Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het was lekker zonnig en we hadden een paar gram amnesia haze en we zaten in een park in tilburg te smoken. Na een paar jointjes komen er een stel veel te dikke kinderen aan die gingen voetballen. Ik heb nog nooit zo hard moeten lachten. Het zag er wel zo grappig uit. Ik heb ruim 20 min helemaal dubbel gelegen."
"Woftie..."
"Ik denk dat ik gisteren ipv mdma mcPP pillen heb gekregen. Het eerste half uur spaceden (op een halve pil) we hem gewoon lekker hard, maar het gelukkige/verliefde gevoel kwam maar niet. Toen we terug kwamen van die kut film Clash of The Titans was hij al bijna uitgewerkt, dus hebben we weer allemaal een halve op. Deze beviel me nog minder Veel gedronken, maar alles gewoon weer uitgekotst. Ik voelde me echt helemaal uitgedroogd. Daarna gingen we naar mij thuis. Waar we nog onze laatste halve namen. Ik hing op de bank liggen en heb heel lang naar de tv geluisterd zonder te kijken en dan zelf verzon ik er een beeld bij. Ik was echt overtuigd dat de stem van Lois in Family Guy de stem was van een dik schoolhoofd (man) was. Een ander maat van mij zei dat hij gewoon af en toe zo hard ging dat hij er hoofdpijn van kreeg. Hij ging op een gegeven moment gewoon langs de straat liggen, omdat hij zich niet meer goed voelde. Een maat van me vond het wel heel veel op XTC lijken. Een andere vond het wel lekker, maar niet zoals de vorige keren dat hij een pil nam. Dit is denk ik mcPP is toch?"
"pep en wiet is af en toe wel heel lekker."
"3 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma. En ik kijk natuurlijk altijd uit naar mijn volgende jointje"
"ExceptionalInsight zei: Woftie zei: 2 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma. Klik om te vergroten... 1+1=3 Klik om te vergroten... Ik wilde eerst alleen ketamine en mdma zeggen, maar later heb ik er pas 2cb bij gezet...."
"We gaan ook binnen zitten. Ik dacht al wel dat 2gr best veel was. We zien wel of het opkomt. Zo niet is het ook geen ramp. Ik was zelf van plan om eerst een klijn puntje te pakken. Kijken of ik er tegenkan voor het geval dat. Bedankt voor het reageren."
"Wij gaan altijd in een verlate speeltuintje of parkje zitten. Nog nooit gepakt... Al komen de wouten dan nog wil dat niet zeggen dat ze je echt oppakken."
"Ik zou idd wel wat eten. De eerste keer had ik een halve boterham en ranja op voor we gingen smoken. Er kan niet veel mis gaan. Sommigen worden ziek, maar als je niet meer dan 10 hijsjes neemt kan er niks mis gaan denk ik. Zoiets en een shotje had ik de eerste keer op. Ik voel me intens gelukkig, vrolijk, moe en slim. Veel plezier en ik hoop voor je op een goede eerste keer."
"Ik was net een week 16 (5 maanden geleden). De eerste keer was sos. Verder alleen nog een keer of 3 pep gebruikt. Wiet blijft van toch lekkerder"