Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTransparante J's..

Transparante J's..

65 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
En dat is niet slechter voor je longen?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 't aan een onderzoek onderworpen ja. :P :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik begrijp wat je bedoelt, doch; schijn bedriegt. :P
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nice vloeitjes :sunglasses:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
en metaalkonijn kan het wete eh :tongueout:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kan ook beter met deze vloei draaien dan met normale bigvloei. Ze zijn veel steviger ook. Je kan em dubbel klappen weer rechtbuigen en daarna nog prima oproken :grin:.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Ik heb 't aan een onderzoek onderworpen ja. :P :wink:
Klik om te vergroten...


mij trekt het totaal niet.. laat mij het gewone maar blowen



p.s licht het aan de vloeitjes ofzo dat je dr slecht van gaan taaien?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
danku konijn! weet ik wéér wat meer!

oh en paupie! ook bedankt :beer:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychoticoverdose zei:
ze roken wel heerlijk die vloeitjes
jammer dat ze zo duur zijn.
Klik om te vergroten...

Tegenwoordig is alles duur. :openmouth:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#10
wil het nu toch wel eens proberen :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het eigenlijk hinderlijk draaien.(Ja, ik kan draaien, beter dan de meesten hier dus muil dicht)
Vooral als ik al stoned ben, het is zo glad en die vloeitje zijn uber slim. :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
GewoonVOL zei:
(Ja, ik kan draaien, beter dan de meesten hier dus muil dicht)
Klik om te vergroten...

That's a bold statement.
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tjah als je pillen gebruikt (en bedoel ik pilLEN) dan heb je kans je vloeitje kwijt te raken :)

toch vaag het is net plastic maar toch weet je :wave:

maarreehh ??? duur ??

valt wel mee :stoned:
k zal niet te veel spammen maar check m`n onderschrift eens :wink:

Overigens zie ik nog steeds niet dat er mensen zijn die papier (of iets dat op plastic lijkt) om hun lekkere wietje heen doen ... ZONDE DUDE !!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat heb je, op die foto, dan in je mond?
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
tijden verandere .....

Ook ik was ooit jong and stupid :P

En hij is trouwens wel puur ...

daarbij -->
een pijp mee op party nemen word vaak niet gewardeerd aan de deur ... foto is in arena gemaakt op een witte avond :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry dat ik na een maand of ruim een maand nog even in dit topic post; maar ik heb deze vloe nu ook m aar eens gekocht en het bevalt me prima; het is lekker stevig enzo, alleen jammer dat je er niet mee binnenstebuiten kan draaien wat ik normaal doe.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
GewoonVOL zei:
(Ja, ik kan draaien, beter dan de meesten hier dus muil dicht)
Klik om te vergroten...

That's a bold statement.
Klik om te vergroten...


:openmouth:
F
FIDOLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan wel, heeft alleen niet zoveel zin. Ik vind ze zelf niet fijn roken, ze branden een beetje langzaam, de joint voelt raar aan en ik vind het op één of andere manier toch niet lekker smaken.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kent iemand ze? De blaadjes?
Je zou kunnen denken dat ze slecht zouden smaken maar je proeft alleen je stuff en/of tabak.
€2.50 in de nightshop hier in my city.

M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een maat van mij heeft ze ook. Wel grappig, maar normale vloeikes prefereer ik toch :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."