Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: XTC, maar deze keer XXXTC. Nice verhaal leest snel weg, altijd leuk om met meiden en mensen die het voor de eerste keer doen op pad te gaan. Wij hebben het ooit een keer thuis gedaan met een grote verkleed kist in de buurt misschien schrijf ik daar binnenkort nog verslagje over. Verstandig dat je het café niet binnen bent gegaan mensen uit m'n dorp keken me weken lang raar aan in de supermarkt want ik was wel naar binnen gegaan haha Owja en de duizeligheid, was dat dat je een beetje leek weg te vallen een soort lichtheid in je hoofd met een beetje elektrische prikkel had dat ook laatst namelijk."
"Probeerenleer zei: misslinda zei: maar kan het niet zijn dat door dat beetje speed de gevoelens versterkt worden?? dus dat je eigenlijk altijd al beetje depri bent na snoepjes maar doordat je nu speed erbij genomen hebt die gevoelens versterken Klik om te vergroten... Zo dacht ik er ook over. Klik om te vergroten... als je speed neemt werkt het in op je dopamine, en als deze bron al uitgeput is door xtc of mdma of door groot speed gebruik kom je waarschijnlijk wel in een grote dip de dagen er na. Afgelopen kerst ben ik 3 dagen flink waus geweest, 1e dag pillen en speed, 2e dag speed en de derde dag pille speed en ketamine de dip die er op volgde was het echt totaal niet waard achteraf. Ik zag alles totaal niet meer zitten en doordat ik slecht kon slapen heb ik ook lopen doemdenken tot de late uurtjes. Het maakte me allemaal niet meer uit die 3 dagen er na, ik was ook over emotioneel van, veel ruzie thuis en een kijk op alles waarin ik de persoon was die alles fout deed etc. Uit eindelijk kom je er wel weer uit, het duurt niet al te lang hoop ik voor je"
"mandragora zei: harry123 zei: Stel je er niet veel van voor, zo leuk is speed niet :P. Klik om te vergroten... ieder z'n ding, ik vond een speedroes heerlijk. Als je goeie kwaliteit pep in handen hebt kan je best een leuke ervaring tegemoet gaan: spraakwaterval, supersociaal, vol zelfvertrouwen, helder, scherp, onuitputtelijke energie, blijven doorgaan op de muziek, euforisch... Ach het is maar net wat je leuk vind. Grts Klik om te vergroten... Speed is de bomb! Top drug als je veel wilt kletsen op een avond of gewoon kei hard wilt gaan op de dansvloer. Ben het helemaal met mandragora eens. Toch moet ik zeggen dat ik pep eerst niet kon waarderen omdat het bagger pep was. Na een tijdje als je verscheidene kwaliteiten heb geprobeert begon ik althans de drug meer te respecteren en beter met zijn effecten om te gaan. Het is nu 6 weken geleden dat ik voor de eerste keer pep gedaan en nu weet ik precies wat ik er van wil en wat ik er van krijg. @Snoopy Pep is zeer verslavend en zoals willem zegt kan je niet van te voren zeggen of je wel of niet er hooked aan zal raken. Mijn eerste keer had ik zo iets van oh dat kan nog wel een weekendje het valt wel mee, nu begin ik toch wel te merken dat ik af en toe zelfs op school even een puntje pak om die dag net dat beetje boven mijn prestaties te kunnen presteren. Het sluipt er in en opeens heeft het je, ik zeg nu al weer een paar weken van geen pep meer maar als je het toch op zak hebt en het is een zak van 10 gram ben je op het begin heel lang zoet. In kleine hoeveelheden is het net dat beetje wat je nodig heb om 100% de dag door te komen. Maar misschien is dit omdat ik het meer voor studeer doeleinden gebruik door de weeks. Bij het test centrum raadde ze me ook aan om is naar de huisarts te gaan voor DEX. willemvaag zei: Natuurlijk kun je wel water drinken maar je moet het niet overdrijven. Daarom zeg ik al vruchtendrankjes of wat je lekker vindt maar alcohol raad ik je af. Dat is nog linker als speed en pillen combineren maar dat snap je zelf denk ik ook nog wel. Verder veel plezier... Klik om te vergroten... Zuipen gaat inderdaad als een malle op de speed, laatst een paar keer in bed gelegen zonder te kunnen opstaan omdat het leek alsof iemand met een vleesmes in m'n nier aan het porren was. Pas er mee op ik heb het nu op deze manier wel geleerd om niet te veel te combineren."
"Beste DFers! Dit weekend heb ik een paar lijntjes speed naar binnen gewerkt en de nacht overgeslagen. Nu had ik er de dag er na in principe niet zo'n last van kwam ergens in de avond op zondag thuis en ben toen me nest in gedoken en heb 15 uur achter een stuk door geslapen. De volgende dag voelde ik me weer top, hele dag naar school geweest en hard gewerkt. Toen ik thuis kwam en het weer laat werd ben ik in bed gaan liggen en het is me niet gelukt om in slaap te komen. Altans ik sliep pas om 5 uur s'ochtends om vervolgens een half uur later onaangenaam wakker te worden met maagkrampen die zich tot laat in de nacht van de volgende dag (dinsdag avond) aanhielden. Kan het zijn dat de speed kater 2 dagen later kwam aankloppen en dat ik daardoor zo'n enorme buikpijn kreeg? (had vrij weinig gegeten op zaterdag op zondag, 1 mandarijn). Ik heb gister nacht dus wat ibuprofen naar binnen gewerkt om de pijn te stillen dit werkte maar net, nu heb ik weer niet geslapen omdat ik blijkbaar allergisch ben voor ibuprofen en dus een opgezwollen kop heb en amper kan ademen. Kort samengevat ; ik ben nu dus een paar dagen wakker, hoe voorkom ik de buikpijn de volgende keer? Gewoon wat eten tussendoor of is het een typische speed kater, want dan ben ik er ook meteen klaar mee."
"geoffben zei: We zouden graag een feetsje houden bij Nieuwjaar, er gaat natuurlijk veel gedronken worden en er zal ook weed gerookt worden (rond de 2g per persoon). we willen graag (als 16-jaigen) eens speed gebruiken maar weten niet zeker of dat zo slim is in combinatie met jointjes en alcohol? De trip mag mooi zijn maar de gevolgen/kater miniem. Graag een antwoord Klik om te vergroten... Om als 16-jarige speed te gaan gebruiken lijkt me zowiezo niet al te verantwoordlijk. Heb zelf aardig wat ervaring met uppers, maar had nog nooit speed gedaan. Nu heb k dat laatst een paar lijntjes gedaan en het is een energie bom waar je U tegen zegt (had om 18:00 genomen om 05:00 was ik nog klaar wakker). Het is een nieuwe ervaring en om die nou meteen te combineren met wiet en alcohol gebruik (toch downers) kan verkeerd aflopen en de kater zal niet miniem zijn. Puntje of 2 kan wel, om hard aan de praat te komen. Owja, en natuurlijk wel beetje opletten op hoeveel je zuipt dan. Want dronken worden is aardig lastig maar je hebt toch een bepaalde hoeveelheid alcohol in je bloed."
"EksterVenray zei: Ik heb vanochtend me meth binnen gekregen. Dit gaat voor mij pas de 2e keer worden. De vorige keer had ik een poedervorm vanuit de VS en daar was ik helemaal euforisch van. Deze die ik vannochtend heb gekregen komt rechtstreeks vanuit Leipzig. Hoe vinden de kenners van het forum deze uitzien? Klik om te vergroten... Veel plezier er mee, wat mij betreft hebben ze de campagne om van meth af te blijven goed uitgevoerd. Echt deze drugs staat totaal niet in mijn intresse."
"geoffben zei: Wawa zei: geoffben zei: We zouden graag een feetsje houden bij Nieuwjaar, er gaat natuurlijk veel gedronken worden en er zal ook weed gerookt worden (rond de 2g per persoon). we willen graag (als 16-jaigen) eens speed gebruiken maar weten niet zeker of dat zo slim is in combinatie met jointjes en alcohol? De trip mag mooi zijn maar de gevolgen/kater miniem. Graag een antwoord Klik om te vergroten... Om als 16-jarige speed te gaan gebruiken lijkt me zowiezo niet al te verantwoordlijk. Heb zelf aardig wat ervaring met uppers, maar had nog nooit speed gedaan. Nu heb k dat laatst een paar lijntjes gedaan en het is een energie bom waar je U tegen zegt (had om 18:00 genomen om 05:00 was ik nog klaar wakker). Het is een nieuwe ervaring en om die nou meteen te combineren met wiet en alcohol gebruik (toch downers) kan verkeerd aflopen en de kater zal niet miniem zijn. Puntje of 2 kan wel, om hard aan de praat te komen. Owja, en natuurlijk wel beetje opletten op hoeveel je zuipt dan. Want dronken worden is aardig lastig maar je hebt toch een bepaalde hoeveelheid alcohol in je bloed. Klik om te vergroten... dus doen we het beter niet? En als we nu eerst speed nemen, paar uur wachten en dan alcohol drinken? Zonder die weed dan.. Klik om te vergroten... K zou gewoon een paar puntjes pakken, biertje of 3 er bij misschien wat meer. En dan op het einde van de avond uurtje of 2 voordat je naar bed gaat gewoon lekker blowtje draaien om misschien ooit nog te kunnen slapen. Lijkt me best save, het is meer dat je jezelf niet flessen sterke drank naar binnen gaat tikken. En je bent nog vrij jong dat is natuurlijk ook iets wat je nog zou moeten stoppen voordat je hard-drugs gebruikt, gewoon lekker wachten tot je op een volwassen leeftijd bent."
"mja me buikpijn is bijna over, alleen die allergische reactie op de ibruprefen houd me nu ook al 2 dagen wakker. Kijk lettelijk scheel van het niet slapen nu. Houd me de volgende keer maar wat meer in toon, want het is nu wel echt genoeg geweest voel me zo naar. Heb nu ook gewoon echt geen zin om ooit nog speed te doen. Misschien toch wel handig dit dus"
"Groot fan van bananen, voor de rest probeer ik met veel groene thee toch nog een musli reep naar binnen te werken."
"Ket en M"