Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Probleem bij mij. Als ik heb gebruikt een avond, niet bizar veel. 2/3 lijntjes miauw slaap ik de hele nacht niet. Nu blijf ik vaak wakker tot de volgende avond zodat ik in mn ritme blijf en kan slapen. Ik gebruik in de tussentijd niks meer, maar hoe langer ik wakker ben, hoe groter mijn pupillen worden. Hoe kan dit? Zeer vervelemd, het ziet eruit alsof je onder invloed bent, en dit is niet het geval. Tips zijn ook welkom"
"Vertel in op deze bladzijde typische herkenbare dingen, die een ieder ander gebruiker vast zou herkennen. Ik begin. De salontafel tijdens paar uur gebruik: asbak, sigaretten, vloeitjes, ranja, glazen lege verpakkingen of plasticjes, lippenbalsem, banaan, sleutels. (en alle benodigdheden van de drug of choice) iedereen weet hoe een gebruikers salon tafel er uit ziet, als je er over nadenkt. Succes!! X"
"Van 1 soort drugs gwn dubbele dosis ;p gegarandeerd ga je hard ten alle tijden. Of out natuurlijk. Favo combi: Ghb & Miauw (Mephedrone/4mmc) Om echt ff lekker de weg kwijt te zijn, Ghb met keta of keta met een lekkere toeter"
"BelgischeKarel zei: Sorry typfoutje ik bedoel 240mg. Kan ze wel laten testen in Nederland, ben zelf ook een Nederlander maar woon in België. Las net een tripreport over het combineren met Ketamine. Ketamine heb ik al wat vaker gedaan dus misschien is dit dan een betere optie. Nu we het toch over Keta hebben, ik heb vrijwel nooit visuals van Keta, mensen in mijn omgeving daar in tegen altijd wel. Ligt dit aan de keta of eerder aan mezelf? Klik om te vergroten... Je hebt S en R keta. S is lichamelijk en R is geestelijk. Als je een gemengde hebt, dit kan ook. Kan het zijn dat jij meer reageert op de S dan op de R!"
"BelgischeKarel zei: Ahh oke, ik heb wel vaak als ik Keta pak dat gewoon een heel deel van mijn avond weg valt. Maar dat is wel als ik redelijk veel heb gepakt. Klik om te vergroten... Dit is waarschijnlijk omdat jouw hersenen dit sowieso niet opslaan. Ik denk bij niemand niet. Vaak weet je in een vage waas idd nog en paar hoogtepunten maar dat was t dan ook. Maar dat is normaal."
"100 mg afwegen, en uit dat hoopje precies 2 helfden maken! Wel goed kijken! Andere tip is om in een zakje te wegen, omdat die waarschijnlijk al 0,30 weegt. Weeg eerst het zakje, dan spul erin en dan uiteindelijk gewicht van zakje eraf halen. Alstu!"
"Hoi mede gebruikers. Psychoses.. drugspsychoses en acute psychoses. Ik hoor graag jullie verhalen, triggers en ervaringen. Ben heel benieuwd hoe jullie na herstel het in het dagelijks leven de gevolgen na een psychose nog iedere dag tegen komen. Hoe ga je daar persoonlijk mee om? Hoe voorkomen jullie een terugval, hoe doe je dit met drukke (stressvolle) periodes? Ben met dit al benieuwd naar zowel de tijdelijke drugspsychoses als de acute psychoses. Ook ben ik benieuwd naar zonder oorzaak drugs. Ik hoor het graag!"
"gomega zei: Een echte psychose heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar heb wel licht psychotische trekjes (aka "the shadow people") gehad aan het einde van een meth binge. Toen ik dat merkte ben ik meteen gestopt en na een geode slaap was het helemaal weg. Het had me niks verbaasd als ik wel een ergere psychose had ontwikkeld als ik nog een nachtje extra had doorgehaald. Zolang je doorhebt dat je een psychose hebt (en die door drugs komt) is de kans dat je er in blijft hangen vrij klein zolang je (tijdelijk) stopt met desbetreffende drugs en is de kans op terugval ook vrij klein, tenzij je desbetreffende drug weer flink gaat misbruiken. Als je niet doorhebt dat je in een psychose zit dan is het een heel ander verhaal... Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Ben het volledig eens met het feit dat wanneer jij een zogeheten drugspsychose hebt door overmatig drugs met dopamine gebruik vaak in combi met slaaptekort ( ook extra dopamine), je dit makkelijk op kan lossen door de dopamine te minderen door niks te gebruiken en te gaan slapen. Dit komt door het te hoge gehalte dopamine die je zo weer naar beneden kan krijgen.. maar je moet blijven onthouden dat elke mini trigger als deze, een emmer vult. En op een gegeven moment loopt ie over.. Dus deze zijn niet ontschuldig!"
"BadassPsycho zei: Ik heb meerdere keren in een psychose gezeten. Door speed binges, benzo withdrawels, 3-meo-pcp & 2fdck binge en door een zeer grote lsd dosis. Na 3 maanden herstellen in een kliniek en daarna nog enkele maanden thuis zonder drugsgebruik heeft me weer opgeknapt. Ik merk nog wel wanneer ik onder een hoop druk/stress sta dat de psychotische trekjes heel licht kunnen terugkomen. Dat heb ik echter wel door, dus kan ik herkennen dat het om psychotische klachten gaat en het dus niet 'echt' is. Ik gebruik nu geen middelen meer (heel sporadisch op vakantie, coke, pep, keta enzo). Pas wel nog een jointje gerookt, maar dat zorgde juist dat ik weer in een psychose voor een uurtje kwam. Dus raar genoeg doet dat mij nog het meest kwaad. Hopelijk kan je wat met dit antwoord Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord! Fijn dat het nu beter gaat, en inderdaad.. wel fijn dat je de herkenningspunten snel opneemt en kan relativeren. Toevallig heb ik t zelfde gehad! Alles gaat nog zonder zorgen, alleen laatst ook net iets te snel een jointje gerookt, met haze ipv hasj.. en toen heb ik ook in een ontwetende psychose gezeten, (ong een uurtje) gelukkig in mn heldere stukken in slaap kunnen vallen.. voor mij dus ook geen jointjes meer."
"Mindless zei: Ik vind deze educatieve video's over psychose erg informatief: Ze stellen dat lichte psychoses eigenlijk veel normaler zijn dan vaak wordt gedacht en dat het belangrijk is om jezelf niet te gaan identificeren met zulke symptomen. Klik om te vergroten... Thanks voor de filmpjes, goede uitleg Lichte psychose wordt vgm gezien als spichtig/achterdochtig.. maar als je jezelf ompraat met HELP Psychose.. dan wordt t niet beter, maar vgm is lijkt een lichte psychose al te te bestaan uit het stadium "spichtig""