Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halfje gemiddeld (nog maar 2 keer gedaan). en als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken echt niet gezond hoor"
"weet ik niet wordt wel snel dronken :P 2 weken geleden heb ik 3 Literflessen smirnoff en bacardi gedronken, en 2 of 3 blikjes pasao enz,.. op een anderhalf uur ik was toen helemaal strontzat en wilde kebab gaan halen, ik moest toen van me fiets afstappen om te kotsen, ben terug op de fiets gesprongen, en ben van me fiets gevallen, op mijn neus. + mijn fiets was op het eind van de avond kapot, en kben toen te voet met paar stomdronken vrienden naar huis gegaan (heeft trouwens lang geduurt, 1,5 uur voor 3 km) haha"
"kebap, pizza,..."
"vrienden, soms met meerderjarige maat naar NL"
"wie heeft daar nog ervaring mee? ik heb het net eens geprobeerd en het is me goed bevallen :P het smaakt wel iets anders maar toch keep on smokin'!"
"Jeller zei: het trekt toch ook slechter? Klik om te vergroten... ja, en het komt ook wel iets minder hard bnnen. maar aangezien ik gewoon sjag rook is dit zeker te doen."
"jopio zei: dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet?? Klik om te vergroten... valt goed mee hoor, eigenlijk niet op gelet :P"
"neem toch gewoon oogdruppels, na 2 minuten zijn je ogen terug normaal. is in de apotheek te krijge"
"gisteren hadden we met ze'n allen heel veel zitten blowen, ik was knetter stoned, toen ik op de fuif een xtc pilletje had gepakt, dacht ik dat het verkeerd ging gaan, omdat ik hoorde dat het zware pillen waren. de pil sloeg snel in en me'n ogen werden supergroot, het stoned gevoel trok weg, en ik was ineens heel moe, kan de wiet het effect van xtc tegen houden? want ik heb echt bitter weinig van de pil gevoeld, terwijl me'n maat en me'n vriendin super hard aan het flashen waren."
"10 euro per week waar ik dan ook van geniet"