#1
Ik begrijp je punt over ee zadenleveranciers.
Ook begrijp ik dat de plant verkeerd is geteeld. (Of verkeerd geteeld kan zijn).
Vind het wel jammer, dat is het enigste.
Ook begrijp ik dat de plant verkeerd is geteeld. (Of verkeerd geteeld kan zijn).
Vind het wel jammer, dat is het enigste.

