Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja maak niet uit joh! http://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem"
"Kilo goud: 15.200 euro Kilo coke: ca. 10.000-14.000 euro (puurheid +/- 80%) Maar deze prijs voor coke is uiteraard buiten Latijns-Amerika, daarbinnen is het velen malen goedkoper (reken op 5 doller per gram en hoge kwaliteit, vergelijkbaar met amphetamine in Nederland). Reden dat coke zo duur is hier, is dat 't eigenlijk onmogelijk is om hier te produceren, en dus de hele prijs van coke bestaat uit de reis van de producent naar de consument. De boer, het kartel, transporteur (smokkelaar), evt. politie/douane e.d. die omgekocht moeten worden, groothandelaar, dealer(s), iedereen moet betaald worden... Edit: moet er wel bij zeggen dat als je naar de verkoopwaarde kijkt van een kilo coke dan zit je op 40.000 tot zo'n 80.000 euro, afhankelijk van in hoeverre 't nog versneden wordt Dus in die zin heb je wel gelijk uiteraard"
"Een deel van je neusschotje uitblazen lijkt me zeer onwaarschijnlijk... wat wel heel goed mogelijk is is dat er een (oud) korstje losgekomen is. Als je je neus beschadigt (de eerste laag zeg maar (epitheliale cellen)), wordt er net als met je huid een korstje gevormd. Als die cellen niet goed kunnen herstellen kunnen er idd gaten onstaan (voornamelijk gehemelte en neusschotje). Maar dit gebeurt zelden, maar niet onmogelijk"
"Je kan bijvoorbeeld na 3 maanden 'intensief' snuiven, zeg 1 gram per dag, al een aanzienlijk gat in je neus/gehemelte krijgen... (gat in je gehemelte is dus dat als je dan drinkt, 't er via je neus weer uitloopt ) Uiteraard zal dit niet bij iedereen zo snel gebeuren, maar het is helemaal afhankelijk van hoe 'vatbaar' je ervoor bent, hoe snel je huid/weefsel/lichaam weer herstelt, de kwaliteit van de coke en of je bijvoorbeeld elke dag snuift, dan heeft je neus dus geen tijd om te herstellen."
"En het kan ook zo zijn dat je neusschotje, het harde gedeelte dus als het ware wegrot, maar dat de huid wel redelijk intact blijft of teruggroeit. Je ziet dus niet veel, maar je kan je neus makkelijker dubbelklappen... Maarrr, dit zal met recreatief gebruik niet (snel) gebeuren!"
"Frisko zei: XF zei: Je kan bijvoorbeeld na 3 maanden 'intensief' snuiven, zeg 1 gram per dag, al een aanzienlijk gat in je neus/gehemelte krijgen... (gat in je gehemelte is dus dat als je dan drinkt, 't er via je neus weer uitloopt ) Uiteraard zal dit niet bij iedereen zo snel gebeuren, maar het is helemaal afhankelijk van hoe 'vatbaar' je ervoor bent, hoe snel je huid/weefsel/lichaam weer herstelt, de kwaliteit van de coke en of je bijvoorbeeld elke dag snuift, dan heeft je neus dus geen tijd om te herstellen. Klik om te vergroten... idd,ma na 3 maanden lijkt me snel kerel!!! Klik om te vergroten... D'r zijn voorbeelden... helaas"
"Goed voorbeeld van een anti-held"
"flipkonijn zei: Is het makkelijk te vinden? Op internet vind ik niet direct een betrouwbare site Klik om te vergroten... Heb afgelopen maandag wat besteld, mocht 't binnenkomen dan laat ik 't je weten"
"Als ik thee zet dan is 't gewoon een pan met water aan de kook, paddo's (in stukjes gehakt) erbij, vuur laag en een half uurtje laten staan. De laatste 5 minuutjes doe je er 2 zakjes zoethout thee doorheen. Afgieten door een zeef, en je hebt een heerlijk zoete thee En over het feit dat het niet zou mogen koken ivm. afbraak van de werkzame stoffen... zelf nooit wat van gemerkt. En soep zou dus ook best kunnen, champignonsoepje... bovendien is je soep over 't algemeen klaar op 't moment dat ie begint te koken, dus dat zit wel snor. To my knowledge, there has been no study or report of anyone quantifying the amount of degradation at various temperatures. Qualitative reports however seem to indicate that less than an hour of boiling or steeping seems to have little to no effect on the potency of psiloc(yb)in water solution. Klik om te vergroten... Ask Erowid"
"Heb 't zelf een keer gedaan met een Mars, erg lekker! Mars in een fles wodka doen, ff mee laten wassen in de vaatwasser op een graadje of 60, en weer af laten koelen En salmiak is uiteraard ook een aanrader!"