Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrustig

rustig

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het normaal dat je rustig wordt van pep ?(wel de energie dat je wakker blijft)
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen met ADHD worden rustig van speed..
Ik word er niet echt rustig van
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je rustig wordt van speed bestaat er idd een grote kans dat je misschien ADD/ADHD hebt. Laat het eens uitzoeken...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat heb ik ook :wink:
Ik voel me wel "strak" en blijf keeiii lang wakker
maar in m'n hoofd word ik er ook een stuk rustiger van
ik ga me op ADD laten testen, sowieso alles wat daarmee samenhangt herken ik
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ADHD, en ik ben er nog niet helemaal uit wat pep met me doet. Soms ga ik er als 'n gek van stuiteren, maar soms word ik er heel kalm en beheerst van. Beiden voelen wel fijn aan.

Overigens, ik word er vaak wel rustiger van in m'n hoofd, maar ik ben toch actiever dan gewoonlijk dan, maar op een zeer beheerste manier. Ik hoop dat iemand dit een beetje begrijpt. o.O

Olle
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik werd vroeger vet druk en lekker zweten nu gebruik ik vrij veel de laatste weken
ik wordt er kalm en chill van + Time Fliess :stoned:
Z
ZeitgeistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ollemann zei:
Ik heb ADHD, en ik ben er nog niet helemaal uit wat pep met me doet. Soms ga ik er als 'n gek van stuiteren, maar soms word ik er heel kalm en beheerst van. Beiden voelen wel fijn aan.

Overigens, ik word er vaak wel rustiger van in m'n hoofd, maar ik ben toch actiever dan gewoonlijk dan, maar op een zeer beheerste manier. Ik hoop dat iemand dit een beetje begrijpt. o.O

Olle
Klik om te vergroten...

I understand

Weten jullie ook meer over xtc en coke effecten bij ADD/ADHD?
Mijn vader heeft ADHD en ik begin nu steeds meer te denken dat ik ADD heb,
binnenkort ff naar de dokter...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Van coke word ik net als iedereen een asociale, opgefokte, ontzettend drukke klootzak.

En van mdma word ik net als iedereen een ontzettend drukke, veel te lieve, hele vage knuffelbeer.

Ik heb het idee dat alleen de werking van speed anders is bij ADHD'ers. Ik kan natuurlijk niet ervaren wat anderen ervaren op mdma of coke, maar wat ik ervaar komt overeen met wat de meesten vertellen.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Van speed word ik soms rustig, dan weer onrustig. Volgens mij ligt het aan de dosis. Bij een grote dosis fijne speed flitsen er wel 1000 brilliante ingevingen door mijn hoofd terwijl ik aan het praten ben en het liefst ook nog bezig ben met iets anders ondertussen. :beer: Dat ik echt enorm strak stond had ik vooral in het begin, nu is dat minder.

Van coke word ik rustig. En van MDMA ook. Ik wil er wel zenuwachtig van doen en over mijn woorden struikelen, maar ik voel me altijd heel erg licht en hangerig, dus eens ik neerzit is het moeilijk om terug op mijn benen te staan. Niet echt dat ik er strak van word ofzo.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik word ook rustig van speed, van coke word ik chill, van M heb ik volgens mij de zelfde effecten als de meesten. Niet getest op ADD, maar wel veel overeenkomsten. Misschien eens testen.

BTW, er is volgens mij een topic over ADD/ADHD en drugs. :wink:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#11
De stilte in de storm vind ik een mooie vergelijking voor de rust. :rockband:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amfetamines maken me rustig, wel lang wakker maar geen 'strak' gevoel

Coke heb ik nooit gebruikt dus zou het niet weten

Mdma word ik alleen maar super chill van. Lekker kletsen en knuffelen. Weinig behoefte aan keihard dansen. Energievoorraadje is wel huge.

Maar dan heb ik dus ook ADHD. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."