Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een paar wijntjes en biertjes Braaf meisje geweest"
"2cb en xtc. Helaas moet ik van mezelf nog meer dan 2 maanden wachten voor het weer xtc tijd is"
"Ik was 16 Carnaval, genoeg biertjes om de onzekerheid te vergeten en met een onwijs knappe jongen gezoend. Ontzettend onromantisch zo in die hossende massa, maar mijn mannenangst was wel als sneeuw voor de zon verdwenen"
"Voor vrouwen is rood haar echt geweldig, super mooi. Maar bij mannen heeft het snel zoiets sulligs... Doe mij maar een man met blond haar en lichte ogen (type scandinavische god... )"
"PixelJunkie zei: Dit is echt super, voor mij geen alcohol meer Klik om te vergroten... Zou ik me opletten als ik jou was.. Het spul werkt niet alleen op je dopamine maar ook op je serotonine. Ik weet niet hoe vaak je het zou willen gebruiken maar het is verstandig nog wat restjes serotonine over te laten voor wat dagelijks geluk"
"whoehoe Op eigenkweekmagicaantjes (en t is nise!)"
"Hoe je reageert op afkicken verschilt per persoon maar net als bij alcohol bestaat er een kans op delirium, welke zelfs een dodelijke afloop kan hebben. Hoe naar het ook is om bij de hulpverlening aan te kloppen, het kan best wel van levensbelang zijn. Meer info op: http://www.psy.nl/fileadmin/files/psyar ... an_ghb.pdf Bron: Psy, Over geestelijke gezondheid en verslaving"
"DO 31 DEC '09 TRANCE ORIENT EXPRESS aanvang:22.00/entree €35 deur voorverkoop €27,50 @ Ruigoord Weet nog niet of ik ga, maar wel een perfecte locatie om het nieuwe jaar in te gaan"
"Zaterdag Bong-Ra en Aux Raus in de Ekko. Is maar 10 euro"
"Wiet:15 Paddo's: 18 Rest: 19 Keurig gewacht tot ik de volwassen leeftijd bereikt had dus"