Het mooiste vind ik altijd als je een vreemde dan even aankijkt en je elkaar direct begrijpt. Een blik is genoeg om te weten dat je allebei in dezelfde vibe zit. Daarna volgt dan vaak nog een vaag gesprek waarin je allebei zegt hoe lekker je wel niet gaat en hoe geweldig de muziek, de sfeer en uiteraard dit gesprek wel niet is.Ja! Je voelt op de een of andere manier perfect aan wie wel of niet bij de space-club hoort.![]()
Daar moet je eigenlijk gewoon maling aan hebben, want je bent echt niet de enige. Op dat soort feesten lopen er genoeg figuren rond die nog veel harder en duidelijker naar de klote zijn dan jij en daar doet nooit iemand moeilijk over. Gewoon jezelf lekker laten gaan dus.EDIT: Nou ben ik helaas wel een pittig harde kaakschaatser onder invloed, en intense tripper tijdens de comedown. Hoe ga ik dit aanpakken als iedereen dit kan zien?
Ik snap heel goed dat je dit nog wel een keer meegemaakt wilt hebben inderdaad en als de magie eenmaal weg is dan is het bijzondere daar ook wel flink vanaf helaas. Mocht je uiteindelijk toch echt niet durfen om het op een feest te doen, dan kun je natuurlijk ook een keer samen met die vrienden thuis aan de MDMA of 6-APB gaan, als een soort gulden middenweg. Dan heb je toch die sociale ervaring, maar wel in een vertrouwde omgeving.Als ik 6apb of MDMA gebruik voel ik me perfect en intens gelukkig, maar ik mis die sociale kant die volgens velen het neusje van de zalm is.
Dit wil ik niet laten schieten voordat de magie voorbij is.
Ik vind aan de MDMA met vrienden thuis ook altijd super leuk, want dan kun je echt de beste gesprekken hebben. Maar het is wel wat minder uitbundig dan op een feest uiteraard.