Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat een kutweertje is het hier nu btw maarehm jah het ligt gewoon aan de sterkte van je pil.Bij goede pillen heb ik vaak wegdraaiende ogen en trillend beeld(soms licht,soms kei hard) en klapperende tanden en zelf tril ik als een drilboor soms :P ..wat erg leuk is maar soms heb ik alleen maar wegdraaiende ogen en geen trillend beeld,geen klapperende tanden.Dat vind ik maar doodgewoon en dus niks aan"
"appelflap zei: pipoxyz zei: Bij Pure mdma draaien mijn ogen 260 graden in mn hoofd op het moment dat hij inkickt...tegelijkertijd beginnen mn kaakspieren zich intensief te trainen. Alleen als ik besluit iets te moeten doen, mij ergens voor moet concentreren ofzo worden ook mn ogen ook strak.. als ik zorgeloos kan genieten, en de hele avond niet hoef te lopen of coordineren ofzo, dan blijven die oogjes lekker achter in mn hoofd en komen ze lekker ook niet meer terug ....en is elke ademhaling een euforisch ooooeeeh of aaaah dus kort gezegd..concentratie = oogjes open Klik om te vergroten... KLOPT 100% Klik om te vergroten... haha idd ook mooi gezegd"
"haha super he"
"een draaiende vrachtwagen zien geparkeerd staan...terwijl er totaal geen geluid komt en er ook geen is...kijk ik nog effe goed en realiseer ik mij dat het een bushokje is"
"in nederland dan mss niet Belgie wel"
"100 voor 150e goedkoper is meestal troep..."
"Mijn 1ste echte knallers waren Blauwe Peacjes.Het bekende logo van greenpeace stond erop en erna vele goeie...Roze Pinkpanthers waren heerlijk Oranje Mickey Mousjes En al een tijdje geleden helaas die waren echt mijn beste De Blauwe Tulpen. Nu verwacht ik Redbultjes opvolgers van de Jagermeisters"
"Pepnoize zei: lichtblauwe dolfijnen... 140 mg , getest @ centra en goedgekeurd door mij Klik om te vergroten... ik verwacht witte...zijn die wat?"
"Pepnoize zei: YourePrivateDj zei: Pepnoize zei: lichtblauwe dolfijnen... 140 mg , getest @ centra en goedgekeurd door mij Klik om te vergroten... ik verwacht witte...zijn die wat? Klik om te vergroten... witte zijn rond de 90 mg, maar als het de echte dolfijntjes zijn van de batch waar ik ook van krijg dan ga je vliegen ik had echt het gevoel van pure mdma ps wel een paar nemen dan , niet in 1 x he maar gwn Klik om te vergroten... bedankt voor de reactie uhm ik had de 1ste batch..die waren niet zo grooot en rond de 90mg.Van 2was je goed weg maar niet super.Waren ook vlug uitgewerkt. Krijg nu denk ik die batch dat jij ook hebt,zijn iets groter zei mijn contact persoon,dus zullen ze ook sterker zijn Ik neem altijd 2x ineens zijn ze super dan 1,en half uur na de inslag een 2de om heel hard te gaan Maar deze keer neem ik MDMA kristallen en mss 1pilletje erbij,ik zal wel zien waar ik zin in heb"
"leuk report en jaa die oranje tulpen..heb de blauwe gehad! dat waren super pillen die blauwe,wat een knallers,kwamen langzaam op en bleven erg lang hangen Ja 1pilletje is vlug uitgewerkt en derna altijd kou Ik zit ook altijd thuis bij een vriend met wat vrienden op pillen te chillen .Lekker in de sofa weggezakt en wat lekkere muziek erbij...en hoppa spacen maar"