Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsal outdoor plannen voor 2009

al outdoor plannen voor 2009

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedant voor de tips man, ik denk toch dat het de Ierdbei F3 gaat worden. Ook heb ik zoveel goeds gehoord over B.A.C gehoord van jou, ik heb er vertrouwen in.

IK HEB ER ZIN IN !!!!!!!!! :stoned:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
suc6 sjeik ... ik wacht nog ff tot 1 mei daarna gaan we alles voorgroeien

leuke soortjes heb je daar iig

greetzzz gtje
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pafke, zen da hydrokorrels? En zoja, waarom legt gij da op uw grond? Educate me please
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey mensen mijn vingers beginnen alweer te kriebelen ... outdoor het blijft het mooiste wat er is ( al heeft loods vol mooi sensimilla planten ook wel wat :grin: ) mooie grote bomen in een realatief korte tijd

kost amper geld en de pakkans is klein zowel voor de plant als de kweker ....

ik was benieuwd wat jullie plannen zijn voor dit jaar????

ik heb me wijzelijk laten informeren en ga zorgen dat ik een early skunk moeder fix en stekken strek .... verder gaan we een shit load aan lowryder2 buiten knalluh
en we hebben leuke genetica gekregen om mee te sleutelen :grin: een nieuwe non commerciele auto-flkower... deze is voor zo'n 80% stabiel en autoflowered de volgende onderlinge bestuiven zou 100% auto flower planten moeten geven ...

tis dit jaar ff an kieken hoe rot bestendig ze zijn want het betreft hier een haze achtige en dus een autoflower soort die 12 tot 13 weken moet staan ... heb inmiddels al wel mooi picca gezien van de dames en kan niet anders dan enthousiast zijn :grin: meer opbrengst dan welke dan ook en red de 80 tot 100 cm mits ze in volle grodn staan :grin:

hier moeten we als die goede resultaten boekt zeker verder mee gaan in 2010 ( alleen dan een veldje vol ik heb nu maar een zaadje of 30 gekregen en daar moet ik verder mee kruisen )

daarnaast gaan we gewoon lekker ene paar dames in de tuin gooien maar das voor eigen stash

purple pinberry komt er zeker in ... ik heb nog nooit zo'n compacte buiten wiet gehad en dat met zulke weer omstandigheden ( geen verduister wiet btw )

verder wil ik nog 3 moeder opkweken genaamd black jack de zaligste wiet die ik tot nu toe heb mogen roken ... deze stekken we zo goed als kaal en laat allen wat mooi hooftoppen zitten
mocht het dan klote weer wordne heeft outdoor 2009 igg wat op geleverd :grin:

double fun wilde ik eerst ook zetten maar helaas voor de 3de keer op ene rij kreeg ik dit jaar een dubbel fun kut top toegestuurd die zwaar tegen viel dit plantje gaan we duzzz nooit kweken !!!!

waarschijnlijk knalluh we nog wat mate hari in de tuin .... maar wil uiteidnelijk zodra de bloei erin komt niet meer dan 5 vrouwen overhouden ....

die 3 black jack zijn dan eigenlijk zo goed als weg en misschien gaan die er wel helemaal aan geloven aangezien deze wle rot gevoelig in het buiten klimaat :(

de voorbereidingen :

quarilla plek 1

onkruid vrij maken
aarde woelen
aarde monster droppen naar wagening
evt kalk en meststoffen toevoegen
of als we wat regelen kunnen met een boer gaan we kweken in 50 liter potten ingegraven in de grond.

quarilla plek 2

ook onkruid vrij maken
aarde om woelen
klaar is super vruchtbaar grond en eerder al gekweekt


quarilla plek 3

paar m2 uitgraven ongeveer 20 tot 30 cm diep
hier komen potten in te staan voor een selectie met lowryder1 ,2 ( maybe ook nog nycd ryder en ak48 ryder
uiteindelijk dames en mannen gaan mee naar andere locaties
elkaar bestuiven en dienen als zaad voor 2010 en voor de verkoop

achter tuintje :grin:

komen 30 liter potten met special mix aarde en b.a.c voedingslijn voor de big dames
de auto flower soort gaat in 10 tot 15 liter potten dat is meer dan genoeg voor een autoflower soort :grin: deze krijgen ook b.a.c voeding..... oww en wormen gaan er in de potten mee deze zorgen voor een nog luchtiger substraat en laten ook nog wat mest achter welk de plant zeer waardeerd :grin:

nou boyzz 'n grilzzz ik ben benieuwd naar jullie 'duistere' plannen ...

wees niet te zuinig want een koud winter is een mooi zomer ( en zo koud hebben we hem al jaren niet gehad :grin: )


greetzzz gtje
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo gtje jij gaat het nog druk krijgen deze zomer :grin: Ik ga het nog redelijk simpel houden.

Ten eerste heb ik vorig jaar de kweekkit van Sannie aangeschaft. Het word dus een kweekje gedeeltelijk op de producten van Sannie, en ik ben erg benieuwd naar de resultaten. Zit er ook aan te denken om nog wat extra schimmels/voeding te bestellen voor de rest van de plantjes.

De kweekkit kwam met 10x Shack F3..nou die gaan er dus sowieso allemaal in. Verder heb ik wat zaden gedoneerd gekregen van mijn vader, die naar zijn zeggen gevonden werden in een heerlijke Cambodiaanse sativa...hier gaan er dus ook een stuk of 8 van het dak op. :)

En tot slot..zou ik graag nog een soortje bestellen van Sannie..maar ik kom er niet helemaal uit..

Gtje, kun jij mij nog een soortje aanraden van Sannie Shop, die ik volgens jou absoluut in mijn tuintje moet hebben staan?

Dit is dus mijn masterplan :smoke:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hey sjeik leuk dat je reageert...

tsjaa een drukke zomer dat zal wel mee vallen vooral de voorbereidingen zijn veel werk maar das nie erg en is gedaan uiterlijk 15 maart daarna is het eigenlijk best relaxen

je hebt echt mazzel hoor met b.a.c voeding en die andere meut van sannie !!!!

geen ph en ec sturen en das wat je wilt vooral buiten !!! niets kloterigs om je bomen van 2 meter inelkaar zien donderen door ph en ec problemen ... das met b.a.c bijna niet mogelijk of je moet wel zo'n zure bodem hebben !!!


het reguliert zich allemaal door het bodemleven !!!! je planten blijven er fris bij staan en met wat goede aarde ( die niet altidj de hoofdprijs hoeft te kosten hoor !!! ) ken je makkelijk vanaf mei tot begin juni zonder bij voeden ...af en toe is wat water er lang en je bladeren lekker nat sproeien !!! blijven je planten enorm vitaal !!!

die rebelshack btw is een machtige plant voor buiten ... me maatje uit omgeving tilburg had er 5 staan in 40 of 50 liter spacykuipen waren monsters zijn dat geworden !!! heerlijk wiet en amper tot gene rot in de planten !!! kunnen veel hebben ...


verder zou ik als ik jouw was is kijken onder sannies shop bij basic seeds dit is genetica van friese komaf en ik heb kennissen die de breeders van basisseeds weer kennen !! stuk voor stuk top genetica !! en vooral rot bestendig ( wat niet betekent dat er geen rot in je plant kan komen als alles tegenzit zal de plant nog verroten maar zelfs dit jaar waren er mooi bomen van basic seeds te vinden op het wietforum )

irdbei en mate hari zijn sowieso geslaagde buiten planten
en anders is het misschien leuk om de outdoor mix te nemen van alles wat !!!
bij deze komen trouwens ook wat freebees bij maar dan 5 geloof ik zo uit mijn hoofie :grin:

mocht je perse een soort van sannie zelf willen....

ik heb vorig jaar een jackberry in mijn tuin gehad ...bloeide vreselijk laat en was geoogst pas op 10 november maar als ik daar 10 gram nat aan rot heb moeten weg knippen is het heel veel !!

super zoet lekekr wiet vol met hars ( plakt als de nete :grin: ) en een thc das niet normaal ...
en eigenlijk geen omkijken naar gehad !!!

bij de lowryder ( wat ikzelf niet te roken vind trouwens ) krijg je nu momenteel een special eigen autoflower soortje THE AFGHAAN RYDER ( geloof dat ze hem tot een andere naam hebben gedoopt ) maar dit is zeker een knaller de breeder is TNT die al vaker eigen stabiele autoflwoering soortne heeft gemaakt

sour ryder is er eentje van !!! deze zijn 1 malig en zeer exclusief dus en alles behalve commerciel ... leuk om een zaadkweekje met 1 man en vrow te doen dan heb je leuke genetica en ken je zelfs nog een ronde draaien DEZELFDE ZOMER NOG!!!

keuze zat dus en voor ieder wat wils !!!

greetzzz gtje
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ook :grin: als je trouwens veel met bacto of b.a.c schimmels wilt werken ken ik nog wel een adresje voor je waar je goedkooper kwalitatief net zulk goed spul kan krijgen ...

een forum lid op wietforum heeft zijn eigen grondschimmels laten maken ...werkt enorm goed en stukken voordeliger !!! als het vorig jaar zou aanslaan zou er misschien grotere hoeveleheden komen en nog betere prijzen ...

ik ga voor mezelf sowieso is ff informeren en dump het anders hiero of ff via een pmetje bij jouw


greetzzz gtje
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog een maandje man=? :) Hier al op voorgroei hoor :grin:
Sebiet dikke toeter smoren en nog eens door de tuin wandelen, al kuiltjes graven voor de lowryders.
KGa er 5 van Sweet Seeds zetten en 5 dezelfde die ik vorig jaar zette, lowryder 2. Nu wil ik toch wel eens weten dat het aan de genetica lag van de lowryder, of aan mijn late planning buiten.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor het aanbod, klinkt goed! I'll keep it in mind :wink: Is altijd mooi meegenomen natuurlijk, en zoals het er nu voor staat heb ik slechts schimmels/ander B.A.C-spul voor 10 plantjes.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jawadde mannen, grote plannen?
Hier maar kleintjes hoor, weer hetzelfde plantje met kleine uitbreidingen.

Ik ga zeker die nieuwe AF van Sweet Seeds proberen in 2009.

Intussen staat er opnieuw BJ al op voorgroei. Was retetevreden van die wiet, dus die komt er opnieuw te staan dit jaar.
Staat ook S.A.D. op voorgroei nu.
Maar dat worden moederplanten, om zowel mijn buitenkweek als binnenkweek te voorzien.

Ik heb ook die Royal Queen Seeds op komst, hun Amnesia Haze, wiens eerste prijs won op de high life cups. Ben er zeer benieuwd naar. Deze zal zowel indoor als outdoor gekweekt worden bij mij.
Ik ben benieuwd
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
Echte plannen zijn het nog niet, maar ik weet iig dat ik de komende dagen mijn ouders zal benaderen om het er met hun eens over te hebben.
Sinds ze weten dat min of meer, al m'n geld in rook opgaat (om het zo maar te zeggen), is dat waarschijnlijk een goede aanknopingspunt voor hun om het mij te gedogen. Verder ben ik onderhand ook 18. Ook vaak alles behalve achter de computer zitten valt in hun ogen positief op.

Ik ben al op wietforum.nl aangemeld en zal daar komende dagen weer wat rond kijken om informatie over goede planten en plannen te krijgen. Over het algemeen schat ik je informatie wel als waardevol gtje en ook ik ben een voorstander van sannie's praktijken en manieren.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja Sannie is goeie genetica :)
Ik had een herijuana onder spaarlampen gezet. Maar toen ik de hps ophing had ik de toppen eraf gehaald en ze onder hps gegooid.
Ze is terug aan het bloeien man :)

Wat je ziet is wel afkomstig van een minikweekje he, die heb ik wa in alle kanten moeten buigen en plooien en de hoofdtop is al opgesmoord :grin:

Ik heb ondervonden met buitenkweek dat preventief werken heel verstandig is.
Strooi naar het einde van de bloei wat vinassekali rond je plant uit, voor een sterkere weerstand = minder kans op stengelrot, toprot, ... Uw buds zwellen der ook een pak van aangezien die K30% is (opgelet: ik zet ze in volle grond, dus ik strooide maar wat, in potten moet je wel wat dosseren he.)
Ook vind ik persoonlijk volle grond aardig goed, want daar zit al heel veel standaard in en kan de wortel onbeperkt doorgroeien.
Wat ik wel geleerd heb is, dat je best een fles haar onderkant afsnijdt en dat mee ingraaft met je plant. Zodanig dat je smalle kant bij je wortels steekt. Zo kan je langs daar water geven, en wanneer je er voeding bijgeeft wordt dat direct opgenomen.
Hier koekte de grond snel aan op droge dagen en was het moeilijk om water te geven, aangezien het water langs alle kanten wegliep op de verharde grond.

Als ze nog niet bloeien 's avonds eens afspuiten met een gier om eventueel ongedierte te verjagen.
En het meest belangrijkste van al: slakkenkorrels strooien. Ik deed dat tot een straal van 1m (=2m diameter eh)

Maar kzeg het Kigh, groeit ze 1 maand binnen voor, en zet ze bij goed weer buiten (om te harden en te wennen) zelfs als het regent mag je die regenbeurt lekker meegeven in groei maakt dat niets uit. En regenwater is gewoonweg het beste water dat je kan geven.
Zet ze daarna in volle grond en ga ga uw ogen niet geloven :d
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey mayan,
dankjewel voor je tips! Die met die fles is zeker een goed idee en zal ik ook gebruiken waarschijnlijk.

Ik denk dat ik zowieso voor de Double Fun ga, van wat ik heb gelezen is het gewoon een super buitenwiet die erg bestendig is, ook voor beginners.

Volle grond is ook mijn doel sinds ik daar het meeste van hou, als ze toch buitenstaan, moeten ze ook echt buiten staan en in de buitengrond groeien.

Over die maand voorgroeien, ik wilde ze iig al binnen laten kiemen enzo, ivm checken welke vrouwtjes/mannetjes zijn. Een vriend vanmij had ze gewoon in de tuin gegooid, bij wijze van spreken, en had later een mannetje overzien, fatale gevolgen dus. Wat voor lamp heb ik nodig om voor te groeien, tl, rode broedlampjes of iets waar ik niet aan denk?

Dankjewel voor je antwoorden al in ieder geval!

Mvg,
Kigh. :stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#14
np, helpen en geholpen worden he

Voor groei gewoon spaarlampjes of TL kleurcode 33 (coolblue, white, daylight, whatever in die genre). Meeste growers sterken hun plantjes al op voorgroei met een ventilator er over te laten zwaaien. Gewoon zachtjes totdat er beweging in de blaadjes zit, niet dat ze heen en weer waait dat de ventilator voorbij komt gezwaaien.
Geloof of het niet, zo'n ventilator met Hesi TNT en HESI rootcomplex werkt wonderbaarlijk goed.
Dikke stammen. Bij mijn indoor nu heb ik de groeifase voor de meeste overgeslagen, half werk bijeen gesmeten om toch maar te kunnen oogsten tussen feb en apr. En ik moet zeggen, die ik vorig jaar mooie groeitijd gaf met de nodige luxe hadden sterke stammen. De wind kon ze bij wijze van spreken tegen de grond duwen en ze kwamen terug stokstijf recht alsof er niets gebeurde.
Ventilator erover laten gaan is gewoon (in mijn begrip) een must voor een goede ontwikkeling. Zeker wanneer we over buitenkweek spreken.

Je kan regulair zaad binnen voorgroeien op 12/12 en dan wachten tot ze bloeien, vanaf het eerste haartje zich toont moet je dus snel overschakelen op 18/6 of 24/24. Vrouwtjes hou je bij, mannetjes compostbak.
Kan voor stress leveren, maar dat overleven ze en je hebt dan tenminste vrouwtjes waarvan geen herma's.
Je kan natuurlijk ook met vrouwelijk zaad werken, dan ben je zo goed als 99% zeker exclusief vrouwtjes te hebben.
Of met stekken

Ik kan niet genoeg geleerd hebben van 2008, en 2009 zal me nog meer leren tot 2055.
En mijn wijste les van al is: zet genoeg planten, want 100g rook je er snel door hoor. Het is niet omdat je zoveel hebt dat je er bepaald zuinig met omgaat he.
Ik ken iemand, die had ongeveer 8 planten in zijn tuin staan, nog een guerillaveldje (magertjes mah bon) en die heeft er al meer dan 500 doorgepaft met maten e.d. Niet dat we dat erg vinden lol.
Dus sla deze wijze raad gaar: ZET GENOEG om je behoeften te vervullen lol

Ik weet niet wat voor een blower jij bent, maar ik rook ze liefst dagelijks en dat verslind oogsten.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
hey mayan gaaf dat je ook weer begonnen bent :grin:

en heeft sweet seeds een nieuwe auto flower plantje???? da wist ik niet eens !!! dat gaan we is snel ff bekieken :grin:

tsjaaa volle grond iks wel leuk ...maar voor een beginner erguhh lastig vooral het inschatten hoor van je plant!!! ze worden hughe !!!!! en hoge bomen vangen veel wind !!!! ik hou ze liever compacter neit groter dan 2 meter en dan een meter of 1,5 tot 2 breed

daar komt wel een ons of 2 a 3 af wat meer dan geneog is per plant :grin:
verder doet ook iedereen er verstandig aan zijn / haar planten te dieven !!! en wees gerust niet te zuinig !!!

als ik het een beetje op mijn heupjes heb knip ik zo 60% van de plant weg !!! van elke top ga ik zo'n 60 cm naar binnen ...dit laat ik staan de rest knip ik tot aan de stam helemaal weg !!

zo heb je dus veel en veel compactere wiet wat ook veel en veel makkelijker knippen is !!!
als je een beetje goed top / fimt en hier en daar je plantje mooi in model brengt heb je zo nog een 50 tot 100 uiteindes :grin:

ik kies zelf express voor een pot die ik in de grond graaf omdat ik daar een 'deksel' op kan maken die afloopt voor me plant(en) mocht er dan veel regen komen ( ga daar maar vast vanuit ) dan loopt dit langs de pot en verzuip ik me plantjes nooit !!! dit geeft je ook een ontzettend groot voordeel !!!

@kigh: double fun ..... ik heb die plant nou een paar keer mogen proeven maar ken der niet van onder de indruk raken ik vind het geen lekkere wiet om te roken en de high/stoned valt ook zwaar tegen... toppen willen bij het minste geringste niet af harden... ik zou opzoek gaan voor een ander soortje!!!

neem dan irdbei of mate hari van basic seeds ( te koop bij sannie )
of iets van durbanpoison en hollands hope allemaal soorten die zeeer makkelijk te kweken zijn en niet veel aandacht vragen !!! zeker als het je eerste keer is moet je jezelf niet te moeilijk maken !!! zorgen dat je aarde goed is op gewaardeerd met

wormenmest , perliet voor de luchtigheid en evt wat bloedmeel erdoor and tha't it !!! klein flessie groei voeding en klaar is kees

vooral die durban geeft ene lekkere wiet smaak :grin:

greetzzz gtje
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja gtje, ik kan dat gewoon niet laten. Ik groei ze liever dan ze te roken bij wijze van spreken.
Jup, speeddevil noemt hun soortje, maar ik heb het nog niet op growshopalien zien staan.


THC 15% | CBD 1,2% | CBN 0.5%
100% autoflower
http://www.sweetseeds.es/paginainicio/d ... devil.html

Ik hoop ze daar te kunnen bestellen voor mei er is. Want wou ze begin april binnen voorgroeien en eind april/begin mei buiten plaatsen. Dan heb ik in principe in juli al oogst. Als het weer meeziet haal je van zo'n vijf AF planten wel een kleine honderd gram. Daar kom je toch weer een maandje met toe he (lol).
Ik had vorig jaar ergens in augustus september (weet niet meer) lowryders2 buitengezet. Veel te laat, was goeie wiet dat wel, maar kon per plantje maar één jointje roken.

Ja volle grond, kvind da het beste alleen al omdat de wortel onbeperkt kan doorgroeien. Nooit pH probs. En volle grond bestaat uit verschillende lagen waaruit onze geteerliefde plant veel kan opnemen. Maar een pot ingraven zou ik niet doen hoor Gtje, kan je beter een kuil graven en daar je grondmix en worteldoek over. Hoewel die worteldoek niet echt nodig is. De plant dient al als paraplu voor de grond onder zich.
Ik heb ze liever groot en breed, kunt nog echt uwen hoofdtop naar beneje buigen om te checken of er al dan niet rot op is.

Van dat dieven honderd procent gelijk. Ik heb vorig jaar ook dien Black Jack gediefd. en der waren toppen bij man, amai :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sjongejonge wat krijg ik er weer een zin in als ik dit allemaal lees :grin: Nog een maandje of anderhalf en ik kan weer aan de slag :)
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Gtje,
ik denk dat ik dan voor de Mata Hari ga,
had op wietforum veel goeds gelezen over de opbrengst van Double Fun.
Maar een zoete smaak bevalt me wel bij wiet en sinds de MH dat heeft past die iig beter dan de Ierdbei F3. Op Sanniesshop.nl staat dat hij het beste op 1-15 Oktober geoogst moet worden, omdat hij daarna een couchlock type wordt, opzich ook wel chille, maar ik ga voor de high. Rond welke tijd moet ik dan beginnen met voorgroeien/buitenzetten?

@Mayan,
momenteel ben ik nog een weekendblower en ik ben van plan dat zo te houden. Maar komende zomer (planten blijven dan gewoon in deze tuin staan), zal ik op mezelf gaan wonen en ik denk dat ik dan wel wat meer ga smoken, maar dat zie ik dan wel. Ik ga 10 zaden halen, dan kijken hoeveel vrouwtjes erbij zitten en waarschijnlijk zal ik die dan allemaal planten. (over dat dieven moet ik nog wat meer opzoeken, maar dat komt wel goed :wink:)

Nogmaals bedankt voor jullie tijd en informatie.
mvg,
Kigh.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Succes man :)
En dieven is poepsimpel, gewoon de slecht ontwikkelde buds eraf halen zodat die energie naar de bovenste betere toppen kan gaan.
Als je ziet dat sommige toppen niets worden onderaan, gewoon eraf halen.
Ik had ze helemaal opgesnoeid zelfs op het einde.

Van:


Naar:


God wat mis ik die outdoor plant, ah zo'n boom dat het was, en superpotent. Oogsten is altijd leuk, maar die kaalte achteraf in de tuin.... ja dat is toch even slikken
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#20
over een week beginnen met eerste selectie ruderalis indica is mijn bedoeling
die zal dan eind april geoogst worden..eerst achter glas in de vensterbank , en als het weer het toestaat af en toe buiten in de wind.
deze zadan zet ik gelijk op een 3.5 liter pot , met een mix van praxis Rhp aarde en cocos brick.
zaden:20 euro
potjes + aarde =6 euro.
geschatte opbrengst ( mits 50% vrouw)=5 x 8gram=40 gram.

maart ontkiem ik een selectie zaad :

-afghanx mighty mite
-hashplant x strawberry haze
-afghan#1
-hashplant x top44
-afghan#1x hashplant
-strawberryhaze feminised

ook allemaal direct op 3,5liter potjes> deze gaan 10 juni op 12/12 gdurende 3 weken, waarna weer naar buiten.
Hierdoor zijn ze ook daadwerkelijk allemaal medio oktober af...zelfs de sativa achtige phenotypen.ook weet je snel wat de dames en wat de heren zijn ...de dames gelijk in emmers poten...de heren apart zetten of weggooien.

Sommige dames zullen begin september klaar zijn , de rest ertussen in.


Buitenplannen moet je het jaar ervoor al hebben.
Al je nu niet bezig bent na te denken hoe je januari 2010 je zaakjes voor elkaar wil hebben is de kans klein dat het ook zo gaat lukken ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."