Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn die energyshots?

Wat zijn die energyshots?

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ooit eens een burn shotje gekocht en voor ik voetbal had uitgedronken maar man wat smaakte dat vies zeg! ik voelde er ook geen ballen van.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt een goeie energieshot wil moet je voor een ''Guarana Shot'' gaan. Dat werkt tenminste echt. Haalde ze altijd bij een tankstation in A'dam, smartshops zullen die ook hebben.

a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SittaMan zei:
pascal828 zei:
Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
(..)
Klik om te vergroten...
Meer valt er niet te zeggen.
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
Klik om te vergroten...

(Red)Bullshit, taurine is rommel.

Despite being present in many energy foods, taurine has not been proven to be energy-giving.
Klik om te vergroten...
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#4
Damien0124 zei:
SittaMan zei:
pascal828 zei:
Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
(..)
Klik om te vergroten...
Meer valt er niet te zeggen.
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
Klik om te vergroten...

(Red)Bullshit, taurine is rommel.

Despite being present in many energy foods, taurine has not been proven to be energy-giving.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik zeg ook niet dat taurine energie geeft :wave:
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij is het gewoon geldverspilling.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zag ze een tijdje terug ook staan bij het tankstation, eerst alleen van Burn en nu ook van Redbull. Bij de kiosk op het station hebben ze ze ook.

Ik had er een gekocht, en já het is afzetterij. Je betaalt echt €3,50 voor iets wat *inderdaad* te ranzig voor woorden is.
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#7
En meer woorden hoeven er niet aan vuil gemaakt te worden.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi hè, hoe ze zulke troep gewoon aan de man weten te brengen.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ze deelden die gratis uit op Reverze als je vip was, heb er wel een aantal achterover gekapt toen ik moe begon te worden, was wel in combinatie met rilatine, werd er wel terug actief van :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
JA FOK! het ging toch over die energy drinks? Nu heb ik zin in speed! ---> pakt telefoon....

OF wacht... thanks, Taurine kan ook-Pakt legaal gekocht blikje energy van 29 cent met TAURINE = amphetamine achtige hahah :grin: :sunglasses:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
BacingsPen zei:
JA FOK! het ging toch over die energy drinks? Nu heb ik zin in speed! ---> pakt telefoon....

OF wacht... thanks, Taurine kan ook-Pakt legaal gekocht blikje energy van 29 cent met TAURINE = amphetamine achtige hahah :grin: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Nou nee, hoeveel caffeine/taurine ik ook binnenkap, ik sta dan niet echt bepaald strak.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad. Bij hoge dosissen ga ik enkel trillen en zweten. Bah, doe dan maar een lijn ofzo.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Inderdaad. Bij hoge dosissen ga ik enkel trillen en zweten. Bah, doe dan maar een lijn ofzo.

Olle
Klik om te vergroten...
Bij hoge dosissen pep toch ook?

Wel grappig als je gaat kijken naar de verhouding energie die je krijgt/kosten bij Energydrink en bijvoorbeeld pep.
Ik ben geen junk, ik ben gewoon zuinig.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Iedereen heeft ze vast wel eens gezien bij het tankstation.
Die kleine shotjes van redbull of een ander energiedrank merk:



Wat moet ik me hier nu van voorstellen? Hoe voelt zoiets? Wat is het?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is exact hetzelfde als een blikje red bull.
Het is alleen veel viezer, ruikt als paracetamol en smaakt ook bijna zo.
't Is gewoon het zelfde als een shotje vodka vergelijken met een glas bier; in alle 2 zit evenveel alcohol (in dit geval caffeine) maar het is gewoon heftig geconcentreerd.

Dus dat geouwehoer van maximaal 2 op een dag zouden ze ook bij hun blikjes moeten zetten :openmouth:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij is die zooi sowieso nooit goed voor je :P
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon heel veel taurine en caffeine in een shotje lijkt me wel lekker.
ik heb ze hier nog niet gezien.

Die van Burn lijken me lekkerder.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Caffeine pillen bedoel je? Die krijg je toch niet meer legaal of wel?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
@hislord: volgens mij alleen te koop bij de grotere (snelweg) tankstations.

Ik denk dat zo'n shotje sneller aanslaat ofzo.
Mijn vraag stel ik omdat ik vandaag bij de shell stond en ik daar 2 blikjes redbull kocht. Ik kom daar regelmatig en toen zei die cassiere: waarom probeer je eens niet zo'n shotje. Heb ik niet gedaan.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vind red bull wel lekker, toch maar is proberen, ook al werkt die zooi voor geen meter :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."