Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcoholo en weet gaan goed samen hoor, vind ik. Alleen heb je dan een andere bier grens. Je moet niet drinken tot je het echt goed in je maag voelt, want dan wil het wel eens minder prettig aflopen. Ik weet niet precies, niet moeilijk aan te voelen wanneer het wel of niet lijkt te kunnen. En anders wordt je gewoon iets té spacey (of je moet kotsen, maar dat probeer ik maar te ontwijken)"
"Je hebt "veel alcohol" en "minder alcohol" en ook nog "heel veel alcohol". Dat vind ik prima varianten. Vooral die eerste 2 vind ik leuk. Die derde alleen de eerste paar uur."
"Mannen bier, vrouwen bier, aliens bier, iedereen bier, iedereen plezier. heuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj."
"Vantevoren vodka drinken. 8-10 euro voor cheape vodka, maarja, het is toch maar om zatheid te pushen. En anders gewoon op een lege maag drinken."
"Psychoticoverdose zei: wat een onzin, meisjes geen bier kunnen drinken alsof het iets is dat voorbehouden is aan mannen Klik om te vergroten... Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk. Mannen niet, tenzij 1 van de 2 dingen bier drinken is. We zijn gewoon bang dat nu wij de "2-dingen-tegelijk-doen" truc beginnen te kunnen, jullie ons keihard gaan dissen door de "3-dingen-tegelijk-doen" truc te kunnen, omdat jullie vast 3 dingen tegelijk kunnen doen door bij de andere 2 dingen doen, bier te drinken. Ja. Dat denk ik nou. Dus daarom mogen jullie eigenlijk geen bier drinken. Ja. Zo zit dat gewoon."
"Met Hasj krijg ik juist koppijn. Met wiet niet"
"m+ zei: Het meisje dat ik nu wel zie zitten is een duvel-drinkster... Voor de Nederlanders onder ons, dat is de moeite... :P Klik om te vergroten... "...and she drives a truck..." Hehe. Chille witbier drinksters vind ik ook wel ontspannen trouwens."
"1. Geslacht :Jongen 2. Je leeftijd : 18-20 3. Drink je wel eens alcohol? : ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? 2(soms ook 1) 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? Bier(sterk maar weinig) 6. Hoeveel glazen drink je per keer? 2 tot 12 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? Omdat ik het lekker vind 8. Drinken je ouders alcohol? Weinig en onregelmatig 9. Kan je zonder alcohol leven? Ik kan zelfs niet douchen zonder alcohol 10. word je over alcohol voorgelicht, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? School, thuis. Voornamelijk ervaring en vrienden doen het goed."
"Dumpy zei: Klik om te vergroten... Dat vind ik dan minder charmant"
"Ja! Ik krijg altijd zijn in een joint Ik drink ook minder zodat ik die er probleemloos achteraan kan oproken meestal."