ik heb maanden geleden al eens dezelfde vraag gesteld maar helaas heb ik er nooit echt een antwoord op gekregen. en van tijd tot tijd lees ik hier kommentaren waarin mensen de chemische samenstelling of bereiding van een drugssoort onderbouwen.
nu hoop ik dat ik wel een antwoord kan krijgen, of een verklaring.
stel ik heb een gram heroine in een (plastic) balletje gekocht, en ik open deze en neem er een puntje uit en sluit de bal dan weer hermetisch. wanneer ik dan de volgende ochtend de bal weer open, dan is de dope bijna gehalveert in kracht. weinig mensen weten dit, of ze geloven het niet, maar het is een probleem waar ik nu al jaren mee worstel. en t lijkt wel of het het laatste jaar alleen maar erger is geworden.
punt is, ik koop altijd een gram om er 2 dagen mee te doen. zodra ik de gram bal heb deel ik m op in ongeveer 8 kleinere plastic balletjes, zodat ik die over de 2 dagen kan gebruiken. t is ook zo dat het zwakker worden van de dope doorwerkt over de uren heen. de volgende ochtend is het dus zwakker, en de dag erna nog zwakker, zonder de bal een tweede keer geopend te hebben. dit is iets waar ik echt gestoord van wordt, want ik gebruik de tweede dag altijd dik 2 keer zoveel als de eerste dag, en dan nog voel ik me minder goed.
is dit nu de zuurstof die de dope aantast, of is het vocht in de lucht dat dit doet?
en wat kan ik ertegen doen?
dit is GEEN grap maar echt PURE ernst!!!
mocht je geinteresseert zijn in die andere topic van mij over dit onderwerp waarin ik het waarschijnlijk beter uitleg kijk dan hier;
viewtopic.php?f=19&t=25768&p=774339#p774339