Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Speed en muziek . Vanavond hier home alone maar is ff helemaal in de muziek gaan dan net weer wat opgehaald"
"Vannacht ook maar is ff een jointje opgerookt was weer lekker Had ongeveer halve gram op maar nu staat de teller op 2 gram"
"Heerlijk wegzakken bij drum&bass ja, heerlijk Of de adrenaline die opkomt als je hardstyle opzet en de volume omhoog gooit"
"Dit zal ik toch moeten schatten :P Heb eigenlijk ongeveer pas vanaf de zomer geexperimenteerd met speed en vond het de ideale drugs Denk totaal tussen de 35 en 40 gram, maar ook weer wel wat enkele keren gedeeld met paar maatjes dus denk dat er ergens bij de 25 gram bij mezelf naar binnen is gegaan."
"Dit is de eerste carnaval waarbij er meer drugs bij komt kijken, voorgaande jaren gewoon lekker gegaan op alcohol+coke. Dit jaar heb ik 4 pilletjes (tussen 80 en 90mg), 3 gram pep (45%), 1 gram coke, en alcohol word er genuttigd maar wel in mindere hoeveelheid. Natuurlijk niet alles combineren verschilt per dag hoe ik me voel, heb dus alles getest behave de coke. Zeer gecontroleerd dus"
"Wat fijn dat het weer zaterdag is word weer fijne avond aan de pep heb gister speciaal niet gebruikt zodat ik zaterdagochtend fris zou beginnen en zo vind ik mijn pep het lekkerst. Maar man je zweet er wat van af niet normaal met deze hitte maar genoeg vocht naar binnen gooien dan komt t wel goed"
"Ik had hier ongeveer 2 maanden geleden ook ervaring mee alleen toen nachtje doorgegaan en niks gegeten, resultaat: 1,5 kg kwijt. Afgelopen weekend nachtje doorgegaan en normaal gegeten zoals ik altijd zou doen ookal was dat niet gemakkelijk nee maar buiten dat ben ik alsnog bijna 2kg afgevallen. Heb zelfs meer gegeten dan normaal, onverklaarbaar denk? ^ denk niet dat je afvalt van een hoge hartslag?"
"Dat is em! Eindconclusie getrokken"
"Hmm mensen die zeggen dat het niet werkt :P dat kan Maar ik zat bij een maatje van me in de auto op een best wel brakke maandagmorgen en haad 2 burn energy shotjes en het was niet echt van 'wauw' maar het brakke gevoel was wel weg en voelde me toch net wat anders. Kreeg er toch wel een lichte energiestoot van"
"Vorige week vrijdag €7,50 ( ) neergelegd voor 3 Burn energy shots. Alle 3 op met tussenpauze van 30/35 minuten en het was vrij heftig moet ik zeggen alleen me rikketik ging als een gek tekeer maar wel een lekkere aparte rush, echt een bulk energie kreeg ik er niet van. Niet meer voor herhaling vatbaar voor mij na aantal keren proberen vind ze het geld niet waard"