over getwijfeld bij sommige platen.
Klik om te vergroten...
Wat is je favoriete (psytrance) label?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Wat is je favoriete (psytrance) label?
Klik om te vergroten...
Saturate Records

Is geen psytrance, maar meer bass, skweee, wonk, underground electro 🙂
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Digicult, Protoculture, Ephedrix, Electro Sun.

Geen idee of het echt psytrance is , maar lijkt er wel op volgens mij.

Ik krijg er wel trek van als ik dit deel. Ik heb eigenlijk jarenlang met een headset al spacend van zoveel mogelijk bonghits en/of spacecake.

Het is oke, ik geniet er nu ook van zonder THC.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hippie Langwaus zei:
Saturate Records

Is geen psytrance, maar meer bass, skweee, wonk, underground electro 🙂
Klik om te vergroten...
Ah cool. Ff gecheckt, en het lijkt wel goeie herrie ja :wink:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raver zei:
Ik krijg er wel trek van als ik dit deel. Ik heb eigenlijk jarenlang met een headset al spacend van zoveel mogelijk bonghits en/of spacecake.
Klik om te vergroten...

Ik herken dit wel hoor. Ik had echt bepaalde playlists, met name gevulde met Goa, die ik gebruikte om op te holen. En destijds was dat vrijwel dagelijkse kost.

Ook bepaalde nummer uit het begin van m'n flakka gebruik. Daar kreeg ik echt wel herinneringen en in het begin zucht van.

Het slijt... Maar het is een van m'n favoriete genres. Ik luister vrijwel dagelijks psy.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
8579.jpg
Heerlijk 3-delig album
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles van Electric Universe vind ik wel vet


L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil deze twee helden al heel lang eens een keer op een feestje meemaken. Aankomende donderdag wordt dat misschien werkelijkheid op een van de pre-parties voor Surya Spirits. En dan ook nog samen achter het deck 😍🤤😍🤤😍


Op 2:32:00 zit een heel lekkere tune. Helemaal geen Goa of psytrance, maar wel lekker haha

m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Ik wil deze twee helden al heel lang eens een keer op een feestje meemaken. Aankomende donderdag wordt dat misschien werkelijkheid op een van de pre-parties voor Surya Spirits. En dan ook nog samen achter het deck 😍🤤😍🤤😍
Klik om te vergroten...
Perfect recept om een allesoverstijgende ervaring te krijgen💜
Ik heb ze nooit als duo zien draaien.
Wel afzonderlijk, ze hebben allebei het talent om de deelnemers in een hogere staat van zijn te brengen met hun vibe, muziek en skills.
Have fun😍
LucidLucy zei:

Op 2:32:00 zit een heel lekkere tune. Helemaal geen Goa of psytrance, maar wel lekker haha

Klik om te vergroten...
Anoebis gooide wel meer oude tranceplaten door zijn set, op het juiste moment.
Maar ik ben buiten goa etc ook een enorme liefhebber van de classic trance, dat genre is voor mij althans niet te overtreffen met het nieuwere werk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Ik wil deze twee helden al heel lang eens een keer op een feestje meemaken. Aankomende donderdag wordt dat misschien werkelijkheid op een van de pre-parties voor Surya Spirits. En dan ook nog samen achter het deck 😍🤤😍🤤😍


Op 2:32:00 zit een heel lekkere tune. Helemaal geen Goa of psytrance, maar wel lekker haha

Klik om te vergroten...
Cool, ik had inderdaad de aankondiging gezien van dat feest. Leuk dat je erheen gaat! Veel plezier alvast.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
mandragora zei:
Perfect recept om een allesoverstijgende ervaring te krijgen💜
Ik heb ze nooit als duo zien draaien.
Wel afzonderlijk, ze hebben allebei het talent om de deelnemers in een hogere staat van zijn te brengen met hun vibe, muziek en skills.
Have fun
Klik om te vergroten...

Neo-Shulginist zei:
Cool, ik had inderdaad de aankondiging gezien van dat feest. Leuk dat je erheen gaat! Veel plezier alvast.
Klik om te vergroten...

INSANE!!!! 🤯🤤🤯🤤🤯🤤🤯

Dit was echt bizar goed. Niet alleen Agneton en Anoebis, maar gewoon de hele avond.

Wel een bijzonder domme keuze om hier met gekneusde voet heen te gaan. Ik hoop dat ie echt niet een klein breukje had, anders was die echt een heel slecht idee.

Parkeren was ff drama, maar dat was na 10 minuten binnen al lang weer vergeven en vergeten. Psygasus was echt heel tof. Zou ik thuis minder snel luisteren omdat ik het dan te 'rustig' vind. Maar die gasten hadden zoveel plezier. Live met gitaar, zang en instrumenten. Heel tof! En zodoende zat er toch heel veel energie in.

En dan als afsluiter draaide het duo nog ff mijn all-time favoriete Goa plaat.

m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
INSANE!!!! 🤯🤤🤯🤤🤯🤤🤯
Klik om te vergroten...
💛💜🥳
LucidLucy zei:
Wel een bijzonder domme keuze om hier met gekneusde voet heen te gaan. Ik hoop dat ie echt niet een klein breukje had, anders was die echt een heel slecht idee.
Klik om te vergroten...
Ai wat klote, heb je wel nog wat kunnen dansen? Ach, met de rest van je lichaam kan je ook wel dansen neem ik aan🤪

Ot:

Voor mij persoonlijk blijft dit een pareltje tot in de eeuwigheid🌄
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
mandragora zei:
Ai wat klote, heb je wel nog wat kunnen dansen? Ach, met de rest van je lichaam kan je ook wel dansen neem ik aan 🤪
Klik om te vergroten...

Ja, goed... Ik kan onmogelijk stilstaan. Goa is voor mij dé party en dansmuziek. Normaal gesproken ben ik de debiel die alle kanten op springt.

Dusja, ik heb halverwege ff een flinke tijd gezeten om ff m'n voet rust te geven. Maar het deed wel echt zeer aan het einde 😅

De day after viel me reuze mee. Ik was bang dat ik er veel meer last van zou hebben.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
En een van mijn persoonlijke favorieten is Cosmosis 👌

cosmosis.bandcamp.com

Fumbling For The Funky Frequency, by Cosmosis

9 track album
cosmosis.bandcamp.com cosmosis.bandcamp.com

Hij maakt ook heel chille chillout muziek. Maar dat is voor een ander lijstje.
Klik om te vergroten...

Ik vind Cosmosis echt super! Ook dat ie live allerlei dingen met z'n gitaar doet. Echt heel cool!


Neo-Shulginist zei:
Ajja vind ik ook een heel chille (dark)psy-artiest!

De oplettende kijker kan mij ergens in het publiek van deze video staan stampen :grin:

Dan moet je overigens wel heel goed opletten, want ik kan mezelf ook niet vinden :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ajja is zeker nice! Al zou ik het zelf niet classificeren als darkpsy.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Mooi hè wat je met muziek kan doen.
Klik om te vergroten...
zeker😍
LucidLucy zei:
Maar nee, er zit ècht geen tempowisseling in.
Klik om te vergroten...
Ik ben er eindelijk achtergekomen inmiddels, thx. Ik geloofde je al van inbegin maar ik wou het echt zelf horen. Ik heb blijkbaar echt moeite om op een technische manier naar muziek te luisteren 😂
LucidLucy zei:
Lekker nummertje hoor! En knap staaltje producen.
Klik om te vergroten...
✋️eens
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."