Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1,5 week geleden LSD op Psy Fi"
"Heb je ervaring met andere tripmiddelen? 160ug is naar mijn idee nogal een aardig stevige dosis voor de eerste keer. Ik zou persoonlijk ook niet erg vasthouden aan die 12 uur, het is best mogelijk dat de natrip langer duurt met die dosis. Ik weet wel dat het met 150ug 1p-lsd het 18 uur duurde voordat ik geen dingen meer zag bewegen, maar als het goed is staat 1p wel bekend dat dat langer duurt, maar wil je voor de zekerheid toch melden dat het mogelijk langer kan duren dan 12 uur. Qua starttijd weet ik het niet, is echt wat jou het beste uitkomt. Persoonlijk vind ik het mooi om ook alles in daglicht te kunnen zien, zegmaar even voordat het donker gaat worden. Dingen om te snacken: Sowieso fruit! Allerlei soorten vers fruit! Noten zijn ook erg lekker en er is me eens geniaal een heerlijk broodje (met noten) met gesmolten kaas uit de oven gegeven, dat was echt super lekker! Verder raad ik vooral natuurlijk achtige dingen aan, misschien dat je zelf zoiets kan verzinnen wat je normaal ook wel lekker vindt. Bijvoorbeeld pesto of smooties. Ik heb wel een keer gelezen dat fruit skittles dan lekker zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeerd"
"Hallo allemaal! Ik ben super nieuwsgierig en enthousiast over Psy Fi in Leeuwarden, maar ik denk dat ik wel wat info kan gebruiken om (redelijk) goed voorbereid daarheen te gaan. Ik ga samen met mijn vriend, het is voor ons de eerste keer dat we naar zoiets gaan, nouja uberhaupt drugs willen proberen in het openbaar. We weten dat we truffels willen doen daar of nog liever lsd, maar het is maar de vraag of we daar nog aan kunnen komen. Beide hebben we een paar keer gedaan, niet super veel ervaring dus, maar ik denk dat dat geen probleem is en het gewoon geweldig gaat worden! Maargoed het is de eerste keer op een festival, dus ik vroeg me af waar ik me nog op moet voorbereiden.. Dus vooral aan mensen die eerder op Psy Fi zijn geweest (of soortgelijk festival): - Is het handig om met een klein tasje met flesjes voor water rond te lopen? Of is zo'n tasje maar vervelend en niet nodig omdat er zat plekken zijn waar je drinkwater vandaan kan halen? - Betaal je daar eten/drinken met contant geld of muntjes? - Mocht ik daar lsd vinden, kan ik daar tests vinden die testen op hoe sterk het is of alleen of het wel echte lsd is en niet nep? Verder tja, als je er zelf eens bent geweest heb je dan tips wat je zelf beter had willen voorbereiden voor de volgende keer? Alle info en tips die niet voor de hand liggend zijn zijn welkom!"
"Ja, ik bestel wel eens truffels dus die was ik wel van plan van te voren te bestellen en mee te nemen. Ik krijg daar alleen vaak erg veel spierpijn van in m'n nek, terwijl ik zo comfortabel mogelijk probeer te zitten/liggen. En ik vind dat mn gedachte er soms wel erg diep mee gaan, waar ik niet altijd zin in heb Dus dat is wel sowieso een optie, maar wel de mindere. Over t water was echt puur voor mensen die zijn geweest en hoe zij het hebben ervaren. Dit is gewoon anders omdat het niet zomaar een festival is, maar 1 die nogal heel erg de focus legt op trippen. Misschien is het wel heel erg druk bij de waterplekken? Of is chillen/dansen/etc echt niet fijn met een tasje heel de tijd wanneer je tript, ik heb gewoon geen idee of zoiets heel erg kan irriteren. Ik weet wel dat je op het kampeer gedeelte van Psy Fi je eigen eten en drinken mag hebben, zolang het maar geen glas of blikken zijn. Leek me vrij aannemelijk dat je wel een hervulbaar flesje mee kan nemen, aangezien ze niet heel erg bang zijn voor de inhoud. Op andere festivals mag je vaak ongeopende pakken sap mee naar binnen nemen, zo'n pak valt ook makkelijk te hervullen met water.. Ik las dat ze daar wel drugs testkits verkopen, waarchijnlijk omdat dit toch echt een festival is met de nadruk op de drugs. Ik wist dus niet precies wat deze testkits inhouden, maar ik las op de website van zamnesia (hun sponsor) dat zij "EZ Test LSD and Indoles" verkopen. Beter dan die test gaat het dus niet worden en uit jouw reactie maak ik op dat zo'n test dus ook vrij waardeloos is. Jammer! Als ik het zou kunnen zou ik toch super graag van te voren lsd willen regelen! Maar ik heb zelf geen connecties en zou ook niet weten hoe, buiten op het festival zelf het hopelijk tegenkomen!"
"@Eik Thanks, ik zal proberen er een verhaaltje over te posten na het festival @NiandraLades Super deze info! Fijn dat mensen zo'n stapel creëren met tassen en jassen, dan zullen we wel een simpel tasje meenemen voor 2 flesjes ^^ Ik las dat ze nu al erg veel tickets hadden verkocht in vergelijking met vorige jaren. Dus het zal nu vast weer druk worden, maar we zullen t wel overleven. Ik kreeg het idee dat je je tent nu best dichtbij mag opzetten? Zou wel fijn zijn. Ik heb gelukkig toch maar een wat grotere tent gekocht, zodat we daar ook wat meer plek hebben om rustig aan te doen ipv dat je de tent opendoet en meteen je bed hebt liggen. Ik had er eigenlijk niet echt bij stil gestaan dat het misschien wel echt rot weer kan worden, maarja gelukkig hebben we dan onze eigen schuilplek. Ik hoop ook dat het echt goed weer gaat worden, zie er niet echt naar uit om met m'n dikke (enige) jas daar rond te lopen. Iig veel plezier daar volgende maand!"
"Mooi report en WAUW wat heb je de kamer mooi aangekleed! Ik wil me niet eens voorstellen hoe je alle piepschuim nog moet gaan opruimen, maar dat maakt je kamer toch wel de gaafste trip kamer die ik me kan bedenken! Ik zie mezelf niet zo snel m'n woonkamer volgooien met piepschuim, mag ik niet in jouw trip-heaven komen trippen? Het ziet er echt geweldig uit! Ben eigenlijk best nieuwschierig naar je Eftelingtrip. Heeft het je daar ook misselijk laten voelen? Ik ga binnenkort naar de Efteling en ben nog steeds aan het bedenken of ik iets leuks en realistisch kan bedenken om daar te gebruiken. Zo te zien lijken de Trip-E caps een prima plan, maar ik lees toch dat het erg lang duurt, wat niet gaat lukken ivm terug naar huis rijden Ik loop al een tijdje met het idee om een pretpark bezoek nog leuker te maken, maar ik ben bang dat er een overnachting aan moet zitten. Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar dat verhaal!"
"@verwondering Klinkt idd of 3 misschien net iets teveel was, maar voorderest geweldig haha! Ik ben altijd al een achtbanenfanaat geweest, zelfs toen ik er nog niet groot genoeg voor was, dus ik zou de achtbanen juist niet willen missen Juist in de hoop dat ze weer wat spannender aanvoelen. En die vrouw, hahaha! Over het algemeen kijk ik best op tegen die misselijkheid die LSA zou geven, voor mij ook de reden dat ik het niet zo snel zou proberen denk ik. Alsnog klinkt het alsof je toch een erg leuke dag heb gehad ondanks dat Bedankt voor het delen van het verhaal!"
"Ik ben een soort van opgelucht om te lezen dat ik niet de enige ben die het "verliefde" gevoel etc miste. Als ik dan weer reacties lees hoe geweldig dat wel niet moet zijn, word ik weer een beetje sad. 2 weken geleden heb ik voor het eerst xtc/mdma gebruikt op Psy Fi. Het was echt wel leuk, maar ik bleef maar wachten op dat geweldige gevoel waar iedereen het toch over heeft, helaas kan ik niet zeggen dat ik dat heb ervaren. Ik begon met een halve pil, mijn vriend hetzelfde maar dan met een beetje van de kristallen erbij omdat hij toch een stuk groter en zwaarder is. Hoe het opkwam enzo vond ik allemaal erg fijn, rustig en gewoon mellow. Ik voelde me lekker om heel de tijd rond te lopen, lekker sociaal, wel beetje frummelen met wat ik in m'n handen had en natuurlijk m'n kaken waar ik geen controle over had (maar dat hoort erbij ). Ik voelde me niet erg vaag en lopen ging ook prima. Ik zat prima in m'n vel en de setting, omgeving, het weer etc was allemaal goed. Best een goede ervaring, maar toch niet wat ik had verwacht na zoveel dingen te lezen over dat geweldige verliefde gevoel. Aanrakingen, knuffels en dansen was voor mij niet anders, ik voelde me daar best nuchter over. Dus ook ik denk dat ik misschien het effect heb overschat? Ik heb me best vermaakt, maar toch hou ik de gedachte dat het nóg beter had moeten zijn, dat ik wat heb gemist. Ik voel me daar best rot om, het klinkt zo geweldig, dat wil ik ook meemaken! Na een uur of 4-5 merkten we dat de effecten minder waren geworden. M'n vriend zei dat hij best wel dat gevoel had en vond het zo jammer dat het aan het afnemen was dat hij me had overgehaald om ook de rest van de mdma kristallen te nemen, wat best veel was. Dat kwam veel sneller en heftiger op en ik zag alles trillend, werd erg vaag en kon moeilijk lopen. Zonder dat ik het echt door had was dat na een tijdje weg en weer redelijk als daarvoor met de halve pil. Nope, heb zo zelf ook geleerd dat (meer) bijnemen niet heeft gewerkt om alsnog dat gevoel te krijgen. In principe deed die halve pil alles wat ik had verwacht, behalve mij dat geweldige gevoel geven. Ik snap er niks van, de eerste keer had de meest geweldige keer moeten zijn, maar zo voelt dat niet. Buiten dat ben ik verder wel onder de indruk ervan, en vooral erg nieuwsgierig naar een volgende keer. Ik hoop zo dat ik dat gevoel mag ervaren! Iemand die dit wel begrijpt? ps. Had verder al voor een lange tijd geen andere drugs gedaan, alleen in de 2 dagen daarvoor speed en spacecakejes genomen, die trouwens beide geen enkel effect gaven. Volgens mij is er wat mis met mij"
"@Roze olifant thanks! Fijn om te horen dat iemand het ook niet heeft gehad bij de eerste keer, maar later toch wel. Vind ik toch wel leuk en spannend om nog nieuwe dingen te kunnen ervaren met xtc Het enige wat ik me kan bedenken is dat m'n serotine voorraad standaard al niet zo gevuld is (voel me over het algemeen vaak vrij neerslachtig) en dat er daarom ook niet erg veel vrij kan komen. Of is dit onzin? Achja, sowieso geeft het mij ook idd wel een fijn gevoel, dus zal het graag blijven proberen"
"Het festival is gewoon een trip paradijs, helemaal opgezet voor een mooie trip ervaring. De meeste mensen zullen daar voor komen. Ook uit de paar ervaringen die ik heb kunnen vinden was te lezen dat de drukte niet echt een probleem was, omdat bijna iedereen ermee bezig is. Mensen kijken je dus niet raar aan en je weet gewoon dat je lang niet de enige bent waardoor je het ook niet hoeft te verbergen. Het is niet zomaar een "feest", ik denk dat je er een verkeerd beeld bij hebt. Ze hebben chillplekken, een strand, een bos die erg mooi verlicht is, mushroombijeenkomsten, spirituele dingen, psychedelic art, alles draait daar om een ultieme trip ervaring en dat lijkt me geweldig! Ik zou dan ook gewoon op z'n minst visuals willen hebben daar. Tot zover vond ik die van lsd helemaal geweldig en voelde ik me goed genoeg om op te staan, dingen te doen, rond te lopen (2x een stukje in het park gelopen in de nacht en vroege ochtend). Alles wat ik zag was zo mooi dat er verder geen vage diepe gedachtes in me opkwamen. Het lijkt me super om met dat gevoel op dat festival te zijn. Ik zal nog extra m'n best doen om m'n vriend over te halen het nog aan de vriend te vragen waar ie het eerder van had xD (hij spreekt hem tegenwoordig nooit meer en durft dus niet zomaar over zoiets te beginnen )"