#1
misslinda zei:ik heb het wel van snoepjes dat ik paar dagen er na nog steeds heel depri ben in idd overal om kan huilen.
maar van speed geen idee eigenlijk
Je wordt er nogal to the point van.
misslinda zei:ik heb het wel van snoepjes dat ik paar dagen er na nog steeds heel depri ben in idd overal om kan huilen.
maar van speed geen idee eigenlijk
misslinda zei:maar kan het niet zijn dat door dat beetje speed de gevoelens versterkt worden??
dus dat je eigenlijk altijd al beetje depri bent na snoepjes maar doordat je nu speed erbij genomen hebt die gevoelens versterken
Probeerenleer zei:misslinda zei:maar kan het niet zijn dat door dat beetje speed de gevoelens versterkt worden??
dus dat je eigenlijk altijd al beetje depri bent na snoepjes maar doordat je nu speed erbij genomen hebt die gevoelens versterken
Zo dacht ik er ook over.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."