Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-Fluoro-tropa-cocaine iemand ervaring? [Research Chemical]

4-Fluoro-tropa-cocaine iemand ervaring? [Research Chemical]

8 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 4-Fluoro-tropa-cocaine iemand ervaring? [Research Chemic

Dit is ongeveer 1/3 van de potentie van cocaine, maar dan wel nassaal, oraal zal je meer nodig hebben. 4-fluorotropacocaine is 3β-(p-Fluorobenzoyloxy)tropane zoek maar op wiki
R

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Roseta Stoned
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hertz zei:
1/3 potentie, het werkt iets langer en het moet oraal worden ingenomen.
Klik om te vergroten...
Is dit niet vergelijkbaar met orale inname van cocaine?
W
WieIsHetLid
01-01-2024, 00:00
#3
4-fluorotropacocaine also called 3-pseudotropyl-4fluorobenzoate,
Usage: Anaesthetic effects
Assay: 98% by HPLC
Appearance: White powder

iemand ervaring met dit goedje?
ik zou hier graag meer over te weten komen. Is het net zo potent als cocaine? Werkt het langer?
Ik denk dat het sowieso niet snuif baar is dus je zult het oraal moeten nemen.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iemand had hier laatst al een topic over geopend, onder de naam 3-pseudotropyl-4fluorobenzoaat.

Voorzover ik me herinner is het vergelijkbaar met coke, maar als je de fijne details ervan wil weten kan je beter op het bluelight forum zoeken. Daar zitten de mensen die die-hard research chems maken & gebruiken.
W
WieIsHetLid
01-01-2024, 00:00
#5
indeed misschien moet ik mij daar maar eens aanmelden :wink:
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#6
1/3 potentie, het werkt iets langer en het moet oraal worden ingenomen.
R
ResearchRATLid
01-01-2024, 00:00
#7
SWIM heeft het ook weten te bemachtigen enkele maanden terug vond het niet zoon boeiende stof maarja hij vind gewone cocaïne ook saai .SWIM vind dat je je geld beter in een andere research chemical kan steken zoals dimethocaine deze is nu verkrijgbaar en is goedkoper als echte cocaïne . Als je wilt schrijf ik binnenkort wel eens een tripreport over beide stoffen ookal vond ik 4-fluoro-tropacocaine maar saai , dimethocaine is al een betere cocaine vervanger maar voor cocaine verwanten een tripreport schrijven lijkt me niet makkelijk .
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 4-Fluoro-tropa-cocaine iemand ervaring? [Research Chemic

Het word meestal verkocht als citraat-hcl vorm. Maat van me snoof een lijn van ong 70 mg. Een van de meest pijnlijke dingen om te snuiven op phenethylamines na. Werking begon na 5-10 minuten, was vrij mild ivm gewone coke, maar hield wel lang aan ca 4 uur.. kon niet slapen tot 8 uur na het lijntje. Aangezien ik kameraad heb die veel van scheikunde weet hebben we het resterende 930 mg met ammoniak uitgekookt en er zo 4-fluoro-tropa-cocaine freebase van gemaakt ipv citraat-zout. Hierdoor is het goed te snuiven, brand niet meer, de werking is heftiger ongeveer net zo sterk als gewone coke, en het effect is korter van duur ca 1 uur. Of de freebase vorm ook te roken is net als basecoke?? Geen idee, misschien dat iemand het durft te proberen? Ik niet iig.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 4-Fluoro-tropa-cocaine iemand ervaring? [Research Chemic

Aangezien ik al wat ouder word en ernstige base-coke en heroine verslaving heb gehad gebruik ik nu zelf geen drugs meer, met dank aan de zoveelste kliniek, ben ik toch wel heel nieuwschierig of dit hetzelfde flasheffect zou kunnen hebben als gewone basecoke. Ik ben vastberaden het niet te proberen. Iemand die het al heeft geprobeerd? de freebase vorm roken? of iemand met zoveel verstand op dat gebied van chemie die kan zeggen of dit kan werken?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."