#1
Heb ooit eens een burn shotje gekocht en voor ik voetbal had uitgedronken maar man wat smaakte dat vies zeg! ik voelde er ook geen ballen van.
SittaMan zei:Meer valt er niet te zeggen.pascal828 zei:Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
(..)
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
Despite being present in many energy foods, taurine has not been proven to be energy-giving.
Ik zeg ook niet dat taurine energie geeftDamien0124 zei:SittaMan zei:Meer valt er niet te zeggen.pascal828 zei:Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
(..)
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
(Red)Bullshit, taurine is rommel.
Despite being present in many energy foods, taurine has not been proven to be energy-giving.

BacingsPen zei:JA FOK! het ging toch over die energy drinks? Nu heb ik zin in speed! ---> pakt telefoon....
OF wacht... thanks, Taurine kan ook-Pakt legaal gekocht blikje energy van 29 cent met TAURINE = amphetamine achtige hahah![]()
![]()
Bij hoge dosissen pep toch ook?Dopezilla zei:Inderdaad. Bij hoge dosissen ga ik enkel trillen en zweten. Bah, doe dan maar een lijn ofzo.
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."