#1
Gister samen met m'n vriendin 2CB gedaan (3 witte hartjes pp). We hebben al vaker 2CB gedaan ook 3 stuks per keer en dat was echt zwaar goed bevallen. Maar deze keer was het een ander verhaal achteraf was het wel super interessant natuurlijk maar op het moment zelf was het toch wel heel bizar wat er gebeurde.
We begonnen dus, en toen we begonnen te trippen was het heel relaxt. M'n vriendin moest heel erg veel lachen en ik was alles aan het bewonderen. Waarop zij zei; Waarom lach je niet, waarom praat je niet. met als gevolg dat ik dus niet meer kon communiceren (alleen antwoorden geven die op het zelfde neer kwamen wat zij zei maar dat snapte we allebei niet) of lachen voor de komende (voelde me wel goed). Toen begon het dus.
We werden de komende 3 uur gestuurd, door een of andere hogere macht. We speelde continu of we het nou wouden of niet toneelstukjes. Zo waren we een bejaard stel, Japanse maffioso, Zweeds stel, redneck stel, zeikerige bejaarden, rijke bejaarden, allebei kind, kind en lerares, optimist en pessimist, grafsteen en dode, broer en zus, een stel kakkers. We praatte ook echt als deze figuren en het was allemaal op elkaar afgestemd. Het werd allemaal gestuurd en het gebeurde onbewust totdat je opeens bij bewust zijn kwam voor n seconde en dacht van wtf weer een toneelstukje. Alles speelde zich ook op gepaste locaties af zoals China, Japan, new york, Mexico(siësta), penthouse, op een brug, ziekenhuis.
We konden het niet onder controle houden we werden gewoon echt van hot naar her gestuurd. Todat lachgas ons redde; In de lachgas trip hadden aliens ons aan touwtjes vast en werden ze gesnapt waardoor ze snel alles inpakte en weg vlogen. Opeens was alles toen heel chill en konden we praten en begrepen we eindelijk van elkaar dat we allebei geen controle hadden etc. Daarna meteen nog een ballon gedaan waardoor we op de ''set'' van ons toneelstuk in de spotlight werden gezet en applaus kregen en we wakker wedden met handen in onze nek super relaxt onderuit gezakt op de bank. Nu was alles weer normaal met nog een klein beetje na space.
Heeft iemand hier ervaringen mee of iets van info over dit ''toneelspelen''? Ik kan namelijk geen soortgelijke verhalen vinden en ik heb het wel is eerder meegemaakt, maar dat duurde maar een paar minuten toen was het na 2 rollenspellen weer over.
We begonnen dus, en toen we begonnen te trippen was het heel relaxt. M'n vriendin moest heel erg veel lachen en ik was alles aan het bewonderen. Waarop zij zei; Waarom lach je niet, waarom praat je niet. met als gevolg dat ik dus niet meer kon communiceren (alleen antwoorden geven die op het zelfde neer kwamen wat zij zei maar dat snapte we allebei niet) of lachen voor de komende (voelde me wel goed). Toen begon het dus.
We werden de komende 3 uur gestuurd, door een of andere hogere macht. We speelde continu of we het nou wouden of niet toneelstukjes. Zo waren we een bejaard stel, Japanse maffioso, Zweeds stel, redneck stel, zeikerige bejaarden, rijke bejaarden, allebei kind, kind en lerares, optimist en pessimist, grafsteen en dode, broer en zus, een stel kakkers. We praatte ook echt als deze figuren en het was allemaal op elkaar afgestemd. Het werd allemaal gestuurd en het gebeurde onbewust totdat je opeens bij bewust zijn kwam voor n seconde en dacht van wtf weer een toneelstukje. Alles speelde zich ook op gepaste locaties af zoals China, Japan, new york, Mexico(siësta), penthouse, op een brug, ziekenhuis.
We konden het niet onder controle houden we werden gewoon echt van hot naar her gestuurd. Todat lachgas ons redde; In de lachgas trip hadden aliens ons aan touwtjes vast en werden ze gesnapt waardoor ze snel alles inpakte en weg vlogen. Opeens was alles toen heel chill en konden we praten en begrepen we eindelijk van elkaar dat we allebei geen controle hadden etc. Daarna meteen nog een ballon gedaan waardoor we op de ''set'' van ons toneelstuk in de spotlight werden gezet en applaus kregen en we wakker wedden met handen in onze nek super relaxt onderuit gezakt op de bank. Nu was alles weer normaal met nog een klein beetje na space.
Heeft iemand hier ervaringen mee of iets van info over dit ''toneelspelen''? Ik kan namelijk geen soortgelijke verhalen vinden en ik heb het wel is eerder meegemaakt, maar dat duurde maar een paar minuten toen was het na 2 rollenspellen weer over.