Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe medicatie en word niet meer stoned

Nieuwe medicatie en word niet meer stoned

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hey,

Sinds dat ik nieuwe medicatie heb, word ik helemaal niet meer stoned.
Het gaat hier om mirtazapine 15 Mg per dag, en sindsdien word ik niet meer stoned, dat vind ik erg klote.

Kan het door mijn medicatie komen of omdat ik na 3 jaar een tolerantie heb opgebouwd.
Ik rook elke avond een joint en dat is het.

Dit wou ik even vragen, dus als iemand een antwoord heeft, alle antwoorden zijn welkom.
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Al een andere wiet/hasj soort geprobeerd?
Of puur roken inplaats van joint.
Je hebt sowieso wel tolerantie opgebouwd na 3 jaar maar lijkt me niet dat je helemaal 0.0 kan voelen
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb al verschillende wiet geprobeerd en ben ook al naar andere shops geweest, maar steeds hetzelfde resultaat.

Puur heb ik ook al geprobeerd, denk dat ik de volgende keer hasj probeer.

Dank je voor je reactie
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan ook een vaporizer proberen. Ik heb er sins kort een en ik moet zeggen dat ik er echt stoned van word niet normaal. Als ik de temperatuur rond de 210 zet dan leg ik gewoon op de bank in dromenland :P
Daarnaast is het ook super lekker. Ik vind roken best vies maar met een vaporizer proef je de echte smaak van de wiet veel meer en niet de verbrande smaak. Het smaakt naar bloemen in plaats van verbrand gras.
I
IffnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ook beiden gebruikt (jaartje of 7 geleden).
Ik kan me het effect waar jij het over hebt, niet herinneren.
Het duurt wel even voor je aan mirtazapine 'gewend' bent. Ik zou me best kunnen voorstellen dat dit effect maar een paar dagen/weekje duurt...
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gisteren een klein topje haze wiet gekregen, die sloeg wel in als een bom.
Had een paar hijsen op en de pret begon, dus betekent dit dat ik op haze moet overstappen?

Ik snap het niet.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vrees ook dat het tussen je oren zit. Zeker als je verschillende soorten uit verschillende shops hebt geprobeerd. En dan één topje en boem!? Dat heeft weinig met de pillen te maken...

Het overschakelen op haze maakt weinig uit trouwens. Thc isThc...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zit tussen je oren denk ik. Blow eens 2 weken niet, daarna word je weer als vanouds stoned.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van die mirtazapine ben je sws al wat verdoofd. Kan me wel voorstellen dat een joint minder hard aan komt. Of net sterker. Is maar hoe gevoelig je er aan bent.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
🐺PsyTekz zei:
Van die mirtazapine ben je sws al wat verdoofd. Kan me wel voorstellen dat een joint minder hard aan komt. Of net sterker. Is maar hoe gevoelig je er aan bent.
Klik om te vergroten...
Ja precies. Maar hoe je het ook draait of keert, er is maar 1 ding dat je nuchter krijgt/houdt, van de ene op de andere dag, en dat is je eigen hoofd... Er zijn middelen genoeg die je roes veranderen, maar helemaal wég, dat lijkt me sterk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."