Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb hier ook een tijdje last van gehad na een paar weekenden grote hoeveelheden mdma te nemen.. beter stop je even met gebruiken"
"4-fluorotropacocaine also called 3-pseudotropyl-4fluorobenzoate, Usage: Anaesthetic effects Assay: 98% by HPLC Appearance: White powder iemand ervaring met dit goedje? ik zou hier graag meer over te weten komen. Is het net zo potent als cocaine? Werkt het langer? Ik denk dat het sowieso niet snuif baar is dus je zult het oraal moeten nemen."
"indeed misschien moet ik mij daar maar eens aanmelden"
"toch echt een vage manier van gebruiken. je kunt lsd in je oogkas druppelen of lsd zegels in je sok stoppen. Maar om het nou in je kont te stoppen het is niet vies om een papiertje in je mond te stoppen.. op die manier komt het ook in de bloedbaan toch? wat maakt het nu zo special om die caps in je aarsje te drukken??"
"[youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z76t9_nVdDg&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z76t9_nVdDg&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube] i love tekno"
"Ik ben ook alweer aan het kijken wat ik ga zetten dit jaar. Het begint alweer te kriebellen Op mijn zoektocht naar een goeie buiten plant voor in het bos of langs velden vond ik deze zaden uit Denemarken. Ze zijn allemaal rond eind september klaar en heel goed bestand tegen toprot. hier de links: http://www.wietforum.nl/Deense-buitenso ... 52760.html hier kun je ze bestellen?: http://froebanken.dcfonline.dk/index.php?cPath=21_85 Zo gauw ik wat besteld heb laat ik het weten!"
"@wieishet: hey man jij hebt dat linkie dus ook al gevodnen ..ik heb net een topic erover gepost omdat ik het ook ZEEEERRRRR intressant vind ... ik had nog niet dit topic bekeken .. maar mooie spul heah ook toevallig al growreports gezien ??? liegen der niet om anders moet je ff kieken in het topic dat ik geopent heb over buitenlandse soorten greetzzz gtje Klik om te vergroten... ja ik zag het bij het wietforum en vond het ook echt intressant. Ga er sowieso wat mee proberen."
"leip weekendje zo te zien"
"wat een geflipte gestoorde gast hoe the fuck kun je zo ver gaan? Ik denk dat ze bij het Pieterbaan centrum en de Van Mesdag kliniek hier ook echt geen raad mee weten..."
"ik kreeg die acute neurotransmitter storingen vaak op het moment dat ik in slaap wou vallen.. Elke keer dat ik dacht weg te dromen\\vallen kreeg ik zo'n schok door mijn hersens/lichaam heen dat ik gewoon binnen een seconde naast me bed stond. Ik kan dit met niks anders vergelijken. Het gevoel is echt gruwelijk. Ik ben hierna ook opgehouden met (te) veel MDMA nemen. Ik heb er nog eens een docu op nagekeken en de symptomen komen overeen met een neurotransmitter vergiftiging. Wat inhoudt dat je dus teveel serotonine hebt aangemaakt en dat je neuroreceptors en transmitters over vermoeid zijn en dus gaan storen. Je hebt dus je neurotoxische niveau bereikt. Een overdosis MDMA staat op 5000MG. Maarja je bent jong en je wilt wat"