#1
Vertragers? Volgens mij bedoelen ze dat door die bolletjes die dan gereguleerd opgenomen worden ofzo en daarom moet je ze crushen toch? En hoe heb jij het voor elkaar gekregen om het puur te krijgen? Volgens mij is het niet zo bekend.
wobble zei:Annemieke zei:Vertragers? .
Ja er zit er vertragers in zodat het minder snel wordt afgebroken door enzymen in je lichaam.
pure dxm waar haal je dat nou weer vandaan ?:P vriendje in de daro retard fabriek?![]()

Annemieke zei:Vertragers? .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."