Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDepressie of over-emotioneel door speed?

Depressie of over-emotioneel door speed?

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#1
misslinda zei:
ik heb het wel van snoepjes dat ik paar dagen er na nog steeds heel depri ben in idd overal om kan huilen.

maar van speed geen idee eigenlijk
Klik om te vergroten...

Je wordt er nogal to the point van. :grin:
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Idd, 3sleutelpuntjes speed is bij mijn weten zeer weinig, zelfs als je super speed hebt.
Dat emotioneel worden voor niets heb ik er nog niet echt van gehad. Dit heb ik eerder als ik stop met blowen :grin:
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar kan het niet zijn dat door dat beetje speed de gevoelens versterkt worden??
dus dat je eigenlijk altijd al beetje depri bent na snoepjes maar doordat je nu speed erbij genomen hebt die gevoelens versterken
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#4
misslinda zei:
maar kan het niet zijn dat door dat beetje speed de gevoelens versterkt worden??
dus dat je eigenlijk altijd al beetje depri bent na snoepjes maar doordat je nu speed erbij genomen hebt die gevoelens versterken
Klik om te vergroten...

Zo dacht ik er ook over.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeerenleer zei:
misslinda zei:
maar kan het niet zijn dat door dat beetje speed de gevoelens versterkt worden??
dus dat je eigenlijk altijd al beetje depri bent na snoepjes maar doordat je nu speed erbij genomen hebt die gevoelens versterken
Klik om te vergroten...

Zo dacht ik er ook over.
Klik om te vergroten...

als je speed neemt werkt het in op je dopamine, en als deze bron al uitgeput is door xtc of mdma of door groot speed gebruik kom je waarschijnlijk wel in een grote dip de dagen er na. Afgelopen kerst ben ik 3 dagen flink waus geweest, 1e dag pillen en speed, 2e dag speed en de derde dag pille speed en ketamine de dip die er op volgde was het echt totaal niet waard achteraf. Ik zag alles totaal niet meer zitten en doordat ik slecht kon slapen heb ik ook lopen doemdenken tot de late uurtjes. Het maakte me allemaal niet meer uit die 3 dagen er na, ik was ook over emotioneel van, veel ruzie thuis en een kijk op alles waarin ik de persoon was die alles fout deed etc.

Uit eindelijk kom je er wel weer uit, het duurt niet al te lang hoop ik voor je :)
y
youknowthenameLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi allemaal,

Naar een enkele tijd stille meelezer te zijn geweest, open ik nu ook maar eens een topic.
Heb gebruik gemaakt van de zoekfunctie maar heb niet echt iets kunnen vinden wat gelijk is aan mijn probleem. Ik zal van voorafaan beginnen..

Ben een meisje van 18 jaar oud die zo 1/2 keer in de maand wel eens naar een Hardcore feestje gaat. Ook worden er dan de nodige ''snoepjes'' genuttigd, dit doe ik nu ongeveer 1 jaar.

Maandag ging ik naar Bloody Christmas, wou eigenlijk niks pakken omdat ik de dag erna ook naar Pokke Kerst Herrie ging, maar toch kon ik het weer niet laten en heb er toen toch maar 1 op. Alles ging goed, dag erna bijna nergens last van gehad en toen die avond gegourmet (goed gegeten dus) en daarna naar Pokke Kerst Herrie.

Op de heenweg 1 pil gepakt en nadat we een uur binnen waren voelde ik nog niks..
Een aantal vrienden hadden pep/speed bij (ik had dit verder nog nooit gebruikt) en ik heb toen 1 klein sleutelpuntje op omdat ik het anders nooit vol zou houden. Heb hier weinig van gevoeld en heb er naar een uur nog maar een gepakt. Ook hier voelde ik weinig van en er volgde toen nog een.

Het laatste uur kon ik echt niet meer, heb hier normaal ook nooit last van. Ben toen gaan zitten en op de terugweg bijna in de trein in slaap gevallen. Thuis viel ik ook meteen in slaap, iets wat normaal toch best gek is als je pep pakt?

Volgende dag, voelde ik me zo klote, depressief, emotioneel en noem maar op....
En heb hier nu nog steeds last van.. Huilen om dingen die nergens op slaan, zelfs om reclame's.
Heb het nu wel iets minder als eergisteren maar het is er nog steeds.

Zijn er meer mensen die hier ooit last van hebben gehad? En ging het vanzelf over?

Groetjes
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb het wel van snoepjes dat ik paar dagen er na nog steeds heel depri ben in idd overal om kan huilen.

maar van speed geen idee eigenlijk
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk niet dat het aan de pep ligt want na 3 puntjes speed voel je zo goed als niks of niets want het is erg weinig. Met pillen is het wel hoe vaker je gebruikt hoe meer je ervan nodig hebt en dat kan soms snel gaan. Begon zelf met 1 pilletje en een half jaar later nam ik er minimaal 3 of meer per keer omdat 1 het niet meer deed. Ook de reden waarom ik toen speed ben gaan nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."