Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOrange bud, niet mijn ding.

Orange bud, niet mijn ding.

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik begrijp je punt over ee zadenleveranciers.
Ook begrijp ik dat de plant verkeerd is geteeld. (Of verkeerd geteeld kan zijn).

Vind het wel jammer, dat is het enigste.
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het word inderdaad tijd dat hasj en wiet legaal word.
Weg met dat achterdeurbeleid en legale wiet verbouwen voor de consument.
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een tijdje geleden, voor de 1ste keer orange bud gehaald.
Dacht bij mezelf, laat ik die maar eens proberen.

Dus ik kom thuis van de shop en draai er gelijk een.
Ik rook hem op, maar de effecten...
Niks, ja heel even voel ik wat en na een kwartier voel ik me weer onderhand nuchter.

Dit vond ik wel vreemd, als ik andere wiet heb, ben ik toch voor de nodige uren stoned, wat ik met orange bud niet heb.

Ter vergelijking, ik had enige weken het geluk om nlx wiet de proberen.
Van die wiet was ik ook 4 tot 5 uur van de kaart.

Voor de rest, orange bud smaakt wel prima, maar de effecten zijn bij mij nihil.
Alsof het er net tegenaan zit en maar niet wil werken.

Herkent iemand anders dit met orange bud of een andere soort wiet?

Greetz van de waanzinpriester
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je coffeeshop heeft je gewoon kutwiet verkocht.

Je moet niet denken dat zo'n 'orange bud' overal in Nederland hetzelfde is. Je hebt nogal wat hennepzaadleveranciers die onafhankelijk van elkaar rassen kweken maar daar vaak wel dezelfde populaire namen aan hangen, dus kan de orange bud van superseeds heel anders zijn dan de orange bud van flower power seeds (ik verzin ter plekke de namen maar je snapt mijn punt wel). Ook kan het zijn dat een teler met weinig verstand een heel potente soort verneukt door een en ander totaal verkeerd aan te pakken (verkeerde voeding of iets dergelijks) met als resultaat dat het eindproduct een stuk minder THC bevat dan normaal voor die plant.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben juist zeer enthousiast over Orange Bud. Lekker wietje!
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat kan, het is ook leuk als je eenmaal je soortje hebt gevonden.

Zo had ik het met white widow in het begin, daar was ik weer blij mee.

Een hele tijd nlx kunnen halen, die hield me wel weer 5 uur bezig met goed stoned zijn.
Maar net zoals @8.6 al zei, de lading die ik heb vanuit de shop kan ook verkeerd zijn gekweekt.

Hopelijk vind ik de volgende keer weer nlx, daar door weer 5 uur lekker creatief zijn met een muziekje erbij.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt gewoon slechte orange bud gehad. Goeie orange bud voel je ook wel een aantal uurtjes en brengt een gezellig relaxte high met zich mee.

In eigen beleving merk ik wel dat als ik een tijdje sterke haze soorten gerookt hebt een soortje zoals orange bud heel wat minder sterk aanvoelt.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelf kan ik een subtiele Sativa beter waarderen dan een stevige hard stinkende Indica zogezegd, maar ik weet niet in hoeverre dat een rol speelt hierbij.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Je hebt nogal wat hennepzaadleveranciers die onafhankelijk van elkaar rassen kweken maar daar vaak wel dezelfde populaire namen aan hangen
Klik om te vergroten...

Dit is waarom wiet gewoon volledig gelegaliseerd moet worden.
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet niet of dit onder speculatie valt, maar ik heb 2 foto,s van de orange bud.

Had vandaag weer een joint ervan gedraaid.

Dus nu de vraag, kan ik hier die 2 plaatsen?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waanzinpriester zei:
Ik weet niet of dit onder speculatie valt, maar ik heb 2 foto,s van de orange bud.

Had vandaag weer een joint ervan gedraaid.

Dus nu de vraag, kan ik hier die 2 plaatsen?
Klik om te vergroten...
Je mag best je wiet laten zien maar niet gaan vragen of speculeren hoe goed dat wietje is aan de hand van die foto's.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik paf me verrot, paf Orange Bud brocolli:musicalnote:
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#13
20190722_195753.jpg 20190722_195802.jpg
Dit is dus die orange bud.

Ik weet namelijk niet of deze er zo donker eruit hoort te zien.

Brand maar los
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waanzinpriester zei:
Bekijk bijlage 4444 Bekijk bijlage 4445
Dit is dus die orange bud.

Ik weet namelijk niet of deze er zo donker eruit hoort te zien.

Brand maar los
Klik om te vergroten...
Eerste foto lijkt hij wat donker maar tweede foto lijkt hij gewoon goed van kleur hoor. Lijkt niet perse op de orange bud dat ik ken maar dat zegt ook maar weinig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."