Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inderdaad, het is net zoals met veel zaken zoals bijvoorbeeld het communisme, het zou prachtig zijn als iedereen er mee om kan gaan. Maar dat zou ook bij LSD niet het geval zijn, en er zou veel mis gaan."
"Bail zei: LSD degrenareerd in aanraking met zuurstof. Tenzij je het vacuum hebt bewaard is er nu (bijna) niks meer van over. De afstand molecuul tot molecuul is te groot. P.S LSD wordt compleet vernietigd als het in aanraking met chloor komt. Dus tenzij het met puur water is vermengt is er geen LSD meer aanwezig in in een (kraan)water mix. LSD kan je het best met alcohol mengen (alcohol resulteert in de minste graad van degeneratie. Klik om te vergroten... Werkte prima hoor in kraan water, dus dat zal niet helemaal kloppen"
"Ik heb het ook gemerkt op fullmoon ja die tollerantie. Eerste nacht op een hoffman aniversary stond ik haast op mijn kop, 2e zegeltje deed haast niets. Een belg die ik daar tegenkwam zei dat ie er al 30 op had van de week, hij nam er nog maar 2, maar ze werken toch al niet meer. Ik had ook gehoopt dat die tollerantie minder sterk zou zijn. Met paddos is er dus kruistollerantie, is die er met andere psychedelica niet (2cb / mescaline) ?"
"Ligt er een beetje aan hoe lang die rij is. Van buiten zie je er vaak een stuk normaler uit dan je je van binnen voelt, en er zijn genoeg mensen die raar zijn / doen zonder illigale middelen, dus binnenkomen denk ik dat wel lukt als de trip op dat moment niet zo sterk is dat je erg gedesorienteerd bent. (Als je bij de garderobe bier gaat vragen, bij de bar je jas gaat wegbrengen en de wc jufrouw moet vragen waar nou eigenlijk de uitgang (van de wc dus) is dan zou het wel wat kunnen gaan opvallen. ) In het begin van je trip zou dit wel lastig kunnen zijn. Als je over de top van de trip bent, zeg na een uurtje of 5, kun je wel normaal overkomen. Ik zou echter niet graag een half uur of meer in een rij staan zonder fatsoenlijke bewegingsvrijheid als ik aan het trippen ben. (Ik heb er al zon hekel aan als ik nuchter ben...) Ik heb natuurlijk geen idee hoe laat je naar dat feest toe wil gaan en wat je wil gaan doen met je trip. Een van de belangrijkste redenen waarom ik lsd op (goa) feesten doe is om trippend te dansen en helemaal in de muziek te gaan. Dat werkt vooral in de eerste uren van je trip. Er staat dan wel 12 uur voor de werking van LSD, maar echt zwaar trippen doe je toch de eerste uren maar. Daarna word minder en is het waarschijnlijk relaxter om ergens te gaan zitten, wat te praten en mooie dingen bekijken. Ik zorg dus dat ik op de top van mijn trip ben wanneer ook de muziek op zijn top is (snachts dus gewoonlijk)"
"Ik heb geen ervaring met het beeindigen van trips. Het is iig niet zo eenvoudig als "eet wat suiker en het stopt". Toen ik voor mijn eerste LSD trip vroeg of ik hem zou kunnen stoppen of afzwakken als ik dat wil was het antwoord "een lijn speed maakt er wel een einde aan, dat overheerst de LSD". Ik heb het nooit geprobeerd, want ik ben niet zo voor speed, en in plaats van de trip te stoppen wilde ik alleen dat ie langer zou duren. MDMA is prima met LSD te combineren. Het is waarschijnlijk de meest beroemde drugs combinatie (candy flip). Ik denk dat het prima zal werken zo. Het trip effect van de LSD is al flink verzwakt na 8 uur. Of de MDMA de LSD zal overheersen en de trip verder verzwakt of dat hij de trip juist weer wat zal versterken zoals ook ketamine na LSD dat doet weet ik niet, maar ik verwacht het eerste. De enige keer dat ik zelf MDMA en LSD combineerde had ik 3 dagen voorheen ook LSD gebruikt waardoor de LSD zowieso al niet goed meer werkte."
"Er is ook geen haast ofzo, je hoeft niet per se voor je 18e alle drugs geprobeerd te hebben en er een paar uit te kiezen voor elke dag. :P"
"Ik heb beiden nog maar 1 keer gedaan, maar in heel verschillende setting. Enige overeenkomst was een enorm slaap tekort vooraf. Paddos bij iemand in de huiskamer met 4 personen. Heel vermoeiend en chaotisch. Snel wisselend. Ene moment voelde ik me prima, dan weer ziek. Geen bad trip ofzo, maar echt super was het ook niet. LSD op een Goa feest. Was een 100% positieve ervaring. Ondanks het slaap tekort had ik energie en voelde me lekker net zoals bij xtc, en dan zon prachtige visuele trip erbij LSD lijkt me met deze beperkte ervaring dus "makkelijker". Maarja, het is zo ook niet zo te vergelijken natuurlijk."
"Ach, we zouden het wel redden met paddo's en peyote."
"Ik heb van het weekend net mn eerste LSD trip gehad op een outdoor goa feest. SUPER !!! Dus ik wil ook meedoen"
"Is het bij de zegeltjes gewoonlijk wel zo dat alle zegeltjes op een vel even sterk zijn ? Dan zal ik mischien volgende week ens met eentje naar het plaatselijke testpunt gaan en hebben we over 2 weken uitslag"