Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kan natuurlijk wel stekjes erafhalen als je hem oogst. Het is nu prima op tijd om de stekjes na het wortelen dan over een weekje of 2 buiten te zetten ook."
"Gemiddeld komt er niet heel veel, maar ook niet heel weinig vanaf. Verder kan het gemiddelde gerust een factor 30 uiteenlopen afhankelijk van de omstandigheden. En dan hebben we het dus over het gemiddelde ja."
"nul Maar ook al zul je zelf wel geen fucking idee hebben waar je mee bezig bent, want anders was je vraag wel anders gesteld, ik zal toch een poging doen te helpen en een indicatie geven. -Gekweekt zoals de meeste profesionele kwekers het doen, met rond de 20 planten per vierkante meter en nul tot 2 weken groeifase: 20g per plant. -In juni buiten gezet in een 10L potje en weinig onderhoud: 50g per plant -In April voorgegroeid in de vensterbank en in mei buiten in de volle grond met voeding, en elke dag water: 500g per plant. Moet jij dus maar inschatten waar jij ergens zit."
"Ik denk niet water. Als de pep nog vochtig is, is de geur veel sterker en doet het meer pijn in de neus. Het verdampt naar mijn idee ook sneller dan water. Ik ga er dus vanuit dat het een of andere vluchtige stof is die bij de productie word gebruikt."
"Sowieso, ik dacht altijd dat Dripptone een verstandige jongen was enzo, hij heeft ons gefopt blijkbaar"
"Dica zei: WappieWappie zei: Leg eens uit Dica.. Klik om te vergroten... Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren, 1a 2 dopjes Dan voel ik er niks tot weinig van, en als ik dan aan de 3/4 dopjes zit werd ik Kotsmisselijk, Mischien een zwakke maag, maar GHB niks voor mij, en t effect n Beetje Scheel rondlopen met n halve Boner in je broek. hehe .. No Thank u . Klik om te vergroten... Houd er rekening mee dat als je het nog ooit nog een keer probeert met andere GHB, dat je nu 80% water hebt gehad. 1 dopje = ga ik (82kg) van knock out. Of misschien niet eens water, maar iets anders, iets waar je van moet kotsen"
"Is dat een probleem dat, knock out gaan of in coma zoals je het noemt ? Ik gebruik het juist daarvoor namelijk. Geen enkel slaapmiddel zo goed als GHB. 4 ml ofzo en ik slaap gegarandeerd."
"Wel is het 1 van de minst verslavende drugs around. Als je een beetje je verstand gebruikt hoef je met XTC geen problemen te krijgen. Mensen die er echt verslaafd aan raken en zoals hier boven gezegd er hele dagen aan denken en meerdere keren per week gebruiken zijn echt uitzonderingen. (Na de eerste keer denk je een poosje aan niets anders, maar dat word minder als het nieuwe er af is) Niet meer leuk kunnen feesten zonder drugs overkomt wel veel mensen, maar dat is geen risico dat je leven verneukt, en als je niet al te vaak wil feesten helemaal geen probleem."
"langeman zei: Lichamelijk niet. Geestelijk wel, maar geestelijk kun je aan alles verslaafd raken; ook aan drop. De meeste mensen kennen het wel dat xtc bij het feesten is gaan horen. Ik zie dat alleen niet zo als verslaving, het is meer conditionering. Als je perongeluk een keer geen xtc op een feestje hebt zal je het missen, als je je feest verziekt dan is er meer aan de hand. Klik om te vergroten... Mwa, als ik zonder xtc (of pep) ga feesten, dan lig ik om een uur of 4 stoned te slapen. Met XTC ga je om 10 uur opzoek naar de afterparty. Dat is gewoon een logisch verschil, en vroeger wist ik niet beter dan dat je ergens om een uur of 4 gaar en moe word, en nu wel. Daarom kan ik niet meer zonder XTC feesten."
"De Sjeik zei: Je had er eigenlijk eerder mee moeten beginnen, maar beter laat dan nooit. Ik zou even naar een growshop gaan als ik jou was, en ff kijken wat ze hebben. De meest basic voeding kost rond de 15 euro/L, maar ik kan je wel aanraden iets beters te halen. Ik gebruik zelf BAC, die kost trouwens ook maar 15 euro. Maargoed, er is keuze zat. Klik om te vergroten... Veel kwekers stoppen juist wel met voeding geven 2 weken voor de oogst zodat de voeding niet in je wiet zit. 4mm toppen = helaas mislukt volgend jaar beter denk ik."