Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb rollenspel(wist niet welke subforum)

2cb rollenspel(wist niet welke subforum)

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister samen met m'n vriendin 2CB gedaan (3 witte hartjes pp). We hebben al vaker 2CB gedaan ook 3 stuks per keer en dat was echt zwaar goed bevallen. Maar deze keer was het een ander verhaal achteraf was het wel super interessant natuurlijk maar op het moment zelf was het toch wel heel bizar wat er gebeurde.

We begonnen dus, en toen we begonnen te trippen was het heel relaxt. M'n vriendin moest heel erg veel lachen en ik was alles aan het bewonderen. Waarop zij zei; Waarom lach je niet, waarom praat je niet. met als gevolg dat ik dus niet meer kon communiceren (alleen antwoorden geven die op het zelfde neer kwamen wat zij zei maar dat snapte we allebei niet) of lachen voor de komende (voelde me wel goed). Toen begon het dus.

We werden de komende 3 uur gestuurd, door een of andere hogere macht. We speelde continu of we het nou wouden of niet toneelstukjes. Zo waren we een bejaard stel, Japanse maffioso, Zweeds stel, redneck stel, zeikerige bejaarden, rijke bejaarden, allebei kind, kind en lerares, optimist en pessimist, grafsteen en dode, broer en zus, een stel kakkers. We praatte ook echt als deze figuren en het was allemaal op elkaar afgestemd. Het werd allemaal gestuurd en het gebeurde onbewust totdat je opeens bij bewust zijn kwam voor n seconde en dacht van wtf weer een toneelstukje. Alles speelde zich ook op gepaste locaties af zoals China, Japan, new york, Mexico(siësta), penthouse, op een brug, ziekenhuis.

We konden het niet onder controle houden we werden gewoon echt van hot naar her gestuurd. Todat lachgas ons redde; In de lachgas trip hadden aliens ons aan touwtjes vast en werden ze gesnapt waardoor ze snel alles inpakte en weg vlogen. Opeens was alles toen heel chill en konden we praten en begrepen we eindelijk van elkaar dat we allebei geen controle hadden etc. Daarna meteen nog een ballon gedaan waardoor we op de ''set'' van ons toneelstuk in de spotlight werden gezet en applaus kregen en we wakker wedden met handen in onze nek super relaxt onderuit gezakt op de bank. Nu was alles weer normaal met nog een klein beetje na space.

Heeft iemand hier ervaringen mee of iets van info over dit ''toneelspelen''? Ik kan namelijk geen soortgelijke verhalen vinden en ik heb het wel is eerder meegemaakt, maar dat duurde maar een paar minuten toen was het na 2 rollenspellen weer over.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
<Verplaatst naar RC subforum>

Heb daar zelf geen ervaring mee zoals je beschrijft.
Q
QocaïneIsBackLid
01-01-2024, 00:00
#3
De exacte ervaring zoals jij hier beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt. Het middel dat voor mij het dichtst bij een 'toneel-gevoel' komt is Ketamine. Telkens wanneer ik dit gebruik, bevind ik mezelf in een soort toneelstuk, waarbij we met de vriendengroep de gekste uitvoeringen voor elkaar doen.
M
MellowMarcellowwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nooit 2cb gebruikt, maar ga proberen eraan te komen. Wil het zeker een keer proberen na dit verhaal. Volgens Alexander Shulgin een van de beste middelen die hij heeft getest. Kan het eigenlijk kwaad om het alleen te nemen. Ik weet dat je dat met LSD dus nooit moet doen, maar kan dat met 2 CB wel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."