#1
iemand ervaring mee?
ik ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen.
ik ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen.
magik zei:iemand ervaring mee?
ik ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen.


mathijs zei:Het speedball idee.
Een upper en een downer...erg veel mensen vinden het relaxed. Beetje zelfde idee als een peukje bij een biertje :P
magik zei:ik heb het toch gedaan omdat ik niet meer kon slapen door de sos
en ik leef nog

Saivy zei:Dan geeft dat toch niet het juiste effect? als je eerst iets gebruikt wat je opwekt en dan iets wat dat tegengaat, blijf je toch normaal?
^_^ zei:Dan denk ik dat hero toch nog sterkere downer is en dat vinden mensen ook fijn om te combineren met coke dus wat je zegt bollie hoeft niet waar te zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."