Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha of ze halen methcathinone en mephedrone door elkaar, kut engelsen"
"aXXis zei: Als je je hart nog maar een paar dagen wil gebruiken zou ik deze combi zeker proberen. Ook nog erbij roken en het feest is compleet. Hopelijk heb je je begravenis al geregeld. Lijkt mij een zeer gevaarlijke combi. Klik om te vergroten... +1 Euh actually, come to think of it, toen ik Mephedrone gesnoven had heb ik naar het einde toe wel een lijn pep genomen, maar toen stond ik zeker niet zo strak als toen de lijn Mephedrone pas binnen was, anders had ik waarschijnlijk niet durven snuiven. Maar toen was hij wel al bijna uitgewerkt of uitgewerkt. Het zo combineren lijkt me echt geen goed iee. Het voelde trouwens ook niet zo goed aan (geestelijk, ik denk gewoon echt teveel dopamine) en naast de grote hoeveelheden (dex?)pep die ik die avond/nacht gesnoven heb denk ik dat dat zeker een hand had in de heftige paranoia waarmee ik de middag erna te kampen kreeg (inclusief auditieve hallucinaties). Mephedrone is trouwens qua vaatvernauwing nog gevaarlijker dan MDMA, dus de vergelijking MDMA/pep gaat ook niet op, en dat is ook al een groot risico. Volgens mij is dit nog gevaarlijker. Ik zou het niet doen. Zowiezo denk ik niet dat het chill is."
"12,5 mg voorzover ik weet. Gewoon 1/2 dus."
"Vigilante zei: Volgens mij is zo'n combi niet zo gevaarlijk als je je maar aan een normale dosis houdt. Halve dosis meph en een halve dosis pep is toch niet zorgwekkend gevaarlijker dan 1 hele dosis van 1 van de 2? Lijkt mij niet, maar ik heb het misschien mis. Lijkt me dat je pas aan combi-gevaren moet gaan denken als je 'hele doseringen' gaat mixen zeg maar. Klik om te vergroten... Ik weet het niet, maar ik denk van niet. Vaatvernauwing is natuurlijk wel afhankelijk van dosis maar daar zit je zowiezo al mee. Ik vind het gewoon een onverstandig idee. Of je nou een halve of een hele sigaret rookt maakt ook niet zo veel verschil uit toch? :P"
"Snow en blow zijn gewoon Amerikaanse straattermen voor coke.. Wat dat met legale drugs te maken heeft begrijp ik niet echt."
"Dat zou wel kunnen, maar alsnog een heel slecht idee. Ik weet niet echt of je door de doseringen te halveren het cardiovasculaire risico van de combinatie uitschakelt of slechts verminderd. Dat het gezonder is dan een dosis pep en een dosis mephedrone lijkt me duidelijk, maar de combinatie (ook in mijn ervaring) is maar lijp. Volgens mij stimuleert mephedrone ook enkel de afgifte van dopamine en serotonine, waar pep de afbraak ervan ook nog eens blokkeert. Die 2 dingen combineren is een beetje zoals pep en coke combineren, ik zie het nut er niet van in, het is gevaarlijk en daar komen dan nog eens de lichamelijke risico's bij. Het is ook niet enkel je hartslag die omhoog gaat (spieren die opspannen/bloedvaten die vernauwen) dat heb je bij elke upper, maar Mephedrone is van degene die ik gedaan heb (Coke/MDMA/Speed) wel de ergste, alhoewel coke is ook nog wel vrij link op dat vlak. Ik zou zeker geen extra vaatvernauwer erbij doen met de potentie van speed! De vergelijking met MDMA en pep gaat NIET op omdat MDMA minder vaatvernauwend werkt dan Mephedrone. Als je hartslag tot 200 gaat van drugs moest je al lang naar het ziekenhuis zijn trouwens! Het zou me uberhaupt verbazen als je dat overleeft?! Bij mij geldt de regel +120bpm = gevaarlijk, +150 = ziekenhuis!"
"Wat denk je zelf? Het is illegaal in Nederland trouwens. En blijkbaar is het stukken minder heftig dan meth hoor.. Cathinones zijn zowiezo niet erg sterk. Ik had begrepen dat Methcathinone qua sterkte vergelijkbaar is met goede speed. Vind het trouwens niet zo gek, Mephedrone is gemethyleerde ephedrone en van Mephedrone kun je ook met gemak een lijn van 100-150mg snuiven, wat denk je dat er gebeurt als je 100mg zuivere meth zonder tolerantie snuift? Cathinone zelf is stukken minder potent dan amfetamine. Dus die Ephedrone met Meth vergelijken gaat denk ik veel te ver.. En dat de structuurformules op elkaar lijken zegt geen bal trouwens, de structuurformule van methylone lijkt ook heel erg op die van MDMA, maar het is stukken lichter. Methcathinone en meth gelijkstellen is volgens mij zoals methylone met MDMA gelijkstellen, het gaat niet op, omdat cathinones niet zo potent zijn. In overweging, klinkt als een interessante stof! En je kunt het roken, maar dat is een twijfelgeval natuurlijk. pandalicious zei: De effecten zijn zeer gelijkend aan die van methamfetamine, maar een beetje minder sterk en meer euforisch. Kan vergeleken worden met coke. Verslavingseffecten zijn gelijk aan die van meth. Klik om te vergroten... Van waar heb je dit? Hoe kan het "een beetje minder sterk" en "meer euforisch" zijn? Dat het waarschijnlijk een meer serotogene werking heeft dan meth, OK. En de vergelijking met coke vind ik helemaal niet toepasselijk. En als het minder sterk is dan meth, hoe kan het verslavingspotentieel dan even groot zijn? Denk even na."
"Snow en blow wél, want dat is gewoon sos. Zij noemen hun kruidenmixje naar een paar straattermen voor coke, goed bezig. Die kruidenmixjes zijn ook zo belachelijk hé."
"Alfa zei: Er is een verkoper van mephedrone, die zijn mephedrone onder de naam / het merk 'bubbleluv' verkoopt. Ik denk dat je vriend de naam verkeerd begrepen of verstaan heeft. Klik om te vergroten... Ik denk eerlijk gezegd dat het een mix van Mephedrone en Methylone was (ik had dat hier toch al gepost ergens dacht ik..), want Mephedrone is het echt niet, dat werkt niet zo lang als je het snuift. Volgens mij wordt er ook wel een mix aangeboden onder de naam bubbles.. Dan is het natuurlijk nog steeds geen bubblegumluv, maar goed. Maar het zou ook gewoon Methylone kunnen zijn, alhoewel "het effect van MDMA en coke samen" dat klinkt dan weer als Mephedrone."
"westergas zei: Het verbaast me dat een aantal mensen hier MDMA zien als iets veiligs terwijl dat aangetoond neurotoxisch is. Meph zal zeker zijn nadelen hebben (drugs zonder nadelen kan niet, lijkt wel alsof iedere high op een weegschaal staat en je die terug moet betalen met een flinke dip) maar MDMA is wat mij betreft echt de duivel (erger dan coke). Klik om te vergroten... Dat is puur persoonlijk. Over het algemeen is wel duidelijk geworden dat MDMA minder verslavend is dan coke. De grootte van de geestelijke afhankelijkheid is natuurlijk per persoon verschillend, dat klopt. Alleen is een MDMA-verslaving niet echt realiseerbaar. Op dat vlak lijkt het mij dus veiliger dan Mephedrone, en op cardiovasculair vlak al zeker. En MDMA is uiteraard neurotoxisch, ik raadde het ook enkel aan in plaats van Mephedrone als het fatsoenlijk gebruikt wordt (dus niet vaak genoeg om echt veel hersenschade te veroorzaken). Daarbij kun je de neurotoxiciteit van MDMA nog verminderen met vitamines. MDMA is zeker niet gezond of veilig, maar in elk geval wel veiliger dan Mephedrone, en nog beter wat mij betreft ook. No contest.. Smulpaapje zei: Werkt Mephedrone eigenlijk op je serotonine, dopamine of allebei? Geldt hier ook de drie maanden regel? (Als het op je serotonine werkt neem ik aan van wel?) Klik om te vergroten... Allebei. Omdat er nog niet zoveel onderzoek naar gedaan is denk ik niet dat het geweten is hoe het precies werkt, blijkbaar heeft het een ander werkingsmechanisme dan MDMA in de hersenen, maar het effect wordt in elk geval wel veroorzaakt door serotonine en dopamine. En 3 maanden.. Ik heb 6 weken gehoord, 3 maanden, wat is het eigenlijk? Denk zowiezo dat 3 maanden verstandig is om er tussen te laten als je Mephedrone wilt gaan gebruiken (ook al vanwege de verslavingspotentie). Het verstandigst is natuurlijk geen Mephedrone gebruiken, maar dat weet je wel. :P"