#1
Hmmmm, hebben we hier dan weer een nieuwe pepverslaafde in spé?
Of gewoon een gepassioneerde aanhanger van het amfetaminisme.Marla Singer zei:Hmmmm, hebben we hier dan weer een nieuwe pepverslaafde in spé?
Deranged zei:Of gewoon een gepassioneerde aanhanger van het amfetaminisme.Marla Singer zei:Hmmmm, hebben we hier dan weer een nieuwe pepverslaafde in spé?
Deranged zei:Of gewoon een gepassioneerde aanhanger van het amfetaminisme.Marla Singer zei:Hmmmm, hebben we hier dan weer een nieuwe pepverslaafde in spé?
Marla Singer zei:Ik heb het goedje jarenlang ge(mis)bruikt, maar ik ben sinds 11 juli clean. In die tussentijd ben ik zwanger geraakt, dus voorlopig blijft het ook zoals het nu is. Zie voor de rest van mijn verhaal o.a. ook dit tripreportje van mij: viewtopic.php?f=21&t=22547&p=652607#p652607

SpacingBen zei:Marla Singer zei:Ik heb het goedje jarenlang ge(mis)bruikt, maar ik ben sinds 11 juli clean. In die tussentijd ben ik zwanger geraakt, dus voorlopig blijft het ook zoals het nu is. Zie voor de rest van mijn verhaal o.a. ook dit tripreportje van mij: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... 07#p652607
mmm interessante trip report
Het duurt nog wel een hele tijd voordat ik het ga herkennen vermoed ik.
Sinds ik namelijk begonnen mijn lichaam zo nu en dan te verwennen met amphetamientjes, zijn reacties uit mijn omgeving toch vooral positief. Dat ik soms iets te assertief uit de hoek kan komen, wordt gezien als gevolg het beeindigen van mijn dagelijkse cannabis gebruik.
Heb het dan vooral ook over opmerkingen als: Hey die dikke kop van je is verdwenen, het voedsel in Nederland smaakt je niet zo? Of: Ik kan wel merken dat je gestopt bent met blowen, eindelijk herken ik je weer zoals je vroeger was.
En: Ik wist wil dat jij meer in je had, je was vroeger altijd zo lui, en nam nooit iets serieus..
![]()
Dat is waar, er zijn alleen positieve dingen.Mede dankzij dit verbod hou ik er nu een fantastische leven op na met weinig nachtrust en een slank figuur als gevolg.
Hoor je wat jezelf zegt? (en nee ik gebruik geen cannabis).Nu alleen nog het het zware en geest-dodende middel Cannabis verbieden, en ik ben onze regering eeuwig dankbaar!


Petrovic zei:Dat is waar, er zijn alleen positieve dingen.Mede dankzij dit verbod hou ik er nu een fantastische leven op na met weinig nachtrust en een slank figuur als gevolg.
Hoor je wat jezelf zegt? (en nee ik gebruik geen cannabis).Nu alleen nog het het zware en geest-dodende middel Cannabis verbieden, en ik ben onze regering eeuwig dankbaar!
SpacingBen zei:Balon, een oud DF'er, kon altijd zo mooi verwoorden wat het gebruik van cannabis kan veroorzaken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."