Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskruidentuintje

kruidentuintje

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo medepsychonauten,
ik ben van plan om in het voorjaar van 2007 een kruidentuintje
aan te leggen in mn tuin, heeft er iemand nog wat tips...laat het me zker weten.alvast bedankt; hieronder vindt je de soorten die ik wil kweken.

efedra sinica(azie)
amerikaanse efedra
Hawaiian baby woodrose(Lsa)
morning glory(Lsa)
reed cannary grass(dmt)
salvia divinorum
papaver somniferum
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#2
hier zijn toch maar weinig mensen van op de hoogte volgens mij lol
zal wel lukke zkers.. :)
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Groeit dat spul allemaal wel lekker in dit klimaat?
Het idee vind ik wel erg tof iig, zijn allemaal erg intressante plantjes, met idem effecten.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha ik wou precies hetzelfde doen, maar zonder die ephedra en dan in het wild.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben je bekend met het effect van ephedra? ik vind het maar saai..en lsa is mss leuk als je een extract maakt waarvan je niet misselijk wordt..verder heb ik geen ervaring met het groeien van die plantjes
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:smoke:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#7
weet je ik heb echt totaal nog geen ervaring met het groeien van eerder vermelde plantjes maar weet wel dat het goed te kweken valt in ons klimaat. en efedra kan echt wel leuk zijn hoor als je eens een game avondje wil houden >>>>weed/hasj + efedra >>>very sweet.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh ja, en passiebloem zal er bij mij waarschijnlijk ook nog zijn.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb je lsa al geprobeerd?
vind ik niet echt de moeite...
kweek wiet!
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja heb al een keertje de morning glory zaadjes opgegeten en ook eens een keer druids fantasy genomen
was echt nog wel een plezante ervaring moet ik zeggen
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ha tuinman. Ervaring met kweek van HBWR, werkt t beste binnen of kas. Morning Glory lukt altijd, Efedra opbrengst zeeer beperkt hou daar rekening mee.
Tip: alsem (mooi,sterke welriekende plant) en tagetes lucida. (mexicaans afrikaantje, leuk om te experimenteren).
Verder kweek ik zelf buiten paddo's binnen peyote en san pedro, salvia en kanna (sceletium).
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damiaan, Valeriaan, Hysop, hop, kattekruid, slaapmutsje,...

Deze passen goed in ons klimaat.
Zelf heb ik een plekje vrij voor de slaapbolletjes :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."