Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een stuk of 5 joints, tabak en koffie"
"Ikzelf ben begonnen met de smoking blue, maar ben overgestapt naar de smoking gold. Die is net wat smaller."
"Hey hey, Sinds dat ik nieuwe medicatie heb, word ik helemaal niet meer stoned. Het gaat hier om mirtazapine 15 Mg per dag, en sindsdien word ik niet meer stoned, dat vind ik erg klote. Kan het door mijn medicatie komen of omdat ik na 3 jaar een tolerantie heb opgebouwd. Ik rook elke avond een joint en dat is het. Dit wou ik even vragen, dus als iemand een antwoord heeft, alle antwoorden zijn welkom."
"Ik heb al verschillende wiet geprobeerd en ben ook al naar andere shops geweest, maar steeds hetzelfde resultaat. Puur heb ik ook al geprobeerd, denk dat ik de volgende keer hasj probeer. Dank je voor je reactie"
"Gisteren een klein topje haze wiet gekregen, die sloeg wel in als een bom. Had een paar hijsen op en de pret begon, dus betekent dit dat ik op haze moet overstappen? Ik snap het niet."
"Hallo medeleden, Wat is er nou lekkerder dan, in het weekend lekker een wake and bake te houden. Alleen of met vrienden, gewoon een of 2 koppen koffie in combinatie met een heerlijke joint, bong of shisha. Laat maar weten wat je ervan vind"
"Als favoriet is het white widow, daarna komt og kush. Favoriete hasj is caramel hasj"
"Ik heb een tijdje geleden, voor de 1ste keer orange bud gehaald. Dacht bij mezelf, laat ik die maar eens proberen. Dus ik kom thuis van de shop en draai er gelijk een. Ik rook hem op, maar de effecten... Niks, ja heel even voel ik wat en na een kwartier voel ik me weer onderhand nuchter. Dit vond ik wel vreemd, als ik andere wiet heb, ben ik toch voor de nodige uren stoned, wat ik met orange bud niet heb. Ter vergelijking, ik had enige weken het geluk om nlx wiet de proberen. Van die wiet was ik ook 4 tot 5 uur van de kaart. Voor de rest, orange bud smaakt wel prima, maar de effecten zijn bij mij nihil. Alsof het er net tegenaan zit en maar niet wil werken. Herkent iemand anders dit met orange bud of een andere soort wiet? Greetz van de waanzinpriester"
"Dat kan, het is ook leuk als je eenmaal je soortje hebt gevonden. Zo had ik het met white widow in het begin, daar was ik weer blij mee. Een hele tijd nlx kunnen halen, die hield me wel weer 5 uur bezig met goed stoned zijn. Maar net zoals @8.6 al zei, de lading die ik heb vanuit de shop kan ook verkeerd zijn gekweekt. Hopelijk vind ik de volgende keer weer nlx, daar door weer 5 uur lekker creatief zijn met een muziekje erbij."
"Ik weet niet of dit onder speculatie valt, maar ik heb 2 foto,s van de orange bud. Had vandaag weer een joint ervan gedraaid. Dus nu de vraag, kan ik hier die 2 plaatsen?"