Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"revange zei: Wat moet dat voorstellen? Kan echt geen woord engels. Haha Klik om te vergroten... dat is een bot man, die post allemaal onzin berichten op het forum. Zal binnekort wel verwijdert worden... Wat je probleem betreft, daar heb ik niet zoveel verstand van."
"Beste mede gebruikers, Vanavond kan ik weer lekker uit m'n plaat gaan op een techno feestje die van 10 tot 12 duurt. Nu heb ik daarna nog een soort van after (tot 21:00)dus ik zal echt de hele dag moeten doorhalen. In m'n bezit zijn op het moment een paar mooie grammen speed en een grammetje M (hiervan gebruik ik ongeveer 300mg). Ik heb gelezen dat XTC combineren met speed zeer schadelijk is voor de hersenen. Is het wel ''verstandig'' om na van 0:00 tot laten we zeggen 10:00 van de wap te zijn geweest met de M door te gaan halen met pep? Mijn laatste brokje MDMA neem ik rond 04:00 dus rond 10 is het effect bijna helemaal weg. Tuurlijk weetk dat ik hier ook hersen schade van krijg maar niet dat het zo erg is als ik die 2 uppers echt tegelijk combineer of is dat wel omdat het na elkaar zit? Tussendoor zal ik nog wel geforceerd wat eten naar binnen werken."
"Thanks Willem, altijd blij met jouw reacties zal het in m'n achterhoofd houden. Heb voor mezelf ook een goede lijn getrokken (waar de grens ligt haha), geef al mn spullen altijd aan iemand anders, ben zowiezo wel met een verantwoorde groep vanavond hoewel dat in de middag weer een andere groep zal zijn die wat minder verantwoord is. Misschien schrijf ik wel een reportje van de avond. take care"
"Ik heb een paar keer de K-hole ervaren. Nu zag ik gister een film ''Mr.Nobody'', pretty sure dat die op ketamine gebaseerd is. Want ik kreeg de hele tijd dat ohhh-ja gevoel. Met ketamine voelt het volgens mij alsof je op reis gaat en hele tijd wakker wordt in andere levens als het waren. En natuurlijk het zweven door de ruimte in je K-hole. Jammer dat je het effect niet meer kan voorstellen als je er een tijdje uit bent, uniek. Daarom blijf ik het elke keer zulk super vaag spul vinden."
"Re: XTC, maar deze keer XXXTC. Nice verhaal leest snel weg, altijd leuk om met meiden en mensen die het voor de eerste keer doen op pad te gaan. Wij hebben het ooit een keer thuis gedaan met een grote verkleed kist in de buurt misschien schrijf ik daar binnenkort nog verslagje over. Verstandig dat je het café niet binnen bent gegaan mensen uit m'n dorp keken me weken lang raar aan in de supermarkt want ik was wel naar binnen gegaan haha Owja en de duizeligheid, was dat dat je een beetje leek weg te vallen een soort lichtheid in je hoofd met een beetje elektrische prikkel had dat ook laatst namelijk."
"walnootje zei: jentee zei: It exclusively your opinion Klik om te vergroten... Ik zeg ook "voor mij", hoeft zeker niet voor iedereen zo te zijn! Klik om te vergroten... dat was een bot :P Speed met alcohol dan toch maar super gezellig. Hoewel speed met pillen ook heel flex is."
"Space_Girl zei: Ik heb het van hele goeie soms ook al na een nacht Inderdaad dingen voor mensen aanzien enzo. Muziek horen terwijl er niks aan staat. vorige keer was het zelfs zo dat ik een heel radio gesprek hoorde terwijl er geen radio aan stond nou dan ben je ook al ver Klik om te vergroten... haha die gesprekken ja, die hoor ik ook altijd in de verte echt bizar. Maar komt dat omdat het goeie peppie is ja? of gewoon door een grote hoeveelheid."
"Mja, je bent in de come down natuurlijk (al geslapen?) en je energie is totaal op als je nu eet moet je lichaam ook nog gaan werken om het allemaal te verteren dus ik denk dat dat je zo moe maakt. Tenzei je net een lijn genomen hebt dat zal je straks wel weer up gaan Eet fruit trouwens of iets wat veel vocht bevat."
"Zijn het vrij realistische nachtmerries? Want hier heb ik namelijk last van, helft vande nacht weet ik niet of ik slaap of wakker ben en als ik dan echt ''wakker word'' en op sta realizeer ik me pas hoe vaag me nacht slaap was. Soms word ik ook schreeuwend wakker met allerlei fijne kreten. Ik denk dat dit komt omdat je met speed en zoals veel andere drugs gewoon met je dopamine en serotonine levels aan het fucken bent. 5-htp geeft me de zelfde problemen en dat speelt ook met je serotonine alleen dan word het aangemaakt ipv opgemaakt."
"Asociale hoeveelheid MDMA in me bakkes op ondergronds techno feestje, god wat heb ik me vermaakt met een bezem gewoon 6 uur lang, beetje schoonmaken, me pattenten op menselijk curling verkopen. Was helemaal de weg kwijt."