Ik ga zo even een lekkere wandeling maken en heb al mijn muziek inmiddels wel gehoord, iemand leuke suggesties? Ik kan alles sowieso wel waarderen, goeie techno plaatjes zeker ๐ค
Remi
Remi
Ik gebruik normaal geen spotify dus heb geen premium, kan alleen snuffelen dus. Maar toevallig was deze de eerste in de shuffle lijst en dรกmn, heerlijk! Nummer die erna kwamen trouwens ook maar op laten staan hahaDeze heeft nog nooit iemand teleurgesteld. Misschien ben je de eerste maar hoop dat je hem lekker vindt.
Ik kan dit ook enorm waarderen! Toen ik uit huis ging was mijn hartslag 130bpm(!!, maar ik lette er ook op en dan wordt het alleen maar versterkt natuurlijk). Wandelgemiddelde is nu 105bpm ๐. Super chille muziek!Zo ff paar nummertjes ๐
Wel allemaal richting zelfde genre..
Heb nog veeeeel meer nummers voor lekkere wandeling maar dan word de lijst wel heel lang๐
Hier is een playlist die ik zorgvuldig heb samengesteld. Allemaal EDM. Jammer dat je wel met advertenties zal zitten.Super nummers allemaal!
Ik gebruik normaal geen spotify dus heb geen premium, kan alleen snuffelen dus. Maar toevallig was deze de eerste in de shuffle lijst en dรกmn, heerlijk! Nummer die erna kwamen trouwens ook maar op laten staan haha
Zeker jammer! Ik geloof wel dat er websites bestaan waar ik playlists kan omzetten naar YouTube premium, even kijken hoe dat zit ๐Hier is een playlist die ik zorgvuldig heb samengesteld. Allemaal EDM. Jammer dat je wel met advertenties zal zitten.
Hiero https://playlistbuddy.com/Zeker jammer! Ik geloof wel dat er websites bestaan waar ik playlists kan omzetten naar YouTube premium, even kijken hoe dat zit ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."