ik weet wel dat van de olanzapine, en drugs gebruiken, wordt n mens zo paranoia als de tyfes
Ik las in je vorige topic dat je benzo's kreeg wegens je zucht naar alcohol. Van de regen in de drup als je het mij vraagt. Ik ken mensen die nemen refusal, dan kun je niet drinken zonder bij het eerste slokje de longen uit je lijf te kotsen. Met name die Lorazepam is best sterk en neem je veel van.
Let wel: ik ben geen arts of je moeder ofzo, maar ik weet wel wat verslaving aan benzo's kan doen. Dus ook hier weer: let alsjeblieft op jezelf.
En ik denk dat het beter is dat je eerst wat stabieler moet worden als mens, of nuchterder (als in: chemisch nuchter). Met jouw medicijnencocktail ook nog andere drugs erbij is echt spelen met vuur. Die interacties zijn vrij onvoorspelbaar.
Ga nog eens met je arts praten en kijk of je psychische ondersteuning kunt krijgen ofzo. Ik denk dat je weinig inzichten krijgt waar je iets aan hebt met drugs momenteel. Innerlijke reizen maak je toch vrijwel alleen met psychedelica en dat gaat nooit werken met die benzo's erbij (volle dosis 4-ho-MET deed niets bij mij omdat ik een benzo eerder op de dag had gedaan...).
Beste situatie zou mij lijken al die troep van de arts vervangen door microdosering truffels of LSD, maar goed, kijk uit met de benzohel. Dat is net zo erg als afkicken van alcohol als je lang flink hebt gebruikt.
Succes!
Hallo medeforumleden,
Ik heb nogal een brandende vraag, namelijk het volgende.
Ik slik de volgende medicatie :
Olanzapine 20 mg.
Diazepam 5 mg.
Lorazepam 6 mg.
Ik heb laatst al gevraagt over truffels, maar dat heeft geen zin met deze medicatie.
Nu is mijn vraag, welke drugs, kan ik veilig gebruiken.
Wat ik niet meer doe is :
Amfetaminen.
Xtc.
Coke.
Alcohol.
Ik weet dat wiet en hasj wel gaan en ondervind er de laatste tijd geen problemen meer mee.
(Angstaanvallen en dergelijke).
Ik wil ook welleens wat anders dan joints roken elke avond.
Een keer een innerlijke reis, maar dan met iets anders.
Hopelijk zijn er alternatieven genoeg.
Greetz van de waanzinpriester[/ beste vraagsteller , ik werk zelf in de medicatie branche en wat jij gebruikt is eigenlijk al drugs an sich, ik zou het zeker niet combineren met uppers QUOTE]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."